In zijn eigen naamtopic over dat ie weer terug isquote:
Gladde jongen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet zo slecht over jezelf denken, is niet nodig.
dan moeten franneh en ik maar gauw komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echt heIk heb vlinders in mijn buik
Jij bent een big playerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ging meer om je opmerking, ik vind mezelf geweldig zonder die jurkquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zo leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Echt heIk heb vlinders in mijn buik
Franneh is er alquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan moeten franneh en ik maar gauw komen
hihihihhihi ik zei komen
Geen idee..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom reageert alleen mijn holmaat als ik het over mijn e-penis heb? Waar zijn alle geile D-cupjens?
Klopt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg nu harde virtuele tepels, niet te geloven.
Ik wilde reageren, maar een of andere bloemetjesjurk was mij aan het afleiden. Mijn oprechte excuses dus.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom reageert alleen mijn holmaat als ik het over mijn e-penis heb? Waar zijn alle geile D-cupjens?
Ik heb er al 3 jij ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg nu harde virtuele tepels, niet te geloven.
ah tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef 78RPM het volgende:
Oké Fokkers....
De Tinychat is bevolkt!
Kom ook eens gezellig kijken naast het fok!ken, je kent de URL!
Tot zo!
Volgend week krijg ik tietenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ken hem nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef 78RPM het volgende:
Oké Fokkers....
De Tinychat is bevolkt!
Kom ook eens gezellig kijken naast het fok!ken, je kent de URL!
Tot zo!
Ik vind dat ook hoor. Geweldige look gewoon. Zo buitengewoon.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ging meer om je opmerking, ik vind mezelf geweldig zonder die jurk
van sinterklaas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Volgend week krijg ik tieten
Tof. E-bay?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Volgend week krijg ik tieten
maar dat heb je sowieso niet gezienquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook hoor. Geweldige look gewoon. Zo buitengewoon.
PSVquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die denken verstand te hebben van voetbal en daarom spelers van PSV aanbidden..
Laat me raden: Jullie vinden Dszudszak ook goed?!__!!!!-_!_1-1_!
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maar dat heb je sowieso niet gezien
Wow, een post uit de middeleeuwen. Ben je hier met Willie Wortels tijdmachine ofzo?quote:
welquote:
Jij weet altijd weer mijn hooggevoelige plekjes te vindenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wow, een post uit de middeleeuwen. Ben je hier met Willie Wortels tijdmachine ofzo?
Gladde jongen. (6)quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook hoor. Geweldige look gewoon. Zo buitengewoon.
LOLZ XDquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef antidood1 het volgende:
[..]
typo, verbeterd, niks te danken, slecht ik weet het
Hoi Lindgre.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gladde jongen. (6) [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |