Dat wel, maar ik had liever Engeland dan Rusland gezien, en liever Australie dan Quatar.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles beter dan dat die geldverslindende onzin hier wordt gehouden.
Corrupte sportbond die boven de wet meent te staan. En dat op kosten van de belastingbetaler.
833.285 inwoners...quote:
omdat veel geldquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
833.285 inwoners...
waarom zij wel
Wat maakt het uitquote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
833.285 inwoners...
waarom zij wel
en Sobjet Russia dan?quote:
klwopt, maar het is gewoon niet eerlijkquote:
jups saai dusquote:
Schrijf een protestbriefquote:Op donderdag 2 december 2010 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klwopt, maar het is gewoon niet eerlijk
Het komt niet naar NEderlandquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het komt niet naar NEderland![]()
![]()
Goed dus.
Mja, er zijn minderjarigen bij, he... Dus we zullen ons een beetje in moeten houdenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het komt niet naar NEderland![]()
![]()
Goed dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Ja, dus ik ben even wegquote:
oke schatje DM dan maarquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, er zijn minderjarigen bij, he... Dus we zullen ons een beetje in moeten houden...
Klaagbaakquote:Op donderdag 2 december 2010 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schrijf een protestbrief
Edit: Als die brief dan toch naar Quatar gaat, kun je er net zo goed meteen een bombrief van maken
Dat is echt gewoon zieligquote:Op donderdag 2 december 2010 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klaagbaak
klaagtopics over WK:
WK in Qatar!
WK 2018 haters
WK Topics
Wk in Rusland
wk 2010, 2014, 2018, 2022 etc
rusland
Wk in rusland
WK 2018 naar mother russia
Johan Cruijff.. HAPPY birthday
Oh wat lief, TFMiequote:Op donderdag 2 december 2010 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom niet één klaagtopic over Rusland?
naar idee van Rockie
quote:
Oho, die stoute Fok!kers doen niet lief tegen jouquote:
Hoi neucken?quote:
Mag ik mee naar NZ?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi neucken?
Ik verrek het om te dm'en.
Haters gonna hatequote:Op donderdag 2 december 2010 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oho, die stoute Fok!kers doen niet lief tegen jou
Whaha wat een faalzin hierboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |