geluksvogel!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OwHoef maar 400 meter ofzo
Maar heb net een uur sneeuw geruimd, dus ben half bevroren
sinterklaas zal het vast wel lukkenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Of is er gewoon iemand heul handig en kan mijn R er weer opzetten? MyCom meneer kon 't niet, vriendje ook niet, ikke ook niet, niemand
Ik fiets er meestal 2 minuten overquote:Op donderdag 2 december 2010 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geluksvogel!
ik ongeveer 7500 meter
twintig minutjes fietsen normaal, maar door de gladheid en kou duurde het 40 minuten
ik haat deze kou
Groetjes aan meneer Taartquote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
weekend![]()
op naar het ziekenhuis![]()
daaaaag
Die komt niet bij mijquote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sinterklaas zal het vast wel lukken
Tot Straksquote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
weekend![]()
op naar het ziekenhuis![]()
daaaaag
jaloers hoor!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik fiets er meestal 2 minuten overMet dit weer 5 FAAL
Kan ik me voorstellenquote:
die was dan weer 100 meter van mijn huis vandaanquote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen
Naar de basisschool moest ik 3 kmkwam door verhuizing en ik wou op dezelfde school blijven en blablabla...
Jumbo heeft 'tquote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lekker.Puur door de saus, want garnalen zelf vind ik niet zo tof.
hoe moet ik me dat voorstellen?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lekker.Puur door de saus, want garnalen zelf vind ik niet zo tof.
Ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou liever gewoon van cocktails
Basisschool, het zieke verledenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die was dan weer 100 meter van mijn huis vandaan
Ik heb een cocktail boek van Enfe gehadquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou liever gewoon van cocktails
garnalensalade in een cocktail glasquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe moet ik me dat voorstellen?
oeh dan word ik zooooo dronkenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een cocktail boek van Enfe gehad![]()
Kan hem meenemen naar de volgende meet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |