SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door house_is_a_feeling op 03-12-2010 13:02:35 ]Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Staat er al inquote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef monsterd. het volgende:
![]()
Wil je catch_me even in de op erbij zetten zo, house?
Dan heb ik niets gezegd, heb er overheen gekekenquote:
Zei je wat?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd, heb er overheen gekeken
Iets over pepernoten toch?quote:
Truffelperpernoten!quote:
Hoezeggu?quote:
Way ahead of ya.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef monsterd. het volgende:
![]()
quote:
Het helpt enorm, tot je er water onder hebt. Pas daar maar mee op bij het aanbrengenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef Catch_me het volgende:
thanks @ TS
Moest overigens vandaag voor het eerst krabben (heb sinds het gevroren heeft niet gereden)Heb nu zo'n zilver achtige doek over m'n voorruit liggen, hopelijk helpt het iets.
Jamaar jamaar jamaar... waar smaakt dat naar dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Vo-LN4uo6um9-M:http://www.bolletje.nl/wp(...)l.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Naar een pepernoot omhult in een laagje van chocoladetruffelquote:Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar... waar smaakt dat naar dan?![]()
En dan niet heel hard truffels roepen, want dat snap ik, maar ik ken alleen chocoladetruffels. Hoe de echte truffels smaken weet ik niet
Ah. In dat geval:quote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Naar een pepernoot omhult in een laagje van chocoladetruffel
Die zijn lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Naar een pepernoot omhult in een laagje van chocoladetruffel
Is mengbaar, je denkt toch niet dat elke simpele ziel die ruitenwisservloeistof koopt in een bouwmarkt in de zomer- en wintersmaak, deze elke keer leeg haalt als hij de ander erin wilt gooien?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ruitensproeivloeistof die er van de zomer in zat is die mengbaar met antivries of moet het er eerst uit?
Nouquote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Is mengbaar, je denkt toch niet dat elke simpele ziel die ruitenwisservloeistof koopt in een bouwmarkt in de zomer- en wintersmaak, deze elke keer leeg haalt als hij de ander erin wilt gooien?
Inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Meet in Februari? Dan moet ik mijn auto voor die tijd klaar hebben en gekeurd
Hij gaat sowieso geschorst wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Inderdaad. Pas wel op, na ongeveer een maand zonder apk krijg je automatisch een boete. Zonde van je geld
.
Utrecht, verdere precieze locaties onderzoeken wequote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
Is er al bekend waar de meet gehouden wordt?
Subklacht; 't is keaud!
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern, prima meet locatie
En uh neeKwam zo in me naar boven
Had ik ook al opgedragen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern, prima meet locatie
En uh neeKwam zo in me naar boven
Dat is richting Den Haag toch vanaf Utrecht gezien?quote:
Jazeker.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is richting Den Haag toch vanaf Utrecht gezien?
Dan weet ik dat iig te vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jazeker.
Waar je 120 mag gaan rijden.
De Meern is een 'dorp' bij Utrecht in de buurt.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef Purdey het volgende:
En wat is de Meern precies? Ik zit mobiel, en ben luiWat is er te doen?
Ik kom onder voorbehoud ook naar de meet.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef monsterd. het volgende:
![]()
Een droge warme werkplaats?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De Meern is een 'dorp' bij Utrecht in de buurt.
Er een AC Restaurant bij, dus het is mogelijk om een kopje drinken / wat te eten. En je hebt er een groooot parkeerplaats om elkaars auto te bewonderen.
En je bent met 10 minuten in de binnenstad van Utrecht.
Wat wil je nou nog meer?
We gaan de carport wat meer beschermen tegen de elementenquote:
Mooie, niet verneukte bakquote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern ligt inderdaad naast de A12Supergoeie locatie
Zet mij ook maar in de OP dan
WalkingDisaster : Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2
Diesel moet even warm worden hequote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wilde zostraks even met de Bartmobile weg. Noh, dat vond ie niet zo fijnHij startte echt zo van: rot op! het is koud en ik slaap!
Daar heeft het niks mee te maken, door de kou levert de accu gewoon minder spanning waardoor de startmotor rondgaat zoals een bejaarde fietstquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Diesel moet even warm worden he.
Hoe lang duurt het met deze temperaturen voordat je auto een beetje warm is ?
Diesel is toch een stuk langzamer warm dan een benzine ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef junkiexp het volgende:
Mag ik trouwens ook in de OP ?
Junkiexp : Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2
Bedankt !
Done & Done.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern ligt inderdaad naast de A12Supergoeie locatie
Zet mij ook maar in de OP dan
WalkingDisaster : Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2
Waar is dat spul eigenlijk voor? Ik zag er in Polen gigantisch veel auto's ermee rondrijden.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Zal ik bij de meet de 27mc antenne op t dak gooien.. Lekker herkenbaar
Communicatiequote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Waar is dat spul eigenlijk voor? Ik zag er in Polen gigantisch veel auto's ermee rondrijden.
Was ook semi-grappig bedoeltquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken, door de kou levert de accu gewoon minder spanning waardoor de startmotor rondgaat zoals een bejaarde fietstAls ie maar een keer loopt, loopt ie ook gewoon, no problemo
Voor het water warm is ben ik wel zo 15 tot 20km verder, een olietemperatuurmeter heb ik niet
Stiekem vermoed ik gewoon dat de accu aan vervanging toe is, volgens mij is het nog de originele
Volgens mij rond de 150quote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
@junkiexp hoeveel PK heeft de A4 1.8t standaard?
Ik heb in principe hetzelfde blok als de Golf IV GTI maar dan met een grotere turbo standaard
Als je de kachel gelijk vol aanzet dan krijgt het koelwater de kans ook niet om fatsoenlijk op te warmen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
Vanochtend was mijn auto na 10km ook nog niet helemaal warm (70 graden stond 'ie).
Vanavond deed ie het wel normaal (80 graden).
Dus ik hoop niet dat m'n thermostaat of temp.sensor het langzaamaan aan het begeven is.
Ja, weet ik, maar de kachel werd ook niet echt warm.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je de kachel gelijk vol aanzet dan krijgt het koelwater de kans ook niet om fatsoenlijk op te warmen.
Mijn blokkie blijft altijd rond de 80 graden hangen, ondanks de nieuwe thermostaat die ik geplaatst heb.
Ik vind het prima zo
Ik heb projecten op internet gezien waar ze een 1.6-16v uit een Saxo in een AX zetten.. 130 pk op 800 kgquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik heb een ontzettend wensen lijstjeEn dan moet ik op 240~260 PK zitten @ 1260kg
Volgens mij is het een Fok!ker die dat heeft gedaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef WalkingDisaster het volgende:
Dat zal ook wel vooruit gaan ja
Voetbalquote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Ik heb geruild met een collega, en nu hoef ik morgenochtend niet om 07:00 te beginnen, waardoor ik niet:
-Om 6 uur op hoef te staan
-Hoef te krabben
-Nét m'n onbetaalde parkeerplek voor m'n neus weggejat te zien worden
It's a karma thing![]()
De Meern klinkt trouwens goed guysZiet er ook niet iets van voetbal daar?!
![]()
Of is dat Ajax en de Meern? Voor jullie heel bijdehand antwoord gaan geven, onthoud: Ik ben vrouwelijk![]()
VV De Meern zit er.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Ik heb geruild met een collega, en nu hoef ik morgenochtend niet om 07:00 te beginnen, waardoor ik niet:
-Hoef te krabben
It's a karma thing![]()
![]()
Of is dat Ajax en de Meern? Voor jullie heel bijdehand antwoord gaan geven, onthoud: Ik ben vrouwelijk![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
-Hoef te krabben
It's a karma thing![]()
![]()
Even quoten.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Purdey het volgende:
Maar Ajax speelde toch ook in de Meern? Wacht, ik ga het googelen
Jaaa, zie je nou wel! Ajax speelde vroeger in 'De Meer', een voetbalstadion![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadion_De_Meer
Scheelt maar een letter..
Er zit op 20 minuten rijden een kartcentrum, misschien ook een leuk idee?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:33 schreef monsterd. het volgende:
Maar de meern is wat mij betreft ook prima, purdey en ik moeten nog inhoudelijk wat overleggen over wat we gaan doen maar dat horen jullie binnenkort!
Wat is er meer te doen dan elkaars gebakje te bewonderen en wat ouwehoeren onder het genot van een kop snert ofzo?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:33 schreef monsterd. het volgende:
Maar de meern is wat mij betreft ook prima, purdey en ik moeten nog inhoudelijk wat overleggen over wat we gaan doen maar dat horen jullie binnenkort!
Iets lekkers eten dan snert.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is er meer te doen dan elkaars gebakje te bewonderen en wat ouwehoeren onder het genot van een kop snert ofzo?
Welk kartcentrum is dat precies, daar waren we dus ook aan het kijken. Een ander idee was om gewoon te gaan bowlenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zit op 20 minuten rijden een kartcentrum, misschien ook een leuk idee?
Snert is lekkerquote:
tss fransenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb projecten op internet gezien waar ze een 1.6-16v uit een Saxo in een AX zetten.. 130 pk op 800 kg
Kartfabrique(.nl)quote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Welk kartcentrum is dat precies, daar waren we dus ook aan het kijken. Een ander idee was om gewoon te gaan bowlen
Ik had eerst ook niks met Fransozen.. Maar kan ze nu goed waarderenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
tss fransen
standaard polo g40 met 800 kilo standaard 113pk.
Moet je nagaan als je er een beetje een golf motor ingooit
Heb je enig idee hoe het met de tarieven zit voor groupsarrangementen? Ik kwam er niet uit of het nou 44 p.p of per groep zou zijn. Het laatste lijkt me een beetje sterk maar je weet maar nooitquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe het met de tarieven zit voor groupsarrangementen? Ik kwam er niet uit of het nou 44 p.p of per groep zou zijn. Het laatste lijkt me een beetje sterk maar je weet maar nooit
Voor jullie mannen is er een klusuurtje ingelastquote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor zijdingetjes pas ik wel hoor.. Zit er niet op te wachten om te gaan karten of bowlen.
Gereedschap ligt standaard in de autoquote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Voor jullie mannen is er een klusuurtje ingelast
Mja, ik enkel de 5 turbo van renault en de Clio v6quote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had eerst ook niks met Fransozen.. Maar kan ze nu goed waarderen
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Voor jullie mannen is er een klusuurtje ingelast
DS, 2CV, GS en Renault 4 dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mja, ik enkel de 5 turbo van renault en de Clio v6
En de pininfarina 406 van peugeot
Sjonniequote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Dubish het volgende:
Mag ik ook in de op:
Peugeot 307 1.4HDI 2004: Foto 1, Foto 2
Dankje
& anitaquote:
Staat erbijquote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Dubish het volgende:
Mag ik ook in de op:
Dankje
Was dat maar waarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Staat erbijtsja.. die spoiler.. bang dat ie de lucht in vliegt?
Ehm, nee sorryquote:
Heb je m nou helemaal niet verlaagd?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Dubish het volgende:
Mag ik ook in de op:
Dankje
Ik heb sowieso een aparte smaak volgens velenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ehm, nee sorry![]()
Doe maar in een museum zetten voor de liefhebbers
[..]
Heb je m nou helemaal niet verlaagd?
Jawel maar 3-4cmquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb je m nou helemaal niet verlaagd?
Hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een aparte smaak volgens velen
oow, alleen de verenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Dubish het volgende:
[..]
Jawel maar 3-4cmanders ga ik elke drempel hier in de buurt raken
Iemand moet het waarderenquote:
Vind de 4 toch een stuk leukerquote:
Prima idee!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zit op 20 minuten rijden een kartcentrum, misschien ook een leuk idee?
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Jongensdromen, wat zijn die van jullie nou?
[ afbeelding ]
![]()
Dat is zeker realiseerbaar.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleur en uitvoering kan afwijken van de foto
Daaromquote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is zeker realiseerbaar.
Dat is toch ook realiseerbaar?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij vroeg jongensdroom. Niet een realiseerbare droom.
Ja, zeer mooiquote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Dubish het volgende:
Dit is mijn droomwagen:
[ afbeelding ]
Nieuwe GT-R mag er ook wel wezenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom heb ik zoveel jongensdromen?![]()
Maar goed, ik blijf dit een bruut apparaat vinden:
[ afbeelding ]
Ben er nog niet over uit welke audi ik nou het mooist vind
Die is ook een tikje mooier dan de hond die hierboven gepost is.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nieuwe GT-R mag er ook wel wezen.. Switzer P800 pakket er op
how dare youquote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die is ook een tikje mooier dan de hond die hierboven gepost is.
Mwa wij gaan een A8 kopen, wat ik liet zien is een S8 met aan gallardo motor erinquote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom heb ik zoveel jongensdromen?![]()
Maar goed, ik blijf dit een bruut apparaat vinden:
[ afbeelding ]
Ben er nog niet over uit welke audi ik nou het mooist vind
[..]
Ja, zeer mooi![]()
Maar die krijg je bijna![]()
Ik keur die machine niet afquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef Dubish het volgende:
Of de nieuwe Audi A7 wat een geilerd zeg...
[ afbeelding ]
Sommige mensen weten niet dat er een dikke motor in een s8 ligtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:38 schreef FalleNk810i het volgende:
I know Dubish![]()
Maar vind zo elke audi wel super gaaf, niet elke uitvoering natuurlijk.
Owja die A1 haha net een Citroen Pluriel ofzo![]()
maar goed alle audi's behalve de A1 en A2 zijn gewoon![]()
Wist ik ook niet eerlijk gezegtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef Dubish het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet dat er een dikke motor in een s8 ligt,
Tja de A1 is gewoon, en ook nog ******* duur... wtf...
Ik vind ook (bijna) alle audi modellen gewoonweg prachtig, Vooral de a5,a6,a7,a8(D3 model dan)
Nou eh, doet mij maar zo'n RS4quote:Op woensdag 1 december 2010 23:50 schreef Dubish het volgende:
Mwa, de a4 vind ik niet zo mooi. Alleen de meest recente maar die lijkt weer teveel op de a5
Hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef Dubish het volgende:
Whoooo..., een RS4 is heel ander verhaal.
Had paar video's op youtube gekeken, wat een geweld zeg..
haha, voor op je A1quote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef Dubish het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:bP1Z0Deob95sWM:http://www.xltblog.net/images/audilove.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]![]()
Als je naast de noordelijke uitgang van de Maastunnel woont, dan was ik het.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Wie gaat er nou op dit tijdstip loeihard toeterenMaakt ie me mooi wakker
Die hebben wij thuis, heerlijke auto.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef Purdey het volgende:
Mijn absolute droomauto vroeger, was een Ford Ka
Het zit zo: Ik had nooit enige intresse in auto's, tot m'n 20e, toen wilde ik rijlessen. Dat heeft nog 2 jaar geduurd voor ik dat ging doen. En op dát moment werd de Ford Ka míjn auto..
Nu vind ik hem afschuwelijk lelijk. Ik zou, ondanks het hoge petjes gehalte, toch nog eens graag een VW Golf willen hebben, een 5. Die had ik ook met lessen, en reed heerlijk
Hehehequote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef Purdey het volgende:
Mijn absolute droomauto vroeger, was een Ford Ka
Gelukkig, je bent weer bijgedraaidquote:Het zit zo: Ik had nooit enige intresse in auto's, tot m'n 20e, toen wilde ik rijlessen. Dat heeft nog 2 jaar geduurd voor ik dat ging doen. En op dát moment werd de Ford Ka míjn auto..
Nu vind ik hem afschuwelijk lelijk.
Golfjes zijn prima auto's hoor, helemaal niet zo sjonnie, zeker niet als je ze helemaal standaard laat.quote:Ik zou, ondanks het hoge petjes gehalte, toch nog eens graag een VW Golf willen hebben, een 5. Die had ik ook met lessen, en reed heerlijk
Dát effect hebben auto's dan weer niet op mequote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef Dubish het volgende:
Of de nieuwe Audi A7 wat een geilerd zeg...
quote:
Zoeentje staat hier in de parkeergarage.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:12 schreef L0we het volgende:
En als je het hebt over jongensdromen:
[ afbeelding ]
Shelby GT500![]()
T-5R is ook wel heel ergquote:Op donderdag 2 december 2010 10:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Iedereen van die snelle en dure droomauto's.. Kom ik aan met een T-5R
Heb sinds mei mijn rijbewijsquote:Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef FlowMaster het volgende:
Ow Monsterd, ook net geslaagd?:P
Had net 3 dagen me rijbewijs, viel er sneeuwXD
En mijn auto hielp ook niet echt in de sneeuw, aangezien eht een amerikaan is:L
Maar staat mijn naam nog niet bij de meet?:P
haha nice die actiequote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Purdey: met een golfje 4 is ook niks mis kan ik je vertellen, en die zijn een stuk betaalbaarder. Helemaal als je een van de laatsten neemt, die zitten vaak bommetjevol opties
Monsterd: ik deed examen in de sneeuwOp m'n bordeelsluipers, ik door de sneeuw die auto in. Spekgladde zolen natuurlijk, laat ik dat hok afslaan bij het wegrijden van de parkeerplaats
Ik zo: hmm, wacht, ff zolen droogwrijven aan de mat
De wegen waren verder mooi schoon, en gewoon lekker doorgereden verder, beetje met die vent over z'n computer zitten lullen. En geslaagd ook nog
Edit: tijdens de lessen was het ook lache, was op een gegeven moment dus sneeuw gevallen. Zegt die lul de behanger: jah, rijd hier maar eens het parkeerterrein op. Dus ik daarheen, zegt ie: jah, iets naar links sturen. Dus ik zo: waarom, wat ben je van plan? Hij zo: dat zie je zo wel, doe nou maar gewoon. Dus ik iets sturen, roept ie ineens heftig wijzend naar de andere kant: KIJK DAAR VLIEGT EEN DOOD VOGELTJE!!!11EINZ! Dus ik: huhGaat die mafkees aan de handrem hangen terwijl ik in de lucht aan het koekeloeren ben
![]()
Hahaha, wat een kerel.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Purdey: met een golfje 4 is ook niks mis kan ik je vertellen, en die zijn een stuk betaalbaarder. Helemaal als je een van de laatsten neemt, die zitten vaak bommetjevol opties
Monsterd: ik deed examen in de sneeuwOp m'n bordeelsluipers, ik door de sneeuw die auto in. Spekgladde zolen natuurlijk, laat ik dat hok afslaan bij het wegrijden van de parkeerplaats
Ik zo: hmm, wacht, ff zolen droogwrijven aan de mat
De wegen waren verder mooi schoon, en gewoon lekker doorgereden verder, beetje met die vent over z'n computer zitten lullen. En geslaagd ook nog
Edit: tijdens de lessen was het ook lache, was op een gegeven moment dus sneeuw gevallen. Zegt die lul de behanger: jah, rijd hier maar eens het parkeerterrein op. Dus ik daarheen, zegt ie: jah, iets naar links sturen. Dus ik zo: waarom, wat ben je van plan? Hij zo: dat zie je zo wel, doe nou maar gewoon. Dus ik iets sturen, roept ie ineens heftig wijzend naar de andere kant: KIJK DAAR VLIEGT EEN DOOD VOGELTJE!!!11EINZ! Dus ik: huhGaat die mafkees aan de handrem hangen terwijl ik in de lucht aan het koekeloeren ben
![]()
Ik ben saai aan het werkquote:
Daarom juistquote:
Nee, het wordt al langer blijven. Moet nog een artikel schrijven.. net pas mee begonnenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Daarom juistNu heb je wat te doen
Met google earth bedoel je? dan zou je het in principe moeten kunnen zien.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef Dubish het volgende:
Ik ben in google maps me suf aan het zoeken om de flitspaal te vinden maar nee hoor..
Dikke kans dat het een mobiele flitser is geweest. Kom daar ook nog weleens en ken daar eigenlijk ook niet echt flitspalen. Ze controleren daar overigens wel vaker, volgens familie die in Vijfhuizen woont.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Dubish het volgende:
Ja streetview![]()
Dit staat op de boete:
Gemeente: Haarlemmermeer
Plaats: Vijfhuizen
Locatie: Provincialeweg N205 gem richt vijfhuizersweg/provincialeweg N201
Waarom geven ze niet gewoon de adres waar de flitspaal staat![]()
Bij mij was het niet zo close, maar wel opvallend veel mensen gezien die door rood gingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:51 schreef BrinkydeBMW het volgende:
En vandaag heb ik een ongeluk voorkomen door mijn winterbanden
Iemand reed door rood dus ik moest snel remmen en godzijdank een veel kortere remwegAnders had ik nu een beschadigde BMW
Ode aan winterbanden
Hmmm.... moet ik ook doen denk ikquote:Bij mij was het niet zo close, maar wel opvallend veel mensen gezien die door rood gingen.
Vandaag ook even een leeg parkeerterrein opgezocht en even van de gladheid gebruik gemaakt. De handrem van m'n auto is niet echt je van het, maar met deze gladheid kreeg ik de achterkant wel aan het glijden. En dat met gloedjenieuwe winterbanden. Wel blij dat die erop zitten, m'n zomerset is 17 inch met banden die ook twijfelachtig waren, dus dat was geen doen geweest om dan vandaag te moeten rijden.
Verschil van een AX naar een Volvo 850 is groter denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 19:10 schreef Purdey het volgende:
@Bartholomeus: Golf 4 is ook best leuk inddMaar voorlopig gaat de micra niet weg
De volgende auto wordt dus misschien wel een golf. Is tuurlijk wel een stuk duurder in onderhoud dan de micra..
En er dan toch weer gaan etenquote:Omdat we na een lange reis even geen alternatief konden vinden, zijn we hier uiteindelijk maar gaan eten. Ik wist van ervaringen in het verleden wat je bij AC kon verwachten, en dit kwam ook wederom uit. Eigenlijk is alles in dit restaurant slecht. Een ongezellige sfeer, rommelig eetzaal, smerige toiletten, chagrijnige en ondeskundige bediening. Ook het eten is van lage kwaliteit. Een gortdroge varkenshaas, geserveerd met smakeloze aardappelen en waterige groenten, voor maar liefst 20 euro. Typisch AC kwaliteit dus.
quote:In de free flow restaurants van AC wordt u altijd gastvrij, vriendelijk en snel geholpen. Van vers belegde broodjes tot een volledige warme maaltijd, al onze producten worden met zorg voor smaak en kwaliteit voor u bereid. Komt u voor een snel individueel bezoek of voor een break met de touringcar, u bent altijd welkom in onze restaurants. Een zomers extraatje: in veel van onze restaurants kunt u bij goed weer van de zon genieten op het grote terras.
Ongeveer -6 inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Purdey het volgende:
Oehhh koel Bart! Nou, slaapse, en werkse. En doe voorzichtig!
Vergeet alleen niet dat mensen die wat te klagen hebben dit vaak wel melden en mensen die niets te klagen hebben dit vaak niet melden.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef davidov2009 het volgende:
AC de Meern? Wel lekker bereikbaar maar zou er iig niet gaan eten
link (locatie en review): http://maps.google.nl/map(...).027962&spn=0,0&z=14
[..]
En er dan toch weer gaan etenWat zullen die een lange reis achter de rug gehad hebben, dat je niet even de moeite neemt Utrecht in te rijden
Mr. AC zegt daarentegen zelf over hun restaurants:
[..]
AC staat onder het truckersgilde ook niet bepaald om service of kwaliteit bekendquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vergeet alleen niet dat mensen die wat te klagen hebben dit vaak wel melden en mensen die niets te klagen hebben dit vaak niet melden.
trusten!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
AC staat onder het truckersgilde ook niet bepaald om service of kwaliteit bekend
En nou ga ik echt slapen
Sst.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
AC staat onder het truckersgilde ook niet bepaald om service of kwaliteit bekend
En nou ga ik echt slapen
Zeker waar, maar er zijn genoeg restaurants te vinden die op Google een 4+ sterrenrating hebben. Nouja, je kan i.h.a. ook niet veel verwachten van wegrestaurants, alsof Mac zo geweldig is (ook: ongezellig, geen service)quote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vergeet alleen niet dat mensen die wat te klagen hebben dit vaak wel melden en mensen die niets te klagen hebben dit vaak niet melden.
En soms kan de Mac ook niet te vreten zijn, als je burger of kipnuggets er al een uur liggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:32 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar er zijn genoeg restaurants te vinden die op Google een 4+ sterrenrating hebben. Nouja, je kan i.h.a. ook niet veel verwachten van wegrestaurants, alsof Mac zo geweldig is (ook: ongezellig, geen service)
Appeltaart en fristi zal er vast wel te vreten zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef monsterd. het volgende:
Nouja, de voornaamste eis voor mij in ieder geval is gezelligheid, als as de maarn echt zo beroerd is zoals mensen menen kunnen we heus wel ergens anders heen. We hebben niet voor niets een auto
constant door de mac drive heen rijden ofzoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Appeltaart en fristi zal er vast wel te vreten zijn.. Of jullie willen een hele dag op een parkeerplaats kamperen?
Ik zag je auto vandaag.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa dat is toch wel ff gezellig, zo'n meeting:P
McFlurryquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
constant door de mac drive heen rijden ofzo
Die zit er een kwartiertje vanaf. 3 Stuks op die afstand.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
constant door de mac drive heen rijden ofzo
Ikea zit ook in de buurtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zit er een kwartiertje vanaf. 3 Stuks op die afstand.
Daar kom ik wel eensquote:
Wat voor 1?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:53 schreef L0we het volgende:
mn carkit is binnen. Ik kan hem alleen nog niet installeren, moet eerst even een probleempje met de kabelboom verhelpen
Waarschijnlijk schatten die de gevaren gewoon verkeerd in. Denken wel dat het gaat, totdat het blijkt dat het dus niet gaat. Jammer van de autoquote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Jippie ik sta in de OP
OT: Is het tegenwoordig een hype bij sjonnies om bijna een ongeluk te veroorzaken of hard te rijden over ijs... Als ik rij dan zie ik alleen dat die sjonnies zo rijden
Vond de weg aardig vrij van sjonnies vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Jippie ik sta in de OP
OT: Is het tegenwoordig een hype bij sjonnies om bijna een ongeluk te veroorzaken of hard te rijden over ijs... Als ik rij dan zie ik alleen dat die sjonnies zo rijden
Je hebt (godzijdank) geen sjonniebakquote:Op donderdag 2 december 2010 22:35 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vond de weg aardig vrij van sjonnies vandaagsterker nog volgens mij vonden mensen mij een sjonnie toen ik glijdend de bocht doorging hier in de straat.
Ach ze proberen gewoon stoer te doen..quote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Jippie ik sta in de OP
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ach ze proberen gewoon stoer te doen..
/VW golf/opel astra/honda civicquote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef Dubish het volgende:
Dan moet hun ford escort naar de schroot..![]()
BMW 3/Seat Ibiza/etcquote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
/VW golf/opel astra/honda civic
Nouja bovengenoemde zijn wel typerend hoor, als we even mogen generaliseren.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Dubish het volgende:
We kunnen net zo goed alle auto's opnoemen..
Je bedoelt hoop ik wel oudere 3-series he? :pquote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Nouja bovengenoemde zijn wel typerend hoor, als we even mogen generaliseren.
Sowieso de E30 en de E36quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Je bedoelt hoop ik wel oudere 3-series he? :p
Ik bedoel de stereotypen die je gewoon van een afstandje al kan herkennen aan matige kwaliteit, gevoel voor stijl etcquote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Je bedoelt hoop ik wel oudere 3-series he? :p
En te duur voor velenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef Dubish het volgende:
De nieuwere modellen zijn te mooi om het überhaupt te willen/kunnen ombouwen..
Inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En te duur voor velen
Nogal jaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Ach ze weten AX-en en 106jes ook wel te vinden.
Parrot MKi 9200quote:
Ok maar ik denk meer 106quote:Op donderdag 2 december 2010 23:26 schreef Dubish het volgende:
Ik denk omdat er heel veel sjonnie 206jes rondrijden
Nee, maar er rijden veel gepimpte 206-jes rond.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een sjonnie gezien jij ook een 206 hebt
Oo je hebt dus toch de Parrot besteldquote:Op donderdag 2 december 2010 23:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Parrot MKi 9200![]()
Ik had altijd ruzie met mn bedrade headset in de auto. Hier hoor ik een hoop positieve verhalen over
Ik ben express wat binnendoor gereden om nog over niet-gestrooide weg te rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Dubish het volgende:
Ik ging soms expres meer toeren maken om te kunnen slippen
Nope, nog niet. De kabelboom onder mn dashboard is niet helemaal compleet, de stekkers voor de audio zijn afgeknipt. Om dat te fixen moet heel het dashboard er weer uit... Hoop er van het weekend aan toe te komenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Dubish het volgende:
[..]
Oo je hebt dus toch de Parrot besteld.
Al aangesloten?
Ohjaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, maar er rijden veel gepimpte 206-jes rond.
Met LED-achterlichten, vleugeldeuren, etc.
Al moet ik eerlijk wezen dat mijn 206 ook niet helemaal standaard meer is.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:35 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ohja
Sjonnie met vleugeldeuren
Maar niet zoo erg als sjonnnie toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk wezen dat mijn 206 ook niet helemaal standaard meer is.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Dubish het volgende:
Zolang je maar geen bodykit erop zet vind ik het geen sjonnie bak![]()
Kijk en oordeel zelf:quote:Op donderdag 2 december 2010 23:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Maar niet zoo erg als sjonnnie toch?
Nu ga ik slapen...
Terusten
Inderdaad. Alleen het kost ook genoeg om te laten doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Netjes tochmeegespoten stootstrips en stuk bumper en t ziet er gelijk een stuk luxer uit
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:46 schreef Purdey het volgende:
Het is net of je 106 eerst grijs was, en nu blauwig is Goddelijker
Moet je ook niet doen he?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen het kost ook genoeg om te laten doen.
En als je ergens tegenaan zit krijg je dit
[ afbeelding ]
Je kan maar beter op tijd zijn inderdaad... Verwachten ze nog veel sneeuw daar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:09 schreef monsterd. het volgende:
Ik ga vanavond mijn zusje ophalen van het vliegveld. Trek alvast voor de weg naar het vliegeld 20 minuten extra uit
Ik heb zelf het weer niet gecheckt wat de weersverwachting is, maar een collega van me zei dat er schijnbaar weer een sneeuwstorm aan ziet te komen vanavond. Ik heb alleen geen idee hoe laat etc. Het zou ook best 's nachts kunnen zijn. Daarnaast hou ik nu al heel de dag het vliegveldverkeer tussen eindhoven en warschau in de gaten. Dus hopelijk komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Je kan maar beter op tijd zijn inderdaad... Verwachten ze nog veel sneeuw daar?
Het zal ongetwijfeld goedkomenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:11 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb zelf het weer niet gecheckt wat de weersverwachting is, maar een collega van me zei dat er schijnbaar weer een sneeuwstorm aan ziet te komen vanavond. Ik heb alleen geen idee hoe laat etc. Het zou ook best 's nachts kunnen zijn. Daarnaast hou ik nu al heel de dag het vliegveldverkeer tussen eindhoven en warschau in de gaten. Dus hopelijk komt het allemaal goed
Interessant maar nog altijd een te kleine actieradius lijkt me. Waarschijnlijk ideaal voor in de stad en als je 'm om de paar dagen aan het stopcontact hangt net als je telefoon. Prijskaartje is ook aardig hoog, al komt dat waarschijnlijk door de nieuwe technieken?quote:Nissan introduceert Leaf in Japan
Door Wilbert de Vries, vrijdag 3 december 2010 11:48, views: 5.606
Ruim een jaar na de aankondiging van de Nissan Leaf, is de elektrische auto officieel geïntroduceerd. In Japan is de auto vanaf 20 december te koop. De VS volgt ook nog in december, waarna enkele Europese landen begin 2011 volgen.
De Nissan Leaf is volgens de fabrikant een betaalbare elektrische auto, waarvan de motor wordt gevoed door lithium-ion-accu's die tot 90kW kunnen leveren. De auto zelf heeft een maximaal motorvermogen van 80kW en een koppel van 280Nm.
Het geheel van accu's en motor is goed voor een actieradius van 160 kilometer en een maximumsnelheid van 140 km/uur, waarna acht uur nodig is om de accu's weer volledig op te laden. Een 'snelle' oplaadbeurt van 30 minuten kan de accu's echter alweer tot 80 procent vullen. Opladen is niet alleen mogelijk bij speciale oplaadpunten langs de weg; het kan ook bij de eigenaar thuis, door de auto op een normaal stopcontact aan te sluiten.
Eerder al bevestigde Nissan aan Tweakers.net dat er ook in Nederland speciale oplaadpunten bij tankstations zullen worden aangelegd. Naast de quick chargers bij benzinestations wil Nissan ook in de grote Nederlandse steden oplaadpunten aanleggen. Tevens wil Nissan kopers van een Leaf helpen met het aanleggen van een oplaadpunt, bijvoorbeeld in de buurt van een eigen parkeerplaats of een garage. Of dit gratis zal zijn, is nog onbekend.
De Leaf is voorzien van energiebesparende led-verlichting en een volgens Nissan zeer geavanceerde boordcomputer. Zo geeft de Leaf op het dashboard niet alleen aan hoeveel kilometer er nog kan worden gereden, maar ook waar het dichtsbijzijnde oplaadpunt is. Daarnaast kan de airconditioning op afstand met een mobiele telefoon worden aan- of uitgeschakeld en staat de Leaf in verbinding met een datacenter voor het uitwisselen van diagnostische gegevens.
Nissan stelt dat de auto in theorie nog veel futuristischer had kunnen worden uitgevoerd, maar om de kosten laag te houden zijn er concessies gedaan. Hoeveel de auto in Nederland gaat kosten, is nog niet bekend. De consumentenprijs bedraagt in Japan 27.000 euro. Dit is het bedrag dat overblijft nadat de overheid met subsidie heeft bijgedragen, in ruil waarvoor de Japanse koper minimaal zes jaar in de Leaf moet rijden.![]()
![]()
Jaa de meeste wegen naar het centrum zijn tog wel gestrooid?:P, maarja lopen is beterquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
FlowMaster je staat erbij. Monsterd succes vanavond![]()
Moet straks even naar het centrum.. lopen of auto.. hmmz.
Het is ook meer een issue van ben ik lui ofnietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:33 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa de meeste wegen naar het centrum zijn tog wel gestrooid?:P, maarja lopen is beter
Owjaa dat heb ik ook altijd:P, meestal nu gewoon met de auto. en dan zet ik hem daar bij de Action in de parkeergarage, is altijd plek zat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het is ook meer een issue van ben ik lui ofniet
Kost het daar nog wat? Duurder dan de rest van de outdoor parkeerplekken hier? Ik zet m vrijwel altijd bij de C1000 of dat kleine parkeerplaatsje achter de Gouv.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Owjaa dat heb ik ook altijd:P, meestal nu gewoon met de auto. en dan zet ik hem daar bij de Action in de parkeergarage, is altijd plek zat.
Lopend zul je mij niet vaak tegenkomenXD
Jaa ligt er maar net aan hoelang je wil blijven, laatst was ik met 10 min weg was het gratis.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kost het daar nog wat? Duurder dan de rest van de outdoor parkeerplekken hier? Ik zet m vrijwel altijd bij de C1000 of dat kleine parkeerplaatsje achter de Gouv.
Standaardprijs dus, tof ik ga 'm onthouden voor de langere bezoekjes daar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa ligt er maar net aan hoelang je wil blijven, laatst was ik met 10 min weg was het gratis.
en dacht een half uurtje is 30cent:P en hij staat mooi sneeuwvrij heXD
Jaa tis mooi plekkie daar, en alleen slippend geluid duurt niet heel lang he? anders is het de V-snaar moet je even aanspannenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Standaardprijs dus, tof ik ga 'm onthouden voor de langere bezoekjes daar.
Mensen een raadsel voor mij: waarom piept mijn auto enorm (slippend metaal/waterkoker geluid?) als ik 'm start? Het gebeurt vooral als het heel koud is en alleen maar sinds de grote beurt van laatst.
Zodra ik wegrijd is het weer weg. V-snaar? Ik ben niet zo technisch wat auto's betreftquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa tis mooi plekkie daar, en alleen slippend geluid duurt niet heel lang he? anders is het de V-snaar moet je even aanspannen
Jaa die zit aan de Dynamo enzo, die slipt dan omdat hij niet strak genoeg zit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zodra ik wegrijd is het weer weg. V-snaar? Ik ben niet zo technisch wat auto's betreft
Als je hard in een aan je stuur draait terwijl je praktisch heel langzaam voor of achteruit gaat hoor ik het ook wel eens. Is mij ook verteld dat het de V-snaar isquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zodra ik wegrijd is het weer weg. V-snaar? Ik ben niet zo technisch wat auto's betreft
Uhuquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Als je hard in een aan je stuur draait terwijl je praktisch heel langzaam voor of achteruit gaat hoor ik het ook wel eens. Is mij ook verteld dat het de V-snaar is![]()
Ga je nou met de auto naar de stad?
Kun je dan niet beter gewoon gelijk andere schoenen halen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Uhuik moet veters hebben voor m'n winterproof schoenen want nu ik er zo over nagedacht heb zou het wel een koude hel zijn om te lopen. Zegmaar gewoon geen schoenen
Bloody Primarkkwaliteit ook
Maar ze zijn nog goed en tof. Is alleen maar 1 veter die faalde! Scheelt weer een uitgave enzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon gelijk andere schoenen halen?
Oh zo, ik dacht dat ze sowieso faalden als winterschoenenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog goed en tof. Is alleen maar 1 veter die faalde! Scheelt weer een uitgave enzoKan ik weer vliegtickets van halen.
![]()
Als ze nog goed zijn, waarom dan nieuwe halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog goed en tof. Is alleen maar 1 veter die faalde! Scheelt weer een uitgave enzoKan ik weer vliegtickets van halen.
![]()
tis je vergevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat ze sowieso faalden als winterschoenen. Sorry verkeerd gelezen dus
Goede manier van denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Als ze nog goed zijn, waarom dan nieuwe halen
Heb je ze al gehaald dan ondertussen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
tis je vergeven
[..]
Goede manier van denken![]()
Probeer dat maar eens duidelijk te maken aan de mensen die eens in de zoveel tijd een nieuwe auto kopen...quote:
Kom net de douche uit joh! Geef me de tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb je ze al gehaald dan ondertussen?
Ik heb het verkeerd verwoord denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens duidelijk te maken aan de mensen die eens in de zoveel tijd een nieuwe auto kopen...
Je zei een uur geleden dat je met naar de stad wilde zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kom net de douche uit joh! Geef me de tijd
[..]
De winkels sluiten hier pas om 9 vandaag, tijd zatquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je zei een uur geleden dat je met naar de stad wilde zoUurtje is toch genoeg tijd, zeker voor een man
![]()
Maargoed, het heeft nog niet gesneeuwd hier vandaag
Hier om 22 uur iedere werkdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
De winkels sluiten hier pas om 9 vandaag, tijd zat
quote:
Mooi toch, scheelt weer enig krabwerkquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]nu wil ik nog meer verhuizen.
Straks even snel de sneeuw van de auto scheppen. Ben echt verbaasd over hoe goed dat ruitmatje zo'n beetje de hele auto isoleert
Zag je auto net wel staan, reed er net nog langs:Pquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]nu wil ik nog meer verhuizen.
Straks even snel de sneeuw van de auto scheppen. Ben echt verbaasd over hoe goed dat ruitmatje zo'n beetje de hele auto isoleert
Hoe heet dat spul?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Zag je auto net wel staan, reed er net nog langs:P
Maar ik gebruik van dat spul, dat spuit je op de ramen, en ik hoef al een week lang niet te krabben. blijft gewoon ijsvrij:D
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Wolla, ik leef nog. Rondje Den Haag, en stiekem ff naar Rotterdam voor een adresje in Barendrecht en 1 in Hellevoetsluis
En nou staat het ding hier in de straat, morgen nog een rondje Dortmund
Rubbertje? Wat bedoel je, iets wat bovenop je koppeling zit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bah. Rubbertje van m'n koppelingspedaal is helemaal naar de klote merkte ik netDe onderdelenshop in de buurt verwijsde me door naar de dealer, sloop of z'n sportpedalensetje. Maandag even langs de dealer kijken wat dat geintje gaat kosten
Ja, voor grip.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Rubbertje? Wat bedoel je, iets wat bovenop je koppeling zit?
Mwah, 2 uur en een kwartier sturen, dus dat is te overzienquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Dortmund is wel even een eindje ja
Optioneel ja, zonder rubbertje functioneert de koppeling ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Rubbertje? Wat bedoel je, iets wat bovenop je koppeling zit?
Lijkt me best eng in zo'n ding rijden met dit weer, respectquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, 2 uur en een kwartier sturen, dus dat is te overzien
Trouwens, het lijdend voorwerp:
[ afbeelding ]
Oh enneh, die opleggert hoort net zo wit als de sneeuw te zijn
[..]
Optioneel ja, zonder rubbertje functioneert de koppeling ook
Wat eng is zijn alle mafketels die van paniek niet meer weten hoe ze rijden moeten, als er ook maar 1 vlokje sneeuw uit de lucht dreigt te sodemieteren. Stelletje angsthazen en paniekvogels gaat echt de meest achterlijke dingen uithalenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Lijkt me best eng in zo'n ding rijden met dit weer, respect. Ja en zonder dat rubbertje glijdt m'n voet van de koppeling af. Geloof me dat dat niet comfortabel is voor het ritje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat eng is zijn alle mafketels die van paniek niet meer weten hoe ze rijden moeten, als er ook maar 1 vlokje sneeuw uit de lucht dreigt te sodemieteren. Stelletje angsthazen en paniekvogels gaat echt de meest achterlijke dingen uithalen
Ennehm, ik hoor eigenlijk alleen maar dat juist zonder rubbertje comfortabeler zou zijn?Hij is weer fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owja House, dat tie Nissan geen bekerhouders heeft is nog niet alles.. hij is ook nog eens kapot lelijk![]()
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Nissan, nuff said. Laatst nog zo'n gedrocht gezien, de ehm... yuki? yuko? Nja, zoietsquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hij is weer fijn![]()
Owja House, dat tie Nissan geen bekerhouders heeft is nog niet alles.. hij is ook nog eens kapot lelijk![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat eng is zijn alle mafketels die van paniek niet meer weten hoe ze rijden moeten, als er ook maar 1 vlokje sneeuw uit de lucht dreigt te sodemieteren. Stelletje angsthazen en paniekvogels gaat echt de meest achterlijke dingen uithalen
Ennehm, ik hoor eigenlijk alleen maar dat juist zonder rubbertje comfortabeler zou zijn?Jij toch altijd met je vrouwonvriendelijke en te-ver-doordenkende humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is het eigenlijk allemaal afgelopen met die dealer enzo? Had je daar geen topic over?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Catch_me het volgende:
Mijn god net terug van de dealer.
Wat een stelletje apaten op de weg zeg, het sneeuwde niet eens, de weg was mooi schoon en nog steeds rijen met auto's die 30-40 rijden waar je 80 mag
Ook mensen die schijnbaar ineens niet meer weg kunnen rijden bij een groen stoplicht ook al ligt er niks op de weg, kom ik rustig aangerold, kan je alsnog stilstaan en weer optrekken
Op de terugweg toen de motor lekker warm was gelopen me even flink misdragen qua stoplicht sprintjes en de motor even flink doorgetrokken, geen gewoonte maar is eens in de zoveel tijd wel leuk
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Sorry schatquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jij toch altijd met je vrouwonvriendelijke en te-ver-doordenkende humor![]()
[..]
Hoe is het eigenlijk allemaal afgelopen met die dealer enzo? Had je daar geen topic over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |