Nee okay, er zijn uitzonderingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
niet elk werk is tof
Ik vind bollen pellen ECHT niet tof
ik heb ooit bij een bloembollenkwekerij gewerkt na een maand was ik et al zatquote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
niet elk werk is tof
Ik vind bollen pellen ECHT niet tof
Doet me denken aan de kat van mijn exquote:Op donderdag 2 december 2010 14:01 schreef Myraela het volgende:
Whehehe, mijn kat in de sneeuw. Hij durft niet te bewegen.
Ik heb geen katquote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kat van mijn ex
Dat beest was enorm dik en had hele korte pootjes. Toen er een dikke laag sneeuw lag ging ze naar buiten, maar bleef met haar buik op de sneeuw liggen en kon niet meer met haar poten bij de grond
Tot straksquote:Op donderdag 2 december 2010 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet weer naar school, tot later![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat beest was enorm dik en had hele korte pootjes. Toen er een dikke laag sneeuw lag ging ze naar buiten, maar bleef met haar buik op de sneeuw liggen en kon niet meer met haar poten bij de grond
Briljantquote:Op donderdag 2 december 2010 14:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Waar blijft je topic in #17quote:
Heb je nu al weer een blauwtje op gelopenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof ik nooit weg ben geweest.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
heey je bent weer blauwquote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je ava gaat onverstoord doorquote:
Hier sneeuw het juist weer harderquote:
quote:
| 1 2 3 | for(int i=0:days.myr.blue){ notecount.pgrferrari++; } |
Cool.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor elke dag dat ze blauw is krijg jij een note
Hoi suikerquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds warme voeten![]()
Maar ik deed net de deur open voor iemand die na sluitingstijd zo nodig nog iets moest, en toen bevroor alles behalve mijn voeten
Warme voetenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds warme voeten![]()
Maar ik deed net de deur open voor iemand die na sluitingstijd zo nodig nog iets moest, en toen bevroor alles behalve mijn voeten
* wel.o.k slikt foute opmerking inquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wie gaat er met mij sneeuwballen gooien?
In de sneeuw rollebollen met LovelyLadyquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
IK!!! Mits je in de buurt zit iigquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik kom de deur echt niet uit meer vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:32 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hoeft MPG niet voor 18:00 uur van Eindhoven naar Venlo te reizen.
Jaquote:
quote:Venlo-Eindhoven
Donderdag 2 December 15:21
Oorzaak
Tussen Eindhoven en Helmond rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen.
dan ga je niet mee.. zwakkelingquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k slikt foute opmerking in
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
In de sneeuw rollebollen met LovelyLady!
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
ah je hebt weer geen leven, dus je bent weer blauwquote:
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe je dan je muts op en slofjes aan?
sneeuwengelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |