SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door house_is_a_feeling op 03-12-2010 13:02:35 ]Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Staat er al inquote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef monsterd. het volgende:
![]()
Wil je catch_me even in de op erbij zetten zo, house?
Dan heb ik niets gezegd, heb er overheen gekekenquote:
Zei je wat?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd, heb er overheen gekeken
Iets over pepernoten toch?quote:
Truffelperpernoten!quote:
Hoezeggu?quote:
Way ahead of ya.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef monsterd. het volgende:
![]()
quote:
Het helpt enorm, tot je er water onder hebt. Pas daar maar mee op bij het aanbrengenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef Catch_me het volgende:
thanks @ TS
Moest overigens vandaag voor het eerst krabben (heb sinds het gevroren heeft niet gereden)Heb nu zo'n zilver achtige doek over m'n voorruit liggen, hopelijk helpt het iets.
Jamaar jamaar jamaar... waar smaakt dat naar dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Vo-LN4uo6um9-M:http://www.bolletje.nl/wp(...)l.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Naar een pepernoot omhult in een laagje van chocoladetruffelquote:Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar... waar smaakt dat naar dan?![]()
En dan niet heel hard truffels roepen, want dat snap ik, maar ik ken alleen chocoladetruffels. Hoe de echte truffels smaken weet ik niet
Ah. In dat geval:quote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Naar een pepernoot omhult in een laagje van chocoladetruffel
Die zijn lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Naar een pepernoot omhult in een laagje van chocoladetruffel
Is mengbaar, je denkt toch niet dat elke simpele ziel die ruitenwisservloeistof koopt in een bouwmarkt in de zomer- en wintersmaak, deze elke keer leeg haalt als hij de ander erin wilt gooien?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ruitensproeivloeistof die er van de zomer in zat is die mengbaar met antivries of moet het er eerst uit?
Nouquote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Is mengbaar, je denkt toch niet dat elke simpele ziel die ruitenwisservloeistof koopt in een bouwmarkt in de zomer- en wintersmaak, deze elke keer leeg haalt als hij de ander erin wilt gooien?
Inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Meet in Februari? Dan moet ik mijn auto voor die tijd klaar hebben en gekeurd
Hij gaat sowieso geschorst wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Inderdaad. Pas wel op, na ongeveer een maand zonder apk krijg je automatisch een boete. Zonde van je geld
.
Utrecht, verdere precieze locaties onderzoeken wequote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
Is er al bekend waar de meet gehouden wordt?
Subklacht; 't is keaud!
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern, prima meet locatie
En uh neeKwam zo in me naar boven
Had ik ook al opgedragen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern, prima meet locatie
En uh neeKwam zo in me naar boven
Dat is richting Den Haag toch vanaf Utrecht gezien?quote:
Jazeker.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is richting Den Haag toch vanaf Utrecht gezien?
Dan weet ik dat iig te vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jazeker.
Waar je 120 mag gaan rijden.
De Meern is een 'dorp' bij Utrecht in de buurt.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef Purdey het volgende:
En wat is de Meern precies? Ik zit mobiel, en ben luiWat is er te doen?
Ik kom onder voorbehoud ook naar de meet.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef monsterd. het volgende:
![]()
Een droge warme werkplaats?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De Meern is een 'dorp' bij Utrecht in de buurt.
Er een AC Restaurant bij, dus het is mogelijk om een kopje drinken / wat te eten. En je hebt er een groooot parkeerplaats om elkaars auto te bewonderen.
En je bent met 10 minuten in de binnenstad van Utrecht.
Wat wil je nou nog meer?
We gaan de carport wat meer beschermen tegen de elementenquote:
Mooie, niet verneukte bakquote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern ligt inderdaad naast de A12Supergoeie locatie
Zet mij ook maar in de OP dan
WalkingDisaster : Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2
Diesel moet even warm worden hequote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wilde zostraks even met de Bartmobile weg. Noh, dat vond ie niet zo fijnHij startte echt zo van: rot op! het is koud en ik slaap!
Daar heeft het niks mee te maken, door de kou levert de accu gewoon minder spanning waardoor de startmotor rondgaat zoals een bejaarde fietstquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Diesel moet even warm worden he.
Hoe lang duurt het met deze temperaturen voordat je auto een beetje warm is ?
Diesel is toch een stuk langzamer warm dan een benzine ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef junkiexp het volgende:
Mag ik trouwens ook in de OP ?
Junkiexp : Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2
Bedankt !
Done & Done.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern ligt inderdaad naast de A12Supergoeie locatie
Zet mij ook maar in de OP dan
WalkingDisaster : Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2
Waar is dat spul eigenlijk voor? Ik zag er in Polen gigantisch veel auto's ermee rondrijden.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Zal ik bij de meet de 27mc antenne op t dak gooien.. Lekker herkenbaar
Communicatiequote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Waar is dat spul eigenlijk voor? Ik zag er in Polen gigantisch veel auto's ermee rondrijden.
Was ook semi-grappig bedoeltquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken, door de kou levert de accu gewoon minder spanning waardoor de startmotor rondgaat zoals een bejaarde fietstAls ie maar een keer loopt, loopt ie ook gewoon, no problemo
Voor het water warm is ben ik wel zo 15 tot 20km verder, een olietemperatuurmeter heb ik niet
Stiekem vermoed ik gewoon dat de accu aan vervanging toe is, volgens mij is het nog de originele
Volgens mij rond de 150quote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
@junkiexp hoeveel PK heeft de A4 1.8t standaard?
Ik heb in principe hetzelfde blok als de Golf IV GTI maar dan met een grotere turbo standaard
Als je de kachel gelijk vol aanzet dan krijgt het koelwater de kans ook niet om fatsoenlijk op te warmen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
Vanochtend was mijn auto na 10km ook nog niet helemaal warm (70 graden stond 'ie).
Vanavond deed ie het wel normaal (80 graden).
Dus ik hoop niet dat m'n thermostaat of temp.sensor het langzaamaan aan het begeven is.
Ja, weet ik, maar de kachel werd ook niet echt warm.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je de kachel gelijk vol aanzet dan krijgt het koelwater de kans ook niet om fatsoenlijk op te warmen.
Mijn blokkie blijft altijd rond de 80 graden hangen, ondanks de nieuwe thermostaat die ik geplaatst heb.
Ik vind het prima zo
Ik heb projecten op internet gezien waar ze een 1.6-16v uit een Saxo in een AX zetten.. 130 pk op 800 kgquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik heb een ontzettend wensen lijstjeEn dan moet ik op 240~260 PK zitten @ 1260kg
Volgens mij is het een Fok!ker die dat heeft gedaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef WalkingDisaster het volgende:
Dat zal ook wel vooruit gaan ja
Voetbalquote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Ik heb geruild met een collega, en nu hoef ik morgenochtend niet om 07:00 te beginnen, waardoor ik niet:
-Om 6 uur op hoef te staan
-Hoef te krabben
-Nét m'n onbetaalde parkeerplek voor m'n neus weggejat te zien worden
It's a karma thing![]()
De Meern klinkt trouwens goed guysZiet er ook niet iets van voetbal daar?!
![]()
Of is dat Ajax en de Meern? Voor jullie heel bijdehand antwoord gaan geven, onthoud: Ik ben vrouwelijk![]()
VV De Meern zit er.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Ik heb geruild met een collega, en nu hoef ik morgenochtend niet om 07:00 te beginnen, waardoor ik niet:
-Hoef te krabben
It's a karma thing![]()
![]()
Of is dat Ajax en de Meern? Voor jullie heel bijdehand antwoord gaan geven, onthoud: Ik ben vrouwelijk![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
-Hoef te krabben
It's a karma thing![]()
![]()
Even quoten.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Purdey het volgende:
Maar Ajax speelde toch ook in de Meern? Wacht, ik ga het googelen
Jaaa, zie je nou wel! Ajax speelde vroeger in 'De Meer', een voetbalstadion![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadion_De_Meer
Scheelt maar een letter..
Er zit op 20 minuten rijden een kartcentrum, misschien ook een leuk idee?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:33 schreef monsterd. het volgende:
Maar de meern is wat mij betreft ook prima, purdey en ik moeten nog inhoudelijk wat overleggen over wat we gaan doen maar dat horen jullie binnenkort!
Wat is er meer te doen dan elkaars gebakje te bewonderen en wat ouwehoeren onder het genot van een kop snert ofzo?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:33 schreef monsterd. het volgende:
Maar de meern is wat mij betreft ook prima, purdey en ik moeten nog inhoudelijk wat overleggen over wat we gaan doen maar dat horen jullie binnenkort!
Iets lekkers eten dan snert.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat is er meer te doen dan elkaars gebakje te bewonderen en wat ouwehoeren onder het genot van een kop snert ofzo?
Welk kartcentrum is dat precies, daar waren we dus ook aan het kijken. Een ander idee was om gewoon te gaan bowlenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zit op 20 minuten rijden een kartcentrum, misschien ook een leuk idee?
Snert is lekkerquote:
tss fransenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb projecten op internet gezien waar ze een 1.6-16v uit een Saxo in een AX zetten.. 130 pk op 800 kg
Kartfabrique(.nl)quote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Welk kartcentrum is dat precies, daar waren we dus ook aan het kijken. Een ander idee was om gewoon te gaan bowlen
Ik had eerst ook niks met Fransozen.. Maar kan ze nu goed waarderenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
tss fransen
standaard polo g40 met 800 kilo standaard 113pk.
Moet je nagaan als je er een beetje een golf motor ingooit
Heb je enig idee hoe het met de tarieven zit voor groupsarrangementen? Ik kwam er niet uit of het nou 44 p.p of per groep zou zijn. Het laatste lijkt me een beetje sterk maar je weet maar nooitquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe het met de tarieven zit voor groupsarrangementen? Ik kwam er niet uit of het nou 44 p.p of per groep zou zijn. Het laatste lijkt me een beetje sterk maar je weet maar nooit
Voor jullie mannen is er een klusuurtje ingelastquote:Op woensdag 1 december 2010 21:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor zijdingetjes pas ik wel hoor.. Zit er niet op te wachten om te gaan karten of bowlen.
Gereedschap ligt standaard in de autoquote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Voor jullie mannen is er een klusuurtje ingelast
Mja, ik enkel de 5 turbo van renault en de Clio v6quote:Op woensdag 1 december 2010 21:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had eerst ook niks met Fransozen.. Maar kan ze nu goed waarderen
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Voor jullie mannen is er een klusuurtje ingelast
DS, 2CV, GS en Renault 4 dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:59 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mja, ik enkel de 5 turbo van renault en de Clio v6
En de pininfarina 406 van peugeot
Sjonniequote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Dubish het volgende:
Mag ik ook in de op:
Peugeot 307 1.4HDI 2004: Foto 1, Foto 2
Dankje
& anitaquote:
Staat erbijquote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef Dubish het volgende:
Mag ik ook in de op:
Peugeot 307 1.4HDI 2004: Foto 1, Foto 2
Dankje
Was dat maar waarquote:Op woensdag 1 december 2010 22:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Staat erbijtsja.. die spoiler.. bang dat ie de lucht in vliegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |