Ik vind DM een rotfunctiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind DM een rotfunctie.
Maar ik weet wel een oplossing:
Iedereen die minderjarig is, NIET op de spoiler klikken!
Fok! mobile opent ze automatischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIJN JEUGD, WAT DOE JE?!?Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
[..]
PM-en mag ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fok! mobile opent ze automatisch
MIJN JEUGD, WAT DOE JE?!?![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2010 17:08:40 ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PM-en mag ook O6+Ow, ja, kut, wacht effe, die zit ook hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Een dichtgeklapte spoiler.quote:
Ik open ze automatischquote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fok! mobile opent ze automatisch
MIJN JEUGD, WAT DOE JE?!?
nahja niet hier... maar wel op fokquote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ja, kut, wacht effe, die zit ook hier...
ONZE JEUGD, WAT DOE JE?!?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik open ze automatisch
MIJN JEUGD, WAT DOE JE?!?
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahja niet hier... maar wel op fok
Nu zijn we lotgenotenquote:
Mijn jeugd is al heel lang geleden verpest, door sites zoals mylazysundays, lemonparty, goatse, bluewaffle etc... er zaten in de brugklas nogal wat lolbroeken bij me in de klas die als je even naar de WC was ze dat snel opzetten en dan wegrenden...quote:
had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd, maar was gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 december 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat werkelijk aan jou ga vertellen
TheFamousBrugger werd gepest?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn jeugd is al heel lang geleden verpest, door sites zoals mylazysundays, lemonparty, goatse, bluewaffle etc... er zaten in de brugklas nogal wat lolbroeken bij me in de klas die als je even naar de WC was ze dat snel opzetten en dan wegrenden...
mais non, maar dat gebeurde bij zoveel kiddies, ik heb de fun nooit begrepen, die beelden, ze branden op je netvlies, de trauma's, alles komt terugquote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TheFamousBrugger werd gepest?
Ik ben ook wel eens nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd, maar was gewoon nieuwsgierig
zeker geen slechte eigenschapquote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens nieuwsgierig
Nou soms wel irritant hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zeker geen slechte eigenschap
[..]
ahh.. vroegah ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om je beter te begrijpen zocht ik mylazysundays op, had ik dat maar niet gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mais non, maar dat gebeurde bij zoveel kiddies, ik heb de fun nooit begrepen, die beelden, ze branden op je netvlies, de trauma's, alles komt terug
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Om je beter te begrijpen zocht ik mylazysundays op, had ik dat maar niet gedaan
dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |