komop gast,quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
Ik heb het nu 2x geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks. Waarom wordt er in de wandelgangen van FOK! dan zoveel over gepraat?
"Nachtbagger, jottumpie
, over een paar uurtjes is het weer nachtbagger
"
Je kan net zo goed een willekeurige chatbox binnenvallen, da's hetzelfde.
Interessantje belangrijke nieuwtjes worden hier ook al niet besproken, zoals bijvoorbeeld de kleur van de nieuwe schoenen van Caroline Tensen, of het merk blondeermiddel van Gordon (Zijn zijn krulletjes echt of niet?), en alles van Ronnie Tober
.
Jammer.
DAN FLIKKER JE TOCH OPquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
Ik heb het nu 2x geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks. Waarom wordt er in de wandelgangen van FOK! dan zoveel over gepraat?
"Nachtbagger, jottumpie
"
Interessantje belangrijke nieuwtjes worden hier ook al niet besproken, zoals bijvoorbeeld de kleur van de nieuwe schoenen van Caroline Tensen, of het merk blondeermiddel van Gordon (Zijn zijn krulletjes echt of niet?), en alles van Ronnie Tober
.
Jammer.
ga huilenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
"Nachtbagger, jottumpie
"
.
Jammer.
Ik beheers nachtbagger nog nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je moet leren Nachtbaggeren, net als bier leren drinken
Daarna wil je niks meer anders
Laat maar danquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
ja sorry, ik heb geen bloemetje. Wel bloemetjesjurkje
hij is wer terug hequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haters gonna hate.Jij AP kloon.
Die vrouw ben ik. Waarom denk ik dat ik hem zo graag dat spel wil geven?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:38 schreef Penisbaard het volgende:
Gezocht een woonplek met een beetje natuur..voor twee personen
dandybluaw zoekt een woonplek.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ik beheers nachtbagger nog niet
Creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegquote:
hard en laag zo ervaar ik het het graagstquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
De eerste keer dat ik nachtbaggerde dacht ik ook sjezus dit gaat hard en wat een laag niveau. Tot ik zelf mee ging doen. Het niveau schoot omhoog, mijn e-penis incluïs.
slechtquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hij staat je nog beter als je hem niet aan hebt.
maakt niet uit knul we hebben het allemaal moeten leren. Op een nacht terwijl ik om 5 uur nog aan het nachtbaggeren was werd eringebroken in mijn fietsenschuurtje. Dat ik nog wakker was heeft mijn leven gered.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ik beheers nachtbagger nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |