SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door house_is_a_feeling op 03-12-2010 13:02:35 ]Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Staat er al inquote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef monsterd. het volgende:
![]()
Wil je catch_me even in de op erbij zetten zo, house?
Dan heb ik niets gezegd, heb er overheen gekekenquote:
Zei je wat?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd, heb er overheen gekeken
Iets over pepernoten toch?quote:
Truffelperpernoten!quote:
Hoezeggu?quote:
Way ahead of ya.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef monsterd. het volgende:
![]()
quote:
Het helpt enorm, tot je er water onder hebt. Pas daar maar mee op bij het aanbrengenquote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef Catch_me het volgende:
thanks @ TS
Moest overigens vandaag voor het eerst krabben (heb sinds het gevroren heeft niet gereden)Heb nu zo'n zilver achtige doek over m'n voorruit liggen, hopelijk helpt het iets.
Jamaar jamaar jamaar... waar smaakt dat naar dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Vo-LN4uo6um9-M:http://www.bolletje.nl/wp(...)l.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Naar een pepernoot omhult in een laagje van chocoladetruffelquote:Op woensdag 1 december 2010 16:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar... waar smaakt dat naar dan?![]()
En dan niet heel hard truffels roepen, want dat snap ik, maar ik ken alleen chocoladetruffels. Hoe de echte truffels smaken weet ik niet
Ah. In dat geval:quote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Naar een pepernoot omhult in een laagje van chocoladetruffel
Die zijn lekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Naar een pepernoot omhult in een laagje van chocoladetruffel
Is mengbaar, je denkt toch niet dat elke simpele ziel die ruitenwisservloeistof koopt in een bouwmarkt in de zomer- en wintersmaak, deze elke keer leeg haalt als hij de ander erin wilt gooien?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ruitensproeivloeistof die er van de zomer in zat is die mengbaar met antivries of moet het er eerst uit?
Nouquote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Is mengbaar, je denkt toch niet dat elke simpele ziel die ruitenwisservloeistof koopt in een bouwmarkt in de zomer- en wintersmaak, deze elke keer leeg haalt als hij de ander erin wilt gooien?
Inderdaadquote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef Sjoegerd het volgende:
Meet in Februari? Dan moet ik mijn auto voor die tijd klaar hebben en gekeurd
Hij gaat sowieso geschorst wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Inderdaad. Pas wel op, na ongeveer een maand zonder apk krijg je automatisch een boete. Zonde van je geld
.
Utrecht, verdere precieze locaties onderzoeken wequote:Op woensdag 1 december 2010 19:34 schreef WalkingDisaster het volgende:
Is er al bekend waar de meet gehouden wordt?
Subklacht; 't is keaud!
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern, prima meet locatie
En uh neeKwam zo in me naar boven
Had ik ook al opgedragen.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef WalkingDisaster het volgende:
AC De Meern, prima meet locatie
En uh neeKwam zo in me naar boven
Dat is richting Den Haag toch vanaf Utrecht gezien?quote:
Jazeker.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is richting Den Haag toch vanaf Utrecht gezien?
Dan weet ik dat iig te vindenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jazeker.
Waar je 120 mag gaan rijden.
De Meern is een 'dorp' bij Utrecht in de buurt.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:37 schreef Purdey het volgende:
En wat is de Meern precies? Ik zit mobiel, en ben luiWat is er te doen?
Ik kom onder voorbehoud ook naar de meet.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef monsterd. het volgende:
![]()
Een droge warme werkplaats?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De Meern is een 'dorp' bij Utrecht in de buurt.
Er een AC Restaurant bij, dus het is mogelijk om een kopje drinken / wat te eten. En je hebt er een groooot parkeerplaats om elkaars auto te bewonderen.
En je bent met 10 minuten in de binnenstad van Utrecht.
Wat wil je nou nog meer?
We gaan de carport wat meer beschermen tegen de elementenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |