Daten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging m al opzoeken, maar nee, ben ik niet.
Dit ben ik wel. [ link | afbeelding ]
HERP DERPquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die de emoticon uit mijn signature gebruiken zijn bazen.
Uhuh.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je hebt nu toch een geile pop up?
beetje jammer van de camkwaliteit. Verderquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
jeweet boy.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat een dolle bendequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En Flips komt straks ergens ook nog
Je lijkt er ook nog opquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, anders was het mobielkwaliteit geweestquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:38 schreef poqpoq het volgende:
[..]
beetje jammer van de camkwaliteit. Verder
omdat het niet interessant is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
Ik heb het nu 2x geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks. Waarom wordt er in de wandelgangen van FOK! dan zoveel over gepraat?
"Nachtbagger, jottumpie
, over een paar uurtjes is het weer nachtbagger
"
Je kan net zo goed een willekeurige chatbox binnenvallen, da's hetzelfde.
Interessantje belangrijke nieuwtjes worden hier ook al niet besproken, zoals bijvoorbeeld de kleur van de nieuwe schoenen van Caroline Tensen, of het merk blondeermiddel van Gordon (Zijn zijn krulletjes echt of niet?), en alles van Ronnie Tober
.
Jammer.
Baggerpostquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
Ik heb het nu 2x geprobeerd, maar ik vind het helemaal niks. Waarom wordt er in de wandelgangen van FOK! dan zoveel over gepraat?
"Nachtbagger, jottumpie
"
Interessantje belangrijke nieuwtjes worden hier ook al niet besproken, zoals bijvoorbeeld de kleur van de nieuwe schoenen van Caroline Tensen, of het merk blondeermiddel van Gordon (Zijn zijn krulletjes echt of niet?), en alles van Ronnie Tober
.
Jammer.
waar de geest vol van is..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, anders was het mobielkwaliteit geweest![]()
ik typte tiet hihihihi
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
"Nachtbagger, jottumpie
"
.
Jammer.
Hahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je lijkt er ook nog op
Alleen mis je een bloemetje
Je moet leren Nachtbaggeren, net als bier leren drinkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nachtbagger...
"Nachtbagger, jottumpie
"
.
Jammer.
Die jurk staat je geweldig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
ja sorry, ik heb geen bloemetje. Wel bloemetjesjurkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |