Ehm, nee sorryquote:
Heb je m nou helemaal niet verlaagd?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Dubish het volgende:
Mag ik ook in de op:
Peugeot 307 1.4HDI 2004: Foto 1, Foto 2
Dankje
Ik heb sowieso een aparte smaak volgens velenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ehm, nee sorry![]()
Doe maar in een museum zetten voor de liefhebbers
[..]
Heb je m nou helemaal niet verlaagd?
Jawel maar 3-4cmquote:Op woensdag 1 december 2010 22:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Heb je m nou helemaal niet verlaagd?
Hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een aparte smaak volgens velen
oow, alleen de verenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Dubish het volgende:
[..]
Jawel maar 3-4cmanders ga ik elke drempel hier in de buurt raken
Iemand moet het waarderenquote:
Vind de 4 toch een stuk leukerquote:
Prima idee!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zit op 20 minuten rijden een kartcentrum, misschien ook een leuk idee?
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Jongensdromen, wat zijn die van jullie nou?
[ afbeelding ]
![]()
Dat is zeker realiseerbaar.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleur en uitvoering kan afwijken van de foto
Daaromquote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is zeker realiseerbaar.
Dat is toch ook realiseerbaar?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij vroeg jongensdroom. Niet een realiseerbare droom.
Ja, zeer mooiquote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef Dubish het volgende:
Dit is mijn droomwagen:
[ afbeelding ]
Nieuwe GT-R mag er ook wel wezenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom heb ik zoveel jongensdromen?![]()
Maar goed, ik blijf dit een bruut apparaat vinden:
[ afbeelding ]
Ben er nog niet over uit welke audi ik nou het mooist vind
Die is ook een tikje mooier dan de hond die hierboven gepost is.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nieuwe GT-R mag er ook wel wezen.. Switzer P800 pakket er op
how dare youquote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die is ook een tikje mooier dan de hond die hierboven gepost is.
Mwa wij gaan een A8 kopen, wat ik liet zien is een S8 met aan gallardo motor erinquote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom heb ik zoveel jongensdromen?![]()
Maar goed, ik blijf dit een bruut apparaat vinden:
[ afbeelding ]
Ben er nog niet over uit welke audi ik nou het mooist vind
[..]
Ja, zeer mooi![]()
Maar die krijg je bijna![]()
Ik keur die machine niet afquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef Dubish het volgende:
Of de nieuwe Audi A7 wat een geilerd zeg...
[ afbeelding ]
Sommige mensen weten niet dat er een dikke motor in een s8 ligtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:38 schreef FalleNk810i het volgende:
I know Dubish![]()
Maar vind zo elke audi wel super gaaf, niet elke uitvoering natuurlijk.
Owja die A1 haha net een Citroen Pluriel ofzo![]()
maar goed alle audi's behalve de A1 en A2 zijn gewoon![]()
Wist ik ook niet eerlijk gezegtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef Dubish het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet dat er een dikke motor in een s8 ligt,
Tja de A1 is gewoon, en ook nog ******* duur... wtf...
Ik vind ook (bijna) alle audi modellen gewoonweg prachtig, Vooral de a5,a6,a7,a8(D3 model dan)
Nou eh, doet mij maar zo'n RS4quote:Op woensdag 1 december 2010 23:50 schreef Dubish het volgende:
Mwa, de a4 vind ik niet zo mooi. Alleen de meest recente maar die lijkt weer teveel op de a5
Hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef Dubish het volgende:
Whoooo..., een RS4 is heel ander verhaal.
Had paar video's op youtube gekeken, wat een geweld zeg..
haha, voor op je A1quote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef Dubish het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:bP1Z0Deob95sWM:http://www.xltblog.net/images/audilove.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]![]()
Als je naast de noordelijke uitgang van de Maastunnel woont, dan was ik het.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Wie gaat er nou op dit tijdstip loeihard toeterenMaakt ie me mooi wakker
Die hebben wij thuis, heerlijke auto.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef Purdey het volgende:
Mijn absolute droomauto vroeger, was een Ford Ka
Het zit zo: Ik had nooit enige intresse in auto's, tot m'n 20e, toen wilde ik rijlessen. Dat heeft nog 2 jaar geduurd voor ik dat ging doen. En op dát moment werd de Ford Ka míjn auto..
Nu vind ik hem afschuwelijk lelijk. Ik zou, ondanks het hoge petjes gehalte, toch nog eens graag een VW Golf willen hebben, een 5. Die had ik ook met lessen, en reed heerlijk
Hehehequote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef Purdey het volgende:
Mijn absolute droomauto vroeger, was een Ford Ka
Gelukkig, je bent weer bijgedraaidquote:Het zit zo: Ik had nooit enige intresse in auto's, tot m'n 20e, toen wilde ik rijlessen. Dat heeft nog 2 jaar geduurd voor ik dat ging doen. En op dát moment werd de Ford Ka míjn auto..
Nu vind ik hem afschuwelijk lelijk.
Golfjes zijn prima auto's hoor, helemaal niet zo sjonnie, zeker niet als je ze helemaal standaard laat.quote:Ik zou, ondanks het hoge petjes gehalte, toch nog eens graag een VW Golf willen hebben, een 5. Die had ik ook met lessen, en reed heerlijk
Dát effect hebben auto's dan weer niet op mequote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef Dubish het volgende:
Of de nieuwe Audi A7 wat een geilerd zeg...
quote:
Zoeentje staat hier in de parkeergarage.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:12 schreef L0we het volgende:
En als je het hebt over jongensdromen:
[ afbeelding ]
Shelby GT500![]()
T-5R is ook wel heel ergquote:Op donderdag 2 december 2010 10:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Iedereen van die snelle en dure droomauto's.. Kom ik aan met een T-5R
Heb sinds mei mijn rijbewijsquote:Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef FlowMaster het volgende:
Ow Monsterd, ook net geslaagd?:P
Had net 3 dagen me rijbewijs, viel er sneeuwXD
En mijn auto hielp ook niet echt in de sneeuw, aangezien eht een amerikaan is:L
Maar staat mijn naam nog niet bij de meet?:P
haha nice die actiequote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Purdey: met een golfje 4 is ook niks mis kan ik je vertellen, en die zijn een stuk betaalbaarder. Helemaal als je een van de laatsten neemt, die zitten vaak bommetjevol opties
Monsterd: ik deed examen in de sneeuwOp m'n bordeelsluipers, ik door de sneeuw die auto in. Spekgladde zolen natuurlijk, laat ik dat hok afslaan bij het wegrijden van de parkeerplaats
Ik zo: hmm, wacht, ff zolen droogwrijven aan de mat
De wegen waren verder mooi schoon, en gewoon lekker doorgereden verder, beetje met die vent over z'n computer zitten lullen. En geslaagd ook nog
Edit: tijdens de lessen was het ook lache, was op een gegeven moment dus sneeuw gevallen. Zegt die lul de behanger: jah, rijd hier maar eens het parkeerterrein op. Dus ik daarheen, zegt ie: jah, iets naar links sturen. Dus ik zo: waarom, wat ben je van plan? Hij zo: dat zie je zo wel, doe nou maar gewoon. Dus ik iets sturen, roept ie ineens heftig wijzend naar de andere kant: KIJK DAAR VLIEGT EEN DOOD VOGELTJE!!!11EINZ! Dus ik: huhGaat die mafkees aan de handrem hangen terwijl ik in de lucht aan het koekeloeren ben
![]()
Hahaha, wat een kerel.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Purdey: met een golfje 4 is ook niks mis kan ik je vertellen, en die zijn een stuk betaalbaarder. Helemaal als je een van de laatsten neemt, die zitten vaak bommetjevol opties
Monsterd: ik deed examen in de sneeuwOp m'n bordeelsluipers, ik door de sneeuw die auto in. Spekgladde zolen natuurlijk, laat ik dat hok afslaan bij het wegrijden van de parkeerplaats
Ik zo: hmm, wacht, ff zolen droogwrijven aan de mat
De wegen waren verder mooi schoon, en gewoon lekker doorgereden verder, beetje met die vent over z'n computer zitten lullen. En geslaagd ook nog
Edit: tijdens de lessen was het ook lache, was op een gegeven moment dus sneeuw gevallen. Zegt die lul de behanger: jah, rijd hier maar eens het parkeerterrein op. Dus ik daarheen, zegt ie: jah, iets naar links sturen. Dus ik zo: waarom, wat ben je van plan? Hij zo: dat zie je zo wel, doe nou maar gewoon. Dus ik iets sturen, roept ie ineens heftig wijzend naar de andere kant: KIJK DAAR VLIEGT EEN DOOD VOGELTJE!!!11EINZ! Dus ik: huhGaat die mafkees aan de handrem hangen terwijl ik in de lucht aan het koekeloeren ben
![]()
Ik ben saai aan het werkquote:
Daarom juistquote:
Nee, het wordt al langer blijven. Moet nog een artikel schrijven.. net pas mee begonnenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Daarom juistNu heb je wat te doen
Met google earth bedoel je? dan zou je het in principe moeten kunnen zien.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef Dubish het volgende:
Ik ben in google maps me suf aan het zoeken om de flitspaal te vinden maar nee hoor..
Dikke kans dat het een mobiele flitser is geweest. Kom daar ook nog weleens en ken daar eigenlijk ook niet echt flitspalen. Ze controleren daar overigens wel vaker, volgens familie die in Vijfhuizen woont.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Dubish het volgende:
Ja streetview![]()
Dit staat op de boete:
Gemeente: Haarlemmermeer
Plaats: Vijfhuizen
Locatie: Provincialeweg N205 gem richt vijfhuizersweg/provincialeweg N201
Waarom geven ze niet gewoon de adres waar de flitspaal staat![]()
Bij mij was het niet zo close, maar wel opvallend veel mensen gezien die door rood gingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:51 schreef BrinkydeBMW het volgende:
En vandaag heb ik een ongeluk voorkomen door mijn winterbanden
Iemand reed door rood dus ik moest snel remmen en godzijdank een veel kortere remwegAnders had ik nu een beschadigde BMW
Ode aan winterbanden
Hmmm.... moet ik ook doen denk ikquote:Bij mij was het niet zo close, maar wel opvallend veel mensen gezien die door rood gingen.
Vandaag ook even een leeg parkeerterrein opgezocht en even van de gladheid gebruik gemaakt. De handrem van m'n auto is niet echt je van het, maar met deze gladheid kreeg ik de achterkant wel aan het glijden. En dat met gloedjenieuwe winterbanden. Wel blij dat die erop zitten, m'n zomerset is 17 inch met banden die ook twijfelachtig waren, dus dat was geen doen geweest om dan vandaag te moeten rijden.
Verschil van een AX naar een Volvo 850 is groter denk ikquote:Op donderdag 2 december 2010 19:10 schreef Purdey het volgende:
@Bartholomeus: Golf 4 is ook best leuk inddMaar voorlopig gaat de micra niet weg
De volgende auto wordt dus misschien wel een golf. Is tuurlijk wel een stuk duurder in onderhoud dan de micra..
En er dan toch weer gaan etenquote:Omdat we na een lange reis even geen alternatief konden vinden, zijn we hier uiteindelijk maar gaan eten. Ik wist van ervaringen in het verleden wat je bij AC kon verwachten, en dit kwam ook wederom uit. Eigenlijk is alles in dit restaurant slecht. Een ongezellige sfeer, rommelig eetzaal, smerige toiletten, chagrijnige en ondeskundige bediening. Ook het eten is van lage kwaliteit. Een gortdroge varkenshaas, geserveerd met smakeloze aardappelen en waterige groenten, voor maar liefst 20 euro. Typisch AC kwaliteit dus.
quote:In de free flow restaurants van AC wordt u altijd gastvrij, vriendelijk en snel geholpen. Van vers belegde broodjes tot een volledige warme maaltijd, al onze producten worden met zorg voor smaak en kwaliteit voor u bereid. Komt u voor een snel individueel bezoek of voor een break met de touringcar, u bent altijd welkom in onze restaurants. Een zomers extraatje: in veel van onze restaurants kunt u bij goed weer van de zon genieten op het grote terras.
Ongeveer -6 inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Purdey het volgende:
Oehhh koel Bart! Nou, slaapse, en werkse. En doe voorzichtig!
Vergeet alleen niet dat mensen die wat te klagen hebben dit vaak wel melden en mensen die niets te klagen hebben dit vaak niet melden.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef davidov2009 het volgende:
AC de Meern? Wel lekker bereikbaar maar zou er iig niet gaan eten
link (locatie en review): http://maps.google.nl/map(...).027962&spn=0,0&z=14
[..]
En er dan toch weer gaan etenWat zullen die een lange reis achter de rug gehad hebben, dat je niet even de moeite neemt Utrecht in te rijden
Mr. AC zegt daarentegen zelf over hun restaurants:
[..]
AC staat onder het truckersgilde ook niet bepaald om service of kwaliteit bekendquote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vergeet alleen niet dat mensen die wat te klagen hebben dit vaak wel melden en mensen die niets te klagen hebben dit vaak niet melden.
trusten!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
AC staat onder het truckersgilde ook niet bepaald om service of kwaliteit bekend
En nou ga ik echt slapen
Sst.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
AC staat onder het truckersgilde ook niet bepaald om service of kwaliteit bekend
En nou ga ik echt slapen
Zeker waar, maar er zijn genoeg restaurants te vinden die op Google een 4+ sterrenrating hebben. Nouja, je kan i.h.a. ook niet veel verwachten van wegrestaurants, alsof Mac zo geweldig is (ook: ongezellig, geen service)quote:Op donderdag 2 december 2010 20:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vergeet alleen niet dat mensen die wat te klagen hebben dit vaak wel melden en mensen die niets te klagen hebben dit vaak niet melden.
En soms kan de Mac ook niet te vreten zijn, als je burger of kipnuggets er al een uur liggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:32 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Zeker waar, maar er zijn genoeg restaurants te vinden die op Google een 4+ sterrenrating hebben. Nouja, je kan i.h.a. ook niet veel verwachten van wegrestaurants, alsof Mac zo geweldig is (ook: ongezellig, geen service)
Appeltaart en fristi zal er vast wel te vreten zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef monsterd. het volgende:
Nouja, de voornaamste eis voor mij in ieder geval is gezelligheid, als as de maarn echt zo beroerd is zoals mensen menen kunnen we heus wel ergens anders heen. We hebben niet voor niets een auto
constant door de mac drive heen rijden ofzoquote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Appeltaart en fristi zal er vast wel te vreten zijn.. Of jullie willen een hele dag op een parkeerplaats kamperen?
Ik zag je auto vandaag.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa dat is toch wel ff gezellig, zo'n meeting:P
McFlurryquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
constant door de mac drive heen rijden ofzo
Die zit er een kwartiertje vanaf. 3 Stuks op die afstand.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
constant door de mac drive heen rijden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |