Ik maak het het liefst zelf.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jumbo heeft 't
EujBen jij weer mod?
Van wat?
Daarom maak ik het dus liever zelf. Te weinig saus.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
garnalensalade in een cocktail glas
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jumbo heeft 't
EujBen jij weer mod?
Van wat?
ik nietquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Basisschool, het zieke verledenMan wat had ik daar een hekel aan
![]()
Ik ook, maar daar had ik geen zin in vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak het het liefst zelf.
Ja.ONZ.
Myraela weer modquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik maak het het liefst zelf.
Ja.ONZ.
met heel veel alcoholquote:Op donderdag 2 december 2010 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou liever gewoon van cocktails
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
garnalensalade in een cocktail glas
[ afbeelding ]
9 kinderenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik niet
ik had een klas van 9 kinderen, iedereen kende elkaar echt enorm goed, leraren vielen best mee en we hadden nooit huiswerk of leerwerk
Doe je hem dan wel in je mooie tasjequote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een cocktail boek van Enfe gehad![]()
Kan hem meenemen naar de volgende meet![]()
lekker ja maak maar watquote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef Myraela het volgende:
Zullen we cocktails gaan drinken met z'n alle?
je bent weer modquote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom maak ik het dus liever zelf. Te weinig saus.
Dit zijn eigenlijk gewoon roze garnalen in knoflooksausquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je hem dan wel in je mooie tasje
Goed planquote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef Myraela het volgende:
Zullen we cocktails gaan drinken met z'n alle?
Een zatte LLquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh dan word ik zooooo dronken
Hey GFquote:
Maar nu de middelbare school, qua kiddies veeeeeeeeeeel chiller, maar het leerwerk, echt een helquote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
9 kinderenDat lijkt me verschrikkelijk
Dan moet je altijd opletten
Wij hadden trouwens ook nooit huiswerk of leerwerk
Wij zaten met 11 kinderen in de klas. Kut school. Heb er 2 jaar gezeten en 2 jaar niets geleerd. Was op mijn oude school in groep 6 verder dan zij in groep 8 waren.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik niet
ik had een klas van 9 kinderen, iedereen kende elkaar echt enorm goed, leraren vielen best mee en we hadden nooit huiswerk of leerwerk
trevquote:
Wat een kutschoolquote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zaten met 11 kinderen in de klas. Kut school. Heb er 2 jaar gezeten en 2 jaar niets geleerd. Was op mijn oude school in groep 6 verder dan zij in groep 8 waren.En in de musical had iedereen dubbele rollen omdat er niet genoeg kinderen waren.
Zo is het ook bij mijquote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar nu de middelbare school, qua kiddies veeeeeeeeeeel chiller, maar het leerwerk, echt een hel
we hadden wel vaak combi klassen jaquote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij zaten met 11 kinderen in de klas. Kut school. Heb er 2 jaar gezeten en 2 jaar niets geleerd. Was op mijn oude school in groep 6 verder dan zij in groep 8 waren.En in de musical had iedereen dubbele rollen omdat er niet genoeg kinderen waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |