me2quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Sickert het volgende:
Woooohohoooohoooo!!
En morgen al nieuwe mapsik weet wel wat ik op mn vrije woensdag ga doen!!
Dat zou vet zijnquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:43 schreef Olle. het volgende:
mooie nummertjes van CCR er in?![]()
is altijd goed uiteraard!
lijkt me wel logioschquote:
je zult wel een betere nodig hebben ja, ik heb nu een : Sapphire ATI radeon HD5670 512mb ddr5quote:Op donderdag 2 december 2010 03:07 schreef Re.active het volgende:
Welke grafische kaart is hier eigenlijk aan te raden om het optimaal te kunnen spelen?
Ik heb nu deze config:
ASUS M3A79T-Deluxe
Phenom II X4 965
ATI Radeon EAH3650 Silent
8GB PC6400 800Mhz RAM
De grafische kaart is niet de snelste kaart die er is maar het fanloze sprak mij in eerste instantie aan aangezien ik een stille pc wou hebben.
Modern Warfare 2 is prima te spelen op 1440x900 maar dat is in de single player modus. MP niet geprobeert want gedownload![]()
Als ik straks BBC2V binnen heb en in de multiplayer zit lijkt het mij dat de grafische kaart wel belangrijker wordt aangezien er dan meer op je scherm gebeurt dan in de single modus.
Zelf heb ik deze op het oog maar misschien is het wel overkill en kan ik goedkoper uit zijn.
ASUS HD6850
ik ook niet, hoewel ik het nu niet KAN spelen, klote patchupdater die niet werkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Door deze uitbreiding straks ga ik waarschijnlijk weer Battlefield spelen
De enige reden dat ik het niet/minder speel is alleen omdat er ook andere games zijn die ik moet spelen, maar ik ben zeker niet uit verveling gestopt.
coooolquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nieuwe trailer
Het blijft ook maar leuker worden![]()
nog 1 week en dan is het weer raak! (voor de pc dan)quote:
de tuin winterklaar maken?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:00 schreef Sickert het volgende:
Woooohohoooohoooo!!
En morgen al nieuwe mapsik weet wel wat ik op mn vrije woensdag ga doen!!
dan had je het maar op de pc moeten kopen hequote:Op zondag 12 december 2010 10:22 schreef Sickert het volgende:
Die 3 dagen gaan zo lang duren.
Vriend van me heeft m op de pc, die gaat dus vanaf minuut 1 lopen fuccken als ie m heeft.
Enige geluk kan voor mij wezen dat het lastig is om die game te kopen online (Ea dl manager oid) of instaleren.
Hij is namelijk niet zo best met pc's
En een nieuwe pcquote:Op zondag 12 december 2010 12:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan had je het maar op de pc moeten kopen he
ff hier kijken, de site is de vertrouwenquote:Op zondag 12 december 2010 12:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
En een nieuwe pc
Vraag me af of ik het zou redden met enkel een andere Vid kaart.
Heb een AMD Dual core 4800+ X64
4GB mem
en een 8600GTS
Zou ik het redden met een High end Vid kaart?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |