Nieuwe GT-R mag er ook wel wezenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom heb ik zoveel jongensdromen?![]()
Maar goed, ik blijf dit een bruut apparaat vinden:
[ afbeelding ]
Ben er nog niet over uit welke audi ik nou het mooist vind
Die is ook een tikje mooier dan de hond die hierboven gepost is.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nieuwe GT-R mag er ook wel wezen.. Switzer P800 pakket er op
how dare youquote:Op woensdag 1 december 2010 23:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Die is ook een tikje mooier dan de hond die hierboven gepost is.
Mwa wij gaan een A8 kopen, wat ik liet zien is een S8 met aan gallardo motor erinquote:Op woensdag 1 december 2010 23:24 schreef FalleNk810i het volgende:
Waarom heb ik zoveel jongensdromen?![]()
Maar goed, ik blijf dit een bruut apparaat vinden:
[ afbeelding ]
Ben er nog niet over uit welke audi ik nou het mooist vind
[..]
Ja, zeer mooi![]()
Maar die krijg je bijna![]()
Ik keur die machine niet afquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef Dubish het volgende:
Of de nieuwe Audi A7 wat een geilerd zeg...
[ afbeelding ]
Sommige mensen weten niet dat er een dikke motor in een s8 ligtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:38 schreef FalleNk810i het volgende:
I know Dubish![]()
Maar vind zo elke audi wel super gaaf, niet elke uitvoering natuurlijk.
Owja die A1 haha net een Citroen Pluriel ofzo![]()
maar goed alle audi's behalve de A1 en A2 zijn gewoon![]()
Wist ik ook niet eerlijk gezegtquote:Op woensdag 1 december 2010 23:44 schreef Dubish het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niet dat er een dikke motor in een s8 ligt,
Tja de A1 is gewoon, en ook nog ******* duur... wtf...
Ik vind ook (bijna) alle audi modellen gewoonweg prachtig, Vooral de a5,a6,a7,a8(D3 model dan)
Nou eh, doet mij maar zo'n RS4quote:Op woensdag 1 december 2010 23:50 schreef Dubish het volgende:
Mwa, de a4 vind ik niet zo mooi. Alleen de meest recente maar die lijkt weer teveel op de a5
Hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 23:58 schreef Dubish het volgende:
Whoooo..., een RS4 is heel ander verhaal.
Had paar video's op youtube gekeken, wat een geweld zeg..
haha, voor op je A1quote:Op donderdag 2 december 2010 00:04 schreef Dubish het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:bP1Z0Deob95sWM:http://www.xltblog.net/images/audilove.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]![]()
Als je naast de noordelijke uitgang van de Maastunnel woont, dan was ik het.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:40 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Wie gaat er nou op dit tijdstip loeihard toeterenMaakt ie me mooi wakker
Die hebben wij thuis, heerlijke auto.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef Purdey het volgende:
Mijn absolute droomauto vroeger, was een Ford Ka
Het zit zo: Ik had nooit enige intresse in auto's, tot m'n 20e, toen wilde ik rijlessen. Dat heeft nog 2 jaar geduurd voor ik dat ging doen. En op dát moment werd de Ford Ka míjn auto..
Nu vind ik hem afschuwelijk lelijk. Ik zou, ondanks het hoge petjes gehalte, toch nog eens graag een VW Golf willen hebben, een 5. Die had ik ook met lessen, en reed heerlijk
Hehehequote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef Purdey het volgende:
Mijn absolute droomauto vroeger, was een Ford Ka
Gelukkig, je bent weer bijgedraaidquote:Het zit zo: Ik had nooit enige intresse in auto's, tot m'n 20e, toen wilde ik rijlessen. Dat heeft nog 2 jaar geduurd voor ik dat ging doen. En op dát moment werd de Ford Ka míjn auto..
Nu vind ik hem afschuwelijk lelijk.
Golfjes zijn prima auto's hoor, helemaal niet zo sjonnie, zeker niet als je ze helemaal standaard laat.quote:Ik zou, ondanks het hoge petjes gehalte, toch nog eens graag een VW Golf willen hebben, een 5. Die had ik ook met lessen, en reed heerlijk
Dát effect hebben auto's dan weer niet op mequote:Op woensdag 1 december 2010 23:33 schreef Dubish het volgende:
Of de nieuwe Audi A7 wat een geilerd zeg...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |