arm beestquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
Whehehe. Hij wil naar binnen.
[ afbeelding ]
aaaahquote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
leenbakker lijkt me toffer.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek een bijbaan, nou hebben ze wat bij Leenbakker op de woonboulevard, en bij de AH.
Wat zouden jullie doen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef Myraela het volgende:
Nu gaat die heel stoer binnen voor het raam zitten.Het mietje.
leen bakkerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zoek een bijbaan, nou hebben ze wat bij Leenbakker op de woonboulevard, en bij de AH.
Wat zouden jullie doen?
wat het meeste betaaldquote:Op donderdag 2 december 2010 14:24 schreef pgrferrari het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Dat weet ik niet.quote:
ik weet niet wat de arbeidsomstandigheden zijn bij de Leen Bakkerquote:Op donderdag 2 december 2010 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Staat natuurlijk niet in de vacature
http://www.werkenbijleenb(...)breda_309390_11.html
Sommige vinden het wel tof hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet wat de arbeidsomstandigheden zijn bij de Leen Bakker
Bij de AH is het
Ik zie dubbelquote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben zo gek op katjes.
Elk werk is tof, met leuke collega's. Zal ook per filiaal verschillen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sommige vinden het wel tof hoor.
Ligt denk ook aan de leeftijd.
Dat is een feit.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Elk werk is tof, met leuke collega's. Zal ook per filiaal verschillen.
Als je leuke collega's hebt merk je daar weinig van bedoelt Myrquote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
niet elk werk is tof
Ik vind bollen pellen ECHT niet tof
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ja maar leuke collega's heb je niet voor het uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |