Tegenwoordig is er een maximaal van 32 als het goed is.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik had op mijn eerste basisschool tussen de 35 en 40 kinderen in mijn klas
dat hadden wij ook dubbele rollen vond het helemaal niksquote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zaten met 11 kinderen in de klas. Kut school. Heb er 2 jaar gezeten en 2 jaar niets geleerd. Was op mijn oude school in groep 6 verder dan zij in groep 8 waren.En in de musical had iedereen dubbele rollen omdat er niet genoeg kinderen waren.
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik had op mijn eerste basisschool tussen de 35 en 40 kinderen in mijn klas
TheFamousMusicalManquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we hadden wel vaak combi klassen ja
één jaar zelfs groep 4, 5 en 6
Musical had ik de hoofdrol, dus dat was wel fijn met verkleden en dergelijke
ik maak de cocktails gewoon uit me hoofdquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een cocktail boek van Enfe gehad![]()
Kan hem meenemen naar de volgende meet![]()
Kan wel, zat op montesori school, groep 1 en 2 samen, groep 3, 4 en 5 samen en groep 6, 7 en 8 samen... dus errug grote klassenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er een maximaal van 32 als het goed is.
Neuh, alleen gebruikquote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zeker misbruik maken van de situatie
Ik had ook een hoofdrol, er was maar 1 liedje waarin ik niet mee moest zingen. Wel toffe tijden.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we hadden wel vaak combi klassen ja
één jaar zelfs groep 4, 5 en 6
Musical had ik de hoofdrol, dus dat was wel fijn met verkleden en dergelijke
smakelijk trevquote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh, alleen gebruik![]()
![]()
Ben eten [ afbeelding ]
WK 2022 Albanië?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
het WK 2018 is trouwens in Rusland, echte klotezooi
Kijk terug, had ik al gepost.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef TheFamousMan het volgende:
het WK 2018 is trouwens in Rusland, echte klotezooi
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Ben eten [ afbeelding ]
ja joh, ik stond daar met m'n gouden bariton/bas de sterren uit de hemel te krijsen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TheFamousMusicalMan
Die 4, 5 en 6 combi-klas is trouwens best een faal
nooit van gehoord, is dat erg?quote:
Schattigquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja joh, ik stond daar met m'n gouden bariton/bas de sterren uit de hemel te krijsen.
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooit van gehoord, is dat erg?
smakelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
Ben eten [ afbeelding ]
Jeeeeejquote:
Bluh!quote:op naar het ziekenhuis![]()
Tot later snoetjequote:daaaaag
Best welquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nooit van gehoord, is dat erg?
oeioei, ik heb aardig wat wereldkennis, vaag dat ik dat niet kenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best welHet is zo'n klein oliestaatje
Wikipediaquote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oeioei, ik heb aardig wat wereldkennis, vaag dat ik dat niet ken
even wikipediaën!
Alles beter dan dat die geldverslindende onzin hier wordt gehoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
Ik bedoel dat het erg is dat zij gekozen zijn.
Ze spelen daar geen eens voetbal, ze zijn alleen maar rijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |