Dat las ik ook, maar das geen oplossingquote:Op donderdag 2 december 2010 16:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lees deze post ook eens en dan de spoiler
[..]
Rockieeeeeequote:
Heb jij ook een hete R?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zomaar uit het niets een bloeduitstorting.. op mijn vinger
Ik houd niet van gamen en zodoende speel ik ook geen enkel spel op mijn laptopquote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik houdt niet van Gamen, en zodoende speel ik ook geen enkele spel op mijn Laptob.
Taalnazi's, zet 'm op
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Rockieeeeee
nog bevroren? of werd je gebracht
Maar kan je wel woorden met een R gebruiken zonder dat het je pijn doetquote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat las ik ook, maar das geen oplossingDas symptoombestrijding
Dat wil ik niet, ik wil gewoon een koude Rquote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kan toch wel ingenieus zijn?
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik houd niet van gamen en zodoende speel ik ook geen enkel spel op mijn laptop
Ja, maar ik wil gewoon m'n normale R gebruikenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar kan je wel woorden met een R gebruiken zonder dat het je pijn doet
Ohquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik houdt niet van Gamen, en zodoende speel ik ook geen enkele spel op mijn Laptob.
Taalnazi's, zet 'm op
nach Schüle, ik ben onderweg echt totaal bevrorenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, ik wil gewoon een koude R
Kan je er anders niet een knopje op zetten van een ander symbool die je toch niet gebruikt?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil gewoon m'n normale R gebruiken
[..]
Oh
ik speel ook niets op mijn laptop.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Taalnazi's, zet 'm op
Misschien moet ik 't even in de sneeuw leggenquote:
Nee, hij is stuk, heb de R nog wel, maar niemand krijgt 'm er meer opquote:Op donderdag 2 december 2010 16:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je er anders niet een knopje op zetten van een ander symbool die je toch niet gebruikt?
Goed ideequote:Op donderdag 2 december 2010 16:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Misschien moet ik 't even in de sneeuw leggen
Owquote:Op donderdag 2 december 2010 16:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nach Schüle, ik ben onderweg echt totaal bevroren
Dat is wel klotequote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij is stuk, heb de R nog wel, maar niemand krijgt 'm er meer op
Halloquote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OwHoef maar 400 meter ofzo
Maar heb net een uur sneeuw geruimd, dus ben half bevroren
Ik heb daar prima lijm voorquote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, hij is stuk, heb de R nog wel, maar niemand krijgt 'm er meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |