Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Godverdomme, alweer een springer daarquote:
Nee, tegen jouquote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand gaat ballen tegen mijn poes aangooien.
Maar mag ik dan wel met jouw poes spelenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of een uitglijderquote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, alweer een springer daar?
Oh, ben jij er zo een?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
ik kijk wel toe vanaf binnen hoe jullie aan et spelen zijn
Ow, kut, wikiquote:
hebben we het wéér over sex?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kom je met Thijs een sneeuwpop maken? Zorg ik voor warme chocolademelkquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Hee DM? Heul veul sneeuw bij jou vanavond
ik wil ook ?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Sneeuwballen tegen mijn poes. Wat ben jij een vies pubertje zeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hebben we het wéér over sex?
hoihoi!
Ligt eraan wie het er samen met jou over heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hebben we het wéér over sex?
Hij mag die zooi ALLEMAAL hebben. Des te minder kans dat IK er mijn nek over breekquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sneeuwballen tegen mijn poes. Wat ben jij een vies pubertje zeg.
huh?quote:
Als het na 18:00 uur valt, vind ik het best. Als ik thuis ben hoef ik toch de deur niet meer uit vandaag en morgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij mag die zooi ALLEMAAL hebben. Des te minder kans dat IK er mijn nek over breek...
ik vatte het verkeerd opquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het er samen met jou over heeft.
Wij hebben het over een sneeuwballengevecht, en huisdieren mogen geen doelwit zijn.
aan de vorige topics te zien kunnen ze er hier ook wel wat vanquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sneeuwballen tegen mijn poes. Wat ben jij een vies pubertje zeg.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij mag die zooi ALLEMAAL hebben. Des te minder kans dat IK er mijn nek over breek...
Tuurlijk welquote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet in de sneeuw rollebollen ?
Neenee, dit zijn allemaal brave mensen. Dat heb ik nu al door. Daardoor voel ik me ook zo fijn hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
aan de vorige topics te zien kunnen ze er hier ook wel wat van
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, kom je met Thijs een sneeuwpop maken? Zorg ik voor warme chocolademelk.
jij mag ook, jij bent heus best wel een beetje kustgebiedquote:
Serieus? ik dacht dat singles jouw plek wasquote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neenee, dit zijn allemaal brave mensen. Dat heb ik nu al door. Daardoor voel ik me ook zo fijn hier.
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neenee, dit zijn allemaal brave mensen. Dat heb ik nu al door. Daardoor voel ik me ook zo fijn hier.
Precies. Wij zouden noooooit oneerbare voorstellen doenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Singles is ook tof.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus? ik dacht dat singles jouw plek was
Nope. Braafheid zelvequote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
Precies. Wij zouden noooooit oneerbare voorstellen doen...
Wat heeft WOK gedaanquote:
Ik miste het.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Waarom ben je weer ONZ mod geworden?
Omdat je nu meer tijd hebt?
waar ben je eigenlijk Mod van? beter lezenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Singles is ook tof.Maar ik volg wel meerdere SC's.
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Mogen we dan ook blijven logeren?
wat zoeken ze?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk Mod van? beter lezen
Oh ik zie trouwens dat ze weer spellcheckers zoeken... zal ik weer eens een poging wagen?
Dat wilde ik je zaterdag nog zeggen, maar was ik vergetenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk Mod van?
Oh ik zie trouwens dat ze weer spellcheckers zoeken... zal ik weer eens een poging wagen?
heb ik ook vaak last vanquote:Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik miste het.Voordat ik blauw was baggerde ik gewoon lekker, maar dat lukt me niet eens meer. Ik kan me alleen maar ergeren als ik mijn slotje weer niet kon vinden.
mja als ik vervolgens weer niks hoor dan heb ik er ook weinig zin inquote:Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wilde ik je zaterdag nog zeggen, maar was ik vergeten!
Taalnazi's, kommaneukers of spellingsfetisjisten.quote:
doeisels!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik maar eens beginnen aan operatie sneeuwwolk![]()
[ afbeelding ]
Trevquote:
gewoon doenquote:
yo manquote:
Snap ik helemaalquote:Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja als ik vervolgens weer niks hoor dan heb ik er ook weinig zin in
Pieñata!quote:
koewlllllquote:
auw?quote:
oehhh, lekkerquote:
ik heb het over een pieñata, die is te liev om te slaan, niemand slaat vlindersquote:
Tuukquote:
Dan ist goedquote:Op donderdag 2 december 2010 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb het over een pieñata, die is te liev om te slaan, niemand slaat vlinders
En waar moet ik dan wezen?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TuukKom maar halen
[..]
Dan ist goed
daar was ik vorig jaar nog in de p60quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
Taalnazi's, kommaneukers of spellingsfetisjisten.
Maar vorig jaar had ik geen pepernootjes gemaaktquote:Op donderdag 2 december 2010 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar was ik vorig jaar nog in de p60
Voor mij welquote:
niet eensquote:Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar vorig jaar had ik geen pepernootjes gemaakt
[..]
Voor mij wel
Lijkt me logische anders zou ik ze daar niet op moeten halenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar vorig jaar had ik geen pepernootjes gemaakt
[..]
Voor mij wel
Wat doet die dan vaag?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:18 schreef Pien85 het volgende:
Wie oh wie wil mij helpen een vaag laptop probleem op te lossen?
Shoot.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:18 schreef Pien85 het volgende:
ieuwquote:Op donderdag 2 december 2010 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ik weet het, KSC is niet zo voor vrouwelijke torso's in dit topic, maar ik vroeg me toch af, krijg je geen rugklachten als je hiermee rond moet lopen?
[ afbeelding ]
Pssssssssstttttttquote:
Is ie zo klein door de kou dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Psssssssssttttttt
Wil jij mijn komma checken?
What's up babequote:Op donderdag 2 december 2010 16:18 schreef Pien85 het volgende:
Ikkequote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
WEeeeeeeekend![]()
![]()
kom wie gaat er mee een sneeuwpop maken
Mijn R ligt dr af, kan er ook niet meer op. Maar als ik nu 't vakje waar de R zat aanraak wordt ie gloeiend heet en prikkelt 't in mijn vinger. Als mijn vriend mijn R aanraakt heeft ie nergens last van. en nu doet 't me dus steeds pijn om een woord te typen met een R erinquote:
Alledriequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn R ligt dr af, kan er ook niet meer op. Maar als ik nu 't vakje waar de R zat aanraak wordt ie gloeiend heet en prikkelt 't in mijn vinger. Als mijn vriend mijn R aanraakt heeft ie nergens last van. en nu doet 't me dus steeds pijn om een woord te typen met een R erinHELP!
nou ik laat die sollicitatie nog maar even zittenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Psssssssssttttttt
Wil jij mijn komma checken?
Over 9 minutenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
WEeeeeeeekend![]()
![]()
waarom?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik laat die sollicitatie nog maar even zitten
Ikke ikke ikke!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
WEeeeeeeekend![]()
![]()
Nee, hij is recht in het bijzijn van babes met een spellingsfetisjquote:
Iedereen met een r in de naam negeren.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn R ligt dr af, kan er ook niet meer op. Maar als ik nu 't vakje waar de R zat aanraak wordt ie gloeiend heet en prikkelt 't in mijn vinger. Als mijn vriend mijn R aanraakt heeft ie nergens last van. en nu doet 't me dus steeds pijn om een woord te typen met een R erinHELP!
Whut?quote:
Een komma hang slap hoor, of heb jij ook een vaag probleem met je laptop?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij is recht in het bijzijn van babes met een spellingsfetisj.
Nee, dan zegt ie steeds RRRRRquote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen met een r in de naam negeren.
Kun je niet wat kauwgom erop doen?
ik niet moet werkenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
WEeeeeeeekend![]()
![]()
kauwgom lijkt me geen slim ideequote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen met een r in de naam negeren.
Kun je niet wat kauwgom erop doen?
Woorden zonder R gebruikenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want plastic smelt niet bij hittequote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kauwgom lijkt me geen slim idee
probeer een plasticje ofzo...
niet als je magisch-eenhoornplastic hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want plastic smelt niet bij hitte
Maar das dus 't gekke, als mijn vriend 'm aanraakt issie niet heetquote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want plastic smelt niet bij hitte
Ik geef je laptop geen ongelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar das dus 't gekke, als mijn vriend 'm aanraakt issie niet heet![]()
Dus hij wordt heet door mij
Of hij heeft een al hete vinger door jouquote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
hij raakt opgewonden door je vinger, da's toch een mooi compliment?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar 't is niet leukquote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je laptop geen ongelijk
Ja maar als ik pijn heb moet hij ook pijn hebben en dat heeft ie nietquote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of hij heeft een al hete vinger door jou
Nee, want hij doet me pijn dr meequote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij raakt opgewonden door je vinger, da's toch een mooi compliment?
Lees deze post ook eens en dan de spoilerquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Woorden zonder R gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik houdt niet van Gamen, en zodoende speel ik ook geen enkele spel op mijn Laptob.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
Nou , ik ben even bezig een releaselijst voor de komende twee maanden door te nemen, ik ga een zooi aanvragen de deur uit doen mbt gamesMailbomb away!!!!
Dat las ik ook, maar das geen oplossingquote:Op donderdag 2 december 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lees deze post ook eens en dan de spoiler
[..]
Rockieeeeeequote:
Heb jij ook een hete R?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zomaar uit het niets een bloeduitstorting.. op mijn vinger
Ik houd niet van gamen en zodoende speel ik ook geen enkel spel op mijn laptopquote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik houdt niet van Gamen, en zodoende speel ik ook geen enkele spel op mijn Laptob.
Taalnazi's, zet 'm op
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rockieeeeee
nog bevroren? of werd je gebracht
Maar kan je wel woorden met een R gebruiken zonder dat het je pijn doetquote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat las ik ook, maar das geen oplossingDas symptoombestrijding
Dat wil ik niet, ik wil gewoon een koude Rquote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan toch wel ingenieus zijn?
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik houd niet van gamen en zodoende speel ik ook geen enkel spel op mijn laptop
Ja, maar ik wil gewoon m'n normale R gebruikenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar kan je wel woorden met een R gebruiken zonder dat het je pijn doet
Ohquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik houdt niet van Gamen, en zodoende speel ik ook geen enkele spel op mijn Laptob.
Taalnazi's, zet 'm op
nach Schüle, ik ben onderweg echt totaal bevrorenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, ik wil gewoon een koude R
Kan je er anders niet een knopje op zetten van een ander symbool die je toch niet gebruikt?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil gewoon m'n normale R gebruiken
[..]
Oh
ik speel ook niets op mijn laptop.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Taalnazi's, zet 'm op
Misschien moet ik 't even in de sneeuw leggenquote:
Nee, hij is stuk, heb de R nog wel, maar niemand krijgt 'm er meer opquote:Op donderdag 2 december 2010 16:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je er anders niet een knopje op zetten van een ander symbool die je toch niet gebruikt?
Goed ideequote:Op donderdag 2 december 2010 16:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet ik 't even in de sneeuw leggen
Owquote:Op donderdag 2 december 2010 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nach Schüle, ik ben onderweg echt totaal bevroren
Dat is wel klotequote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij is stuk, heb de R nog wel, maar niemand krijgt 'm er meer op
Halloquote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OwHoef maar 400 meter ofzo
Maar heb net een uur sneeuw geruimd, dus ben half bevroren
Ik heb daar prima lijm voorquote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij is stuk, heb de R nog wel, maar niemand krijgt 'm er meer op
geluksvogel!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OwHoef maar 400 meter ofzo
Maar heb net een uur sneeuw geruimd, dus ben half bevroren
sinterklaas zal het vast wel lukkenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Of is er gewoon iemand heul handig en kan mijn R er weer opzetten? MyCom meneer kon 't niet, vriendje ook niet, ikke ook niet, niemand
Ik fiets er meestal 2 minuten overquote:Op donderdag 2 december 2010 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geluksvogel!
ik ongeveer 7500 meter
twintig minutjes fietsen normaal, maar door de gladheid en kou duurde het 40 minuten
ik haat deze kou
Groetjes aan meneer Taartquote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
weekend![]()
op naar het ziekenhuis![]()
daaaaag
Die komt niet bij mijquote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sinterklaas zal het vast wel lukken
Tot Straksquote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
weekend![]()
op naar het ziekenhuis![]()
daaaaag
jaloers hoor!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik fiets er meestal 2 minuten overMet dit weer 5 FAAL
Kan ik me voorstellenquote:
die was dan weer 100 meter van mijn huis vandaanquote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Naar de basisschool moest ik 3 kmkwam door verhuizing en ik wou op dezelfde school blijven en blablabla...
Jumbo heeft 'tquote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lekker.Puur door de saus, want garnalen zelf vind ik niet zo tof.
hoe moet ik me dat voorstellen?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lekker.Puur door de saus, want garnalen zelf vind ik niet zo tof.
Ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou liever gewoon van cocktails
Basisschool, het zieke verledenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die was dan weer 100 meter van mijn huis vandaan
Ik heb een cocktail boek van Enfe gehadquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
garnalensalade in een cocktail glasquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe moet ik me dat voorstellen?
oeh dan word ik zooooo dronkenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een cocktail boek van Enfe gehad![]()
Kan hem meenemen naar de volgende meet![]()
Ik maak het het liefst zelf.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jumbo heeft 't
EujBen jij weer mod?
Van wat?
Daarom maak ik het dus liever zelf. Te weinig saus.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
garnalensalade in een cocktail glas
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jumbo heeft 't
EujBen jij weer mod?
Van wat?
ik nietquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Basisschool, het zieke verledenMan wat had ik daar een hekel aan
![]()
Ik ook, maar daar had ik geen zin in vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak het het liefst zelf.
Ja.ONZ.
Myraela weer modquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak het het liefst zelf.
Ja.ONZ.
met heel veel alcoholquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
garnalensalade in een cocktail glas
[ afbeelding ]
9 kinderenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik niet
ik had een klas van 9 kinderen, iedereen kende elkaar echt enorm goed, leraren vielen best mee en we hadden nooit huiswerk of leerwerk
Doe je hem dan wel in je mooie tasjequote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
lekker ja maak maar watquote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef Myraela het volgende:
Zullen we cocktails gaan drinken met z'n alle?
je bent weer modquote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom maak ik het dus liever zelf. Te weinig saus.
Dit zijn eigenlijk gewoon roze garnalen in knoflooksausquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je hem dan wel in je mooie tasje
Goed planquote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef Myraela het volgende:
Zullen we cocktails gaan drinken met z'n alle?
Een zatte LLquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh dan word ik zooooo dronken
Hey GFquote:
Maar nu de middelbare school, qua kiddies veeeeeeeeeeel chiller, maar het leerwerk, echt een helquote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
9 kinderenDat lijkt me verschrikkelijk
Dan moet je altijd opletten
Wij hadden trouwens ook nooit huiswerk of leerwerk
Wij zaten met 11 kinderen in de klas. Kut school. Heb er 2 jaar gezeten en 2 jaar niets geleerd. Was op mijn oude school in groep 6 verder dan zij in groep 8 waren.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik niet
ik had een klas van 9 kinderen, iedereen kende elkaar echt enorm goed, leraren vielen best mee en we hadden nooit huiswerk of leerwerk
trevquote:
Wat een kutschoolquote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zaten met 11 kinderen in de klas. Kut school. Heb er 2 jaar gezeten en 2 jaar niets geleerd. Was op mijn oude school in groep 6 verder dan zij in groep 8 waren.En in de musical had iedereen dubbele rollen omdat er niet genoeg kinderen waren.
Zo is het ook bij mijquote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar nu de middelbare school, qua kiddies veeeeeeeeeeel chiller, maar het leerwerk, echt een hel
we hadden wel vaak combi klassen jaquote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zaten met 11 kinderen in de klas. Kut school. Heb er 2 jaar gezeten en 2 jaar niets geleerd. Was op mijn oude school in groep 6 verder dan zij in groep 8 waren.En in de musical had iedereen dubbele rollen omdat er niet genoeg kinderen waren.
Tegenwoordig is er een maximaal van 32 als het goed is.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik had op mijn eerste basisschool tussen de 35 en 40 kinderen in mijn klas
dat hadden wij ook dubbele rollen vond het helemaal niksquote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik had op mijn eerste basisschool tussen de 35 en 40 kinderen in mijn klas
TheFamousMusicalManquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we hadden wel vaak combi klassen ja
één jaar zelfs groep 4, 5 en 6
Musical had ik de hoofdrol, dus dat was wel fijn met verkleden en dergelijke
ik maak de cocktails gewoon uit me hoofdquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan wel, zat op montesori school, groep 1 en 2 samen, groep 3, 4 en 5 samen en groep 6, 7 en 8 samen... dus errug grote klassenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een maximaal van 32 als het goed is.
Neuh, alleen gebruikquote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zeker misbruik maken van de situatie
Ik had ook een hoofdrol, er was maar 1 liedje waarin ik niet mee moest zingen. Wel toffe tijden.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we hadden wel vaak combi klassen ja
één jaar zelfs groep 4, 5 en 6
Musical had ik de hoofdrol, dus dat was wel fijn met verkleden en dergelijke
smakelijk trevquote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, alleen gebruik![]()
![]()
Ben eten [ afbeelding ]
WK 2022 Albanië?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
het WK 2018 is trouwens in Rusland, echte klotezooi
Kijk terug, had ik al gepost.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
het WK 2018 is trouwens in Rusland, echte klotezooi
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Ben eten [ afbeelding ]
ja joh, ik stond daar met m'n gouden bariton/bas de sterren uit de hemel te krijsen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TheFamousMusicalMan
Die 4, 5 en 6 combi-klas is trouwens best een faal
nooit van gehoord, is dat erg?quote:
Schattigquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja joh, ik stond daar met m'n gouden bariton/bas de sterren uit de hemel te krijsen.
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooit van gehoord, is dat erg?
smakelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Ben eten [ afbeelding ]
Jeeeeejquote:
Bluh!quote:op naar het ziekenhuis![]()
Tot later snoetjequote:daaaaag
Best welquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooit van gehoord, is dat erg?
oeioei, ik heb aardig wat wereldkennis, vaag dat ik dat niet kenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best welHet is zo'n klein oliestaatje
Wikipediaquote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oeioei, ik heb aardig wat wereldkennis, vaag dat ik dat niet ken
even wikipediaën!
Alles beter dan dat die geldverslindende onzin hier wordt gehoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bedoel dat het erg is dat zij gekozen zijn.
Ze spelen daar geen eens voetbal, ze zijn alleen maar rijk
Dat wel, maar ik had liever Engeland dan Rusland gezien, en liever Australie dan Quatar.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles beter dan dat die geldverslindende onzin hier wordt gehouden.
Corrupte sportbond die boven de wet meent te staan. En dat op kosten van de belastingbetaler.
833.285 inwoners...quote:
omdat veel geldquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
833.285 inwoners...
waarom zij wel
Wat maakt het uitquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
833.285 inwoners...
waarom zij wel
en Sobjet Russia dan?quote:
klwopt, maar het is gewoon niet eerlijkquote:
jups saai dusquote:
Schrijf een protestbriefquote:Op donderdag 2 december 2010 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, maar het is gewoon niet eerlijk
Het komt niet naar NEderlandquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het komt niet naar NEderland![]()
![]()
Goed dus.
Mja, er zijn minderjarigen bij, he... Dus we zullen ons een beetje in moeten houdenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het komt niet naar NEderland![]()
![]()
Goed dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja, dus ik ben even wegquote:
oke schatje DM dan maarquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, er zijn minderjarigen bij, he... Dus we zullen ons een beetje in moeten houden...
Klaagbaakquote:Op donderdag 2 december 2010 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schrijf een protestbrief
Edit: Als die brief dan toch naar Quatar gaat, kun je er net zo goed meteen een bombrief van maken
Dat is echt gewoon zieligquote:Op donderdag 2 december 2010 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klaagbaak
klaagtopics over WK:
WK in Qatar!
WK 2018 haters
WK Topics
Wk in Rusland
wk 2010, 2014, 2018, 2022 etc
rusland
Wk in rusland
WK 2018 naar mother russia
Johan Cruijff.. HAPPY birthday
Oh wat lief, TFMiequote:Op donderdag 2 december 2010 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom niet één klaagtopic over Rusland?
naar idee van Rockie
quote:
Oho, die stoute Fok!kers doen niet lief tegen jouquote:
Hoi neucken?quote:
Mag ik mee naar NZ?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi neucken?
Ik verrek het om te dm'en.
Haters gonna hatequote:Op donderdag 2 december 2010 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oho, die stoute Fok!kers doen niet lief tegen jou
Whaha wat een faalzin hierboven
Ik vind DM een rotfunctiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind DM een rotfunctie.
Maar ik weet wel een oplossing:
Iedereen die minderjarig is, NIET op de spoiler klikken!
Fok! mobile opent ze automatischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIJN JEUGD, WAT DOE JE?!?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
[..]
PM-en mag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fok! mobile opent ze automatisch
MIJN JEUGD, WAT DOE JE?!?![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2010 17:08:40 ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PM-en mag ook O6+Ow, ja, kut, wacht effe, die zit ook hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Een dichtgeklapte spoiler.quote:
Ik open ze automatischquote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fok! mobile opent ze automatisch
MIJN JEUGD, WAT DOE JE?!?
nahja niet hier... maar wel op fokquote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ja, kut, wacht effe, die zit ook hier...
ONZE JEUGD, WAT DOE JE?!?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik open ze automatisch
MIJN JEUGD, WAT DOE JE?!?
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahja niet hier... maar wel op fok
Nu zijn we lotgenotenquote:
Mijn jeugd is al heel lang geleden verpest, door sites zoals mylazysundays, lemonparty, goatse, bluewaffle etc... er zaten in de brugklas nogal wat lolbroeken bij me in de klas die als je even naar de WC was ze dat snel opzetten en dan wegrenden...quote:
had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd, maar was gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 december 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat werkelijk aan jou ga vertellen
TheFamousBrugger werd gepest?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn jeugd is al heel lang geleden verpest, door sites zoals mylazysundays, lemonparty, goatse, bluewaffle etc... er zaten in de brugklas nogal wat lolbroeken bij me in de klas die als je even naar de WC was ze dat snel opzetten en dan wegrenden...
mais non, maar dat gebeurde bij zoveel kiddies, ik heb de fun nooit begrepen, die beelden, ze branden op je netvlies, de trauma's, alles komt terugquote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TheFamousBrugger werd gepest?
Ik ben ook wel eens nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd, maar was gewoon nieuwsgierig
zeker geen slechte eigenschapquote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens nieuwsgierig
Nou soms wel irritant hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zeker geen slechte eigenschap
[..]
ahh.. vroegah ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om je beter te begrijpen zocht ik mylazysundays op, had ik dat maar niet gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mais non, maar dat gebeurde bij zoveel kiddies, ik heb de fun nooit begrepen, die beelden, ze branden op je netvlies, de trauma's, alles komt terug
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Om je beter te begrijpen zocht ik mylazysundays op, had ik dat maar niet gedaan
dat dusquote:
Voortaan computer vergrendelen als je naar de wc gaatquote:
Voor sinterklaas? Of omdat je haar lief vindquote:Op donderdag 2 december 2010 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
en nu een gedicht voor m'n moeder schrijven.
Voor Sinterklaasquote:Op donderdag 2 december 2010 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor sinterklaas? Of omdat je haar lief vind?
Als je dat zelf gemaakt hebt ben je echt een geboren dichterquote:Op donderdag 2 december 2010 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
De gitarist speelde zijn nevels
in een warme wolk van koud ijs
streelde de noten naar de hals
en bracht ons samen van de wijs
de droom is al lang grijsgedraaid
diepe groeven trokken sporen
de wonden van gelijkmatigheid
klanken braken tot verloren
in luisterhouding lezen we
resten van kleine gebaren
waar liefde haar bloed vergoot
en passie zich liet bedaren
melancholie in melodie
die ons nog éénmaal bespringt
vergeefs draaien we oud geluk
dat niet meer binnen dringt
of is dat iets té diep?
Mijn god, wat ben ik daar slecht inquote:Op donderdag 2 december 2010 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Nu een gedicht creëren, ik heb de volgende trefwoorden:
Hernia
Verbouwing
Nieuwe baan
Ontslag vader
moet een mooie woordenbrij worden
ik voel met je mee, ik voel je pijnquote:Op donderdag 2 december 2010 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Dé beelden branden trouwens echt op je netvlies
Ik haat mijn nieuwsgierigheid
Naar he?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
Dé beelden branden trouwens echt op je netvlies
Ik haat mijn nieuwsgierigheid
voor je moeder???quote:Op donderdag 2 december 2010 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
melancholie in melodie
of is dat iets té diep?
Jaquote:
Die bluewaffle was wel echt heel ranzigquote:Op donderdag 2 december 2010 17:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik voel met je mee, ik voel je pijn
dit past prima in een black metal nummerquote:Op donderdag 2 december 2010 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
melancholie in melodie
of is dat iets té diep?
je moet ze ook niet allemaal gaan opzoeken!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Die bluewaffle was wel echt heel ranzig![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je moet ze ook niet allemaal gaan opzoeken!
Dan sterf jeCum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je moet ze ook niet allemaal gaan opzoeken!
Dan sterf jeIk had ze allemaal opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaar mijn haat aan nieuwsgierigheid
Ben ik nou gestorven?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
dacht ik ook al, maar neen, het was zo'n topic met alle gruwelijkheden die je op internet kan vinden, van 3 guys 1 hammer tot skinheads die buitenlanders onthoofden...quote:
*kuch*nobrains*kuch*quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had ze allemaal opgezochtVandaar mijn haat aan nieuwsgierigheid
okok, ik zal ophouden.quote:
Volgens mij hoort dat in KPDquote:
Daar mag hij heul niet komenquote:
Pas je in een rugzak met 100 liter inhoud?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |