Tegenwoordig is er een maximaal van 32 als het goed is.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik had op mijn eerste basisschool tussen de 35 en 40 kinderen in mijn klas
dat hadden wij ook dubbele rollen vond het helemaal niksquote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zaten met 11 kinderen in de klas. Kut school. Heb er 2 jaar gezeten en 2 jaar niets geleerd. Was op mijn oude school in groep 6 verder dan zij in groep 8 waren.En in de musical had iedereen dubbele rollen omdat er niet genoeg kinderen waren.
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik had op mijn eerste basisschool tussen de 35 en 40 kinderen in mijn klas
TheFamousMusicalManquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we hadden wel vaak combi klassen ja
één jaar zelfs groep 4, 5 en 6
Musical had ik de hoofdrol, dus dat was wel fijn met verkleden en dergelijke
ik maak de cocktails gewoon uit me hoofdquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een cocktail boek van Enfe gehad![]()
Kan hem meenemen naar de volgende meet![]()
Kan wel, zat op montesori school, groep 1 en 2 samen, groep 3, 4 en 5 samen en groep 6, 7 en 8 samen... dus errug grote klassenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een maximaal van 32 als het goed is.
Neuh, alleen gebruikquote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zeker misbruik maken van de situatie
Ik had ook een hoofdrol, er was maar 1 liedje waarin ik niet mee moest zingen. Wel toffe tijden.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we hadden wel vaak combi klassen ja
één jaar zelfs groep 4, 5 en 6
Musical had ik de hoofdrol, dus dat was wel fijn met verkleden en dergelijke
smakelijk trevquote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, alleen gebruik![]()
![]()
Ben eten [ afbeelding ]
WK 2022 Albanië?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
het WK 2018 is trouwens in Rusland, echte klotezooi
Kijk terug, had ik al gepost.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
het WK 2018 is trouwens in Rusland, echte klotezooi
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Ben eten [ afbeelding ]
ja joh, ik stond daar met m'n gouden bariton/bas de sterren uit de hemel te krijsen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TheFamousMusicalMan
Die 4, 5 en 6 combi-klas is trouwens best een faal
nooit van gehoord, is dat erg?quote:
Schattigquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja joh, ik stond daar met m'n gouden bariton/bas de sterren uit de hemel te krijsen.
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooit van gehoord, is dat erg?
smakelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Ben eten [ afbeelding ]
Jeeeeejquote:
Bluh!quote:op naar het ziekenhuis![]()
Tot later snoetjequote:daaaaag
Best welquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooit van gehoord, is dat erg?
oeioei, ik heb aardig wat wereldkennis, vaag dat ik dat niet kenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best welHet is zo'n klein oliestaatje
Wikipediaquote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oeioei, ik heb aardig wat wereldkennis, vaag dat ik dat niet ken
even wikipediaën!
Alles beter dan dat die geldverslindende onzin hier wordt gehoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bedoel dat het erg is dat zij gekozen zijn.
Ze spelen daar geen eens voetbal, ze zijn alleen maar rijk
Dat wel, maar ik had liever Engeland dan Rusland gezien, en liever Australie dan Quatar.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles beter dan dat die geldverslindende onzin hier wordt gehouden.
Corrupte sportbond die boven de wet meent te staan. En dat op kosten van de belastingbetaler.
833.285 inwoners...quote:
omdat veel geldquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
833.285 inwoners...
waarom zij wel
Wat maakt het uitquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
833.285 inwoners...
waarom zij wel
en Sobjet Russia dan?quote:
klwopt, maar het is gewoon niet eerlijkquote:
jups saai dusquote:
Schrijf een protestbriefquote:Op donderdag 2 december 2010 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, maar het is gewoon niet eerlijk
Het komt niet naar NEderlandquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het komt niet naar NEderland![]()
![]()
Goed dus.
Mja, er zijn minderjarigen bij, he... Dus we zullen ons een beetje in moeten houdenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het komt niet naar NEderland![]()
![]()
Goed dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja, dus ik ben even wegquote:
oke schatje DM dan maarquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, er zijn minderjarigen bij, he... Dus we zullen ons een beetje in moeten houden...
Klaagbaakquote:Op donderdag 2 december 2010 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schrijf een protestbrief
Edit: Als die brief dan toch naar Quatar gaat, kun je er net zo goed meteen een bombrief van maken
Dat is echt gewoon zieligquote:Op donderdag 2 december 2010 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klaagbaak
klaagtopics over WK:
WK in Qatar!
WK 2018 haters
WK Topics
Wk in Rusland
wk 2010, 2014, 2018, 2022 etc
rusland
Wk in rusland
WK 2018 naar mother russia
Johan Cruijff.. HAPPY birthday
Oh wat lief, TFMiequote:Op donderdag 2 december 2010 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom niet één klaagtopic over Rusland?
naar idee van Rockie
quote:
Oho, die stoute Fok!kers doen niet lief tegen jouquote:
Hoi neucken?quote:
Mag ik mee naar NZ?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi neucken?
Ik verrek het om te dm'en.
Haters gonna hatequote:Op donderdag 2 december 2010 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oho, die stoute Fok!kers doen niet lief tegen jou
Whaha wat een faalzin hierboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |