Cool.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor elke dag dat ze blauw is krijg jij een note
Hoi suikerquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds warme voeten![]()
Maar ik deed net de deur open voor iemand die na sluitingstijd zo nodig nog iets moest, en toen bevroor alles behalve mijn voeten
Warme voetenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Nog steeds warme voeten![]()
Maar ik deed net de deur open voor iemand die na sluitingstijd zo nodig nog iets moest, en toen bevroor alles behalve mijn voeten
* wel.o.k slikt foute opmerking inquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wie gaat er met mij sneeuwballen gooien?
In de sneeuw rollebollen met LovelyLadyquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
IK!!! Mits je in de buurt zit iigquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
ik kom de deur echt niet uit meer vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:32 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk hoeft MPG niet voor 18:00 uur van Eindhoven naar Venlo te reizen.
Jaquote:
quote:Venlo-Eindhoven
Donderdag 2 December 15:21
Oorzaak
Tussen Eindhoven en Helmond rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van ongeveer 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen.
dan ga je niet mee.. zwakkelingquote:Op donderdag 2 december 2010 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k slikt foute opmerking in
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
In de sneeuw rollebollen met LovelyLady!
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
ah je hebt weer geen leven, dus je bent weer blauwquote:
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe je dan je muts op en slofjes aan?
sneeuwengelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |