Ikke ikke ikke!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
WEeeeeeeekend![]()
![]()
kom wie gaat er mee een sneeuwpop maken
Nee, hij is recht in het bijzijn van babes met een spellingsfetisjquote:
Iedereen met een r in de naam negeren.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn R ligt dr af, kan er ook niet meer op. Maar als ik nu 't vakje waar de R zat aanraak wordt ie gloeiend heet en prikkelt 't in mijn vinger. Als mijn vriend mijn R aanraakt heeft ie nergens last van. en nu doet 't me dus steeds pijn om een woord te typen met een R erinHELP!
Whut?quote:
Een komma hang slap hoor, of heb jij ook een vaag probleem met je laptop?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij is recht in het bijzijn van babes met een spellingsfetisj.
Nee, dan zegt ie steeds RRRRRquote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen met een r in de naam negeren.
Kun je niet wat kauwgom erop doen?
ik niet moet werkenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
WEeeeeeeekend![]()
![]()
kom wie gaat er mee een sneeuwpop maken
kauwgom lijkt me geen slim ideequote:Op donderdag 2 december 2010 16:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen met een r in de naam negeren.
Kun je niet wat kauwgom erop doen?
Woorden zonder R gebruikenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijn R ligt dr af, kan er ook niet meer op. Maar als ik nu 't vakje waar de R zat aanraak wordt ie gloeiend heet en prikkelt 't in mijn vinger. Als mijn vriend mijn R aanraakt heeft ie nergens last van. en nu doet 't me dus steeds pijn om een woord te typen met een R erinHELP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want plastic smelt niet bij hittequote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kauwgom lijkt me geen slim idee
probeer een plasticje ofzo...
niet als je magisch-eenhoornplastic hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want plastic smelt niet bij hitte
Maar das dus 't gekke, als mijn vriend 'm aanraakt issie niet heetquote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want plastic smelt niet bij hitte
Ik geef je laptop geen ongelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar das dus 't gekke, als mijn vriend 'm aanraakt issie niet heet![]()
Dus hij wordt heet door mij
Of hij heeft een al hete vinger door jouquote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
hij raakt opgewonden door je vinger, da's toch een mooi compliment?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar 't is niet leukquote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je laptop geen ongelijk
Ja maar als ik pijn heb moet hij ook pijn hebben en dat heeft ie nietquote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of hij heeft een al hete vinger door jou
Nee, want hij doet me pijn dr meequote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij raakt opgewonden door je vinger, da's toch een mooi compliment?
Lees deze post ook eens en dan de spoilerquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Woorden zonder R gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik houdt niet van Gamen, en zodoende speel ik ook geen enkele spel op mijn Laptob.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:24 schreef Pheno het volgende:
Nou , ik ben even bezig een releaselijst voor de komende twee maanden door te nemen, ik ga een zooi aanvragen de deur uit doen mbt gamesMailbomb away!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |