Panzermaus deelt zijn broek met zijn vader. Vandaag heeft pappa Panzermaus de broek aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:07 schreef 92Merel het volgende:
Alles alles
Heb je alleen een tshirt en sokken aan? en zulks
Nee, ook gewoon een broek.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alles alles
Heb je alleen een tshirt en sokken aan? en zulks
Alleen die met die kleine pitjes erop zijn lekkerquote:
quote:
Ik heb het niet zo op spiraaltjes.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Alleen die platte en die soort spiraaltjes daarin zijn lekker, de rest is vies.
Anti- Climaxquote:
Sorry, ik heb het nog niet helemaal onder de knie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Echt sneu voor hem.
[..]
Zelfs in de NB moet je beeldspraak af en toe met respect behandelen. We zijn niet harteloos ofzo hier.
okquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op spiraaltjes.
Hoiquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
OKE BEN IK WEER GORE TYFUSHOMO'S GORE SLETTEN TYFUSJONGENS.
Aardigerdts.
Welkom terug!!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
OKE BEN IK WEER GORE TYFUSHOMO'S GORE SLETTEN TYFUSJONGENS.
Aardigerdts.
Je joktquote:
Ja dat wil ze horen, maar ze doet alsof het haar niet boeit en negeert je na 10 posts ofzo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een penis van 40cm. Dat wil je horen toch?
Whehe. Ze heeft me ooit eens tegengesproken. Het heeft haar maagdelijkheid moeten kosten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja dat wil ze horen, maar ze doet alsof het haar niet boeit en negeert je na 10 posts ofzo.
Goed bezig jij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Whehe. Ze heeft me ooit eens tegengesproken. Het heeft haar maagdelijkheid moeten kosten.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:06 schreef Sickert het volgende:
Hoooowley kaauww! modderdemoddervet!
Heb er geen woorden voor hoe vet is dit zeg!
Focking hell!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |