Mooie, niet verneukte bakquote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern ligt inderdaad naast de A12Supergoeie locatie
Zet mij ook maar in de OP dan
WalkingDisaster : Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2
Diesel moet even warm worden hequote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wilde zostraks even met de Bartmobile weg. Noh, dat vond ie niet zo fijnHij startte echt zo van: rot op! het is koud en ik slaap!
Daar heeft het niks mee te maken, door de kou levert de accu gewoon minder spanning waardoor de startmotor rondgaat zoals een bejaarde fietstquote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Diesel moet even warm worden he.
Hoe lang duurt het met deze temperaturen voordat je auto een beetje warm is ?
Diesel is toch een stuk langzamer warm dan een benzine ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef junkiexp het volgende:
Mag ik trouwens ook in de OP ?
Junkiexp : Mercedes W124, 230E, 1985 Foto 1 Foto 2
Bedankt !
Done & Done.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern ligt inderdaad naast de A12Supergoeie locatie
Zet mij ook maar in de OP dan
WalkingDisaster : Seat Leon 1.8 20v Turbo Foto1 Foto2
Waar is dat spul eigenlijk voor? Ik zag er in Polen gigantisch veel auto's ermee rondrijden.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Zal ik bij de meet de 27mc antenne op t dak gooien.. Lekker herkenbaar
Communicatiequote:Op woensdag 1 december 2010 21:06 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Waar is dat spul eigenlijk voor? Ik zag er in Polen gigantisch veel auto's ermee rondrijden.
Was ook semi-grappig bedoeltquote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te maken, door de kou levert de accu gewoon minder spanning waardoor de startmotor rondgaat zoals een bejaarde fietstAls ie maar een keer loopt, loopt ie ook gewoon, no problemo
Voor het water warm is ben ik wel zo 15 tot 20km verder, een olietemperatuurmeter heb ik niet
Stiekem vermoed ik gewoon dat de accu aan vervanging toe is, volgens mij is het nog de originele
Volgens mij rond de 150quote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef WalkingDisaster het volgende:
@junkiexp hoeveel PK heeft de A4 1.8t standaard?
Ik heb in principe hetzelfde blok als de Golf IV GTI maar dan met een grotere turbo standaard
Als je de kachel gelijk vol aanzet dan krijgt het koelwater de kans ook niet om fatsoenlijk op te warmen.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:12 schreef Goddelijker het volgende:
Vanochtend was mijn auto na 10km ook nog niet helemaal warm (70 graden stond 'ie).
Vanavond deed ie het wel normaal (80 graden).
Dus ik hoop niet dat m'n thermostaat of temp.sensor het langzaamaan aan het begeven is.
Ja, weet ik, maar de kachel werd ook niet echt warm.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als je de kachel gelijk vol aanzet dan krijgt het koelwater de kans ook niet om fatsoenlijk op te warmen.
Mijn blokkie blijft altijd rond de 80 graden hangen, ondanks de nieuwe thermostaat die ik geplaatst heb.
Ik vind het prima zo
Ik heb projecten op internet gezien waar ze een 1.6-16v uit een Saxo in een AX zetten.. 130 pk op 800 kgquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef WalkingDisaster het volgende:
Ik heb een ontzettend wensen lijstjeEn dan moet ik op 240~260 PK zitten @ 1260kg
Volgens mij is het een Fok!ker die dat heeft gedaan.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:17 schreef WalkingDisaster het volgende:
Dat zal ook wel vooruit gaan ja
Voetbalquote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Ik heb geruild met een collega, en nu hoef ik morgenochtend niet om 07:00 te beginnen, waardoor ik niet:
-Om 6 uur op hoef te staan
-Hoef te krabben
-Nét m'n onbetaalde parkeerplek voor m'n neus weggejat te zien worden
It's a karma thing![]()
De Meern klinkt trouwens goed guysZiet er ook niet iets van voetbal daar?!
![]()
Of is dat Ajax en de Meern? Voor jullie heel bijdehand antwoord gaan geven, onthoud: Ik ben vrouwelijk![]()
VV De Meern zit er.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
Ik heb geruild met een collega, en nu hoef ik morgenochtend niet om 07:00 te beginnen, waardoor ik niet:
-Hoef te krabben
It's a karma thing![]()
![]()
Of is dat Ajax en de Meern? Voor jullie heel bijdehand antwoord gaan geven, onthoud: Ik ben vrouwelijk![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:
-Hoef te krabben
It's a karma thing![]()
![]()
Even quoten.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:29 schreef Purdey het volgende:
Maar Ajax speelde toch ook in de Meern? Wacht, ik ga het googelen
Jaaa, zie je nou wel! Ajax speelde vroeger in 'De Meer', een voetbalstadion![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadion_De_Meer
Scheelt maar een letter..
Er zit op 20 minuten rijden een kartcentrum, misschien ook een leuk idee?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:33 schreef monsterd. het volgende:
Maar de meern is wat mij betreft ook prima, purdey en ik moeten nog inhoudelijk wat overleggen over wat we gaan doen maar dat horen jullie binnenkort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |