Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Godverdomme, alweer een springer daarquote:
Nee, tegen jouquote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand gaat ballen tegen mijn poes aangooien.
Maar mag ik dan wel met jouw poes spelenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of een uitglijderquote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Godverdomme, alweer een springer daar?
Oh, ben jij er zo een?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
ik kijk wel toe vanaf binnen hoe jullie aan et spelen zijn
Ow, kut, wikiquote:
hebben we het wéér over sex?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kom je met Thijs een sneeuwpop maken? Zorg ik voor warme chocolademelkquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Hee DM? Heul veul sneeuw bij jou vanavond
ik wil ook ?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
Sneeuwballen tegen mijn poes. Wat ben jij een vies pubertje zeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hebben we het wéér over sex?
hoihoi!
Ligt eraan wie het er samen met jou over heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hebben we het wéér over sex?
Hij mag die zooi ALLEMAAL hebben. Des te minder kans dat IK er mijn nek over breekquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sneeuwballen tegen mijn poes. Wat ben jij een vies pubertje zeg.
huh?quote:
Als het na 18:00 uur valt, vind ik het best. Als ik thuis ben hoef ik toch de deur niet meer uit vandaag en morgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij mag die zooi ALLEMAAL hebben. Des te minder kans dat IK er mijn nek over breek...
ik vatte het verkeerd opquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het er samen met jou over heeft.
Wij hebben het over een sneeuwballengevecht, en huisdieren mogen geen doelwit zijn.
aan de vorige topics te zien kunnen ze er hier ook wel wat vanquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sneeuwballen tegen mijn poes. Wat ben jij een vies pubertje zeg.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij mag die zooi ALLEMAAL hebben. Des te minder kans dat IK er mijn nek over breek...
Tuurlijk welquote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet in de sneeuw rollebollen ?
Neenee, dit zijn allemaal brave mensen. Dat heb ik nu al door. Daardoor voel ik me ook zo fijn hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
aan de vorige topics te zien kunnen ze er hier ook wel wat van
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, kom je met Thijs een sneeuwpop maken? Zorg ik voor warme chocolademelk.
jij mag ook, jij bent heus best wel een beetje kustgebiedquote:
Serieus? ik dacht dat singles jouw plek wasquote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neenee, dit zijn allemaal brave mensen. Dat heb ik nu al door. Daardoor voel ik me ook zo fijn hier.
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neenee, dit zijn allemaal brave mensen. Dat heb ik nu al door. Daardoor voel ik me ook zo fijn hier.
Precies. Wij zouden noooooit oneerbare voorstellen doenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Singles is ook tof.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus? ik dacht dat singles jouw plek was
Nope. Braafheid zelvequote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
Precies. Wij zouden noooooit oneerbare voorstellen doen...
Wat heeft WOK gedaanquote:
Ik miste het.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja
Waarom ben je weer ONZ mod geworden?
Omdat je nu meer tijd hebt?
waar ben je eigenlijk Mod van? beter lezenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Singles is ook tof.Maar ik volg wel meerdere SC's.
Tuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Mogen we dan ook blijven logeren?
wat zoeken ze?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk Mod van? beter lezen
Oh ik zie trouwens dat ze weer spellcheckers zoeken... zal ik weer eens een poging wagen?
Dat wilde ik je zaterdag nog zeggen, maar was ik vergetenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waar ben je eigenlijk Mod van?
Oh ik zie trouwens dat ze weer spellcheckers zoeken... zal ik weer eens een poging wagen?
heb ik ook vaak last vanquote:Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik miste het.Voordat ik blauw was baggerde ik gewoon lekker, maar dat lukt me niet eens meer. Ik kan me alleen maar ergeren als ik mijn slotje weer niet kon vinden.
mja als ik vervolgens weer niks hoor dan heb ik er ook weinig zin inquote:Op donderdag 2 december 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat wilde ik je zaterdag nog zeggen, maar was ik vergeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |