abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 december 2010 @ 09:19:55 #151
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_89418501
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:12 schreef L0we het volgende:
En als je het hebt over jongensdromen:
[ afbeelding ]
Shelby GT500 O+ O+
Zoeentje staat hier in de parkeergarage.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 2 december 2010 @ 09:56:14 #152
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89419507
Ik zat vanmorgen vast in de sneeuw. Kon niet meer voor- en achteruit. Gelukkig werd ik geholpen door 2 Polen, die mijn auto eruit hebben geduwd :P

Daarna lekker doorgegleden naar de ambassade. Begin nu al te wennen aan hoe ik moet rijden in de de sneeuw in mijn eigen auto. Het is tochanders als er nog een rijinstructeur naast je zit ofzo. :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_89420033
Iedereen van die snelle en dure droomauto's.. Kom ik aan met een T-5R :@
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89420303
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Iedereen van die snelle en dure droomauto's.. Kom ik aan met een T-5R :@
T-5R is ook wel heel erg O+ O+! Is voor mij ook wel een íets haalbare droom dan zo'n GT-500 :D
pi_89420704
droomauto's:

Porsche 911 Carrera RS, maar dan wel de 2.7 uitvoering, dus met de duckwing. :)
http://www.shannons.com.a(...)KND7B92BB_medium.jpg
Porsche 930 Turbo Cabrio
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89420709
Ow Monsterd, ook net geslaagd?:P
Had net 3 dagen me rijbewijs, viel er sneeuwXD
En mijn auto hielp ook niet echt in de sneeuw, aangezien eht een amerikaan is:L

Maar staat mijn naam nog niet bij de meet?:P
Loud Pipes, Saves Lifes
  donderdag 2 december 2010 @ 10:51:03 #157
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89420996
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 10:41 schreef FlowMaster het volgende:
Ow Monsterd, ook net geslaagd?:P
Had net 3 dagen me rijbewijs, viel er sneeuwXD
En mijn auto hielp ook niet echt in de sneeuw, aangezien eht een amerikaan is:L

Maar staat mijn naam nog niet bij de meet?:P
Heb sinds mei mijn rijbewijs ;)

Ik zal ervoor zorgen dat house je bij de meetmensen zet, je weet zeker dat je wil komen? :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89421069
*O* mn carkit is binnen. Ik kan hem alleen nog niet installeren, moet eerst even een probleempje met de kabelboom verhelpen :P
pi_89421372
[..]

Heb sinds mei mijn rijbewijs ;)

Ik zal ervoor zorgen dat house je bij de meetmensen zet, je weet zeker dat je wil komen? :)
[/quote]

Jaa dat is toch wel ff gezellig, zo'n meeting:P
Loud Pipes, Saves Lifes
pi_89422879
Purdey: met een golfje 4 is ook niks mis kan ik je vertellen, en die zijn een stuk betaalbaarder. Helemaal als je een van de laatsten neemt, die zitten vaak bommetjevol opties :Y

Monsterd: ik deed examen in de sneeuw :P Op m'n bordeelsluipers, ik door de sneeuw die auto in. Spekgladde zolen natuurlijk, laat ik dat hok afslaan bij het wegrijden van de parkeerplaats _O- Ik zo: hmm, wacht, ff zolen droogwrijven aan de mat :D De wegen waren verder mooi schoon, en gewoon lekker doorgereden verder, beetje met die vent over z'n computer zitten lullen. En geslaagd ook nog >:)

Edit: tijdens de lessen was het ook lache, was op een gegeven moment dus sneeuw gevallen. Zegt die lul de behanger: jah, rijd hier maar eens het parkeerterrein op. Dus ik daarheen, zegt ie: jah, iets naar links sturen. Dus ik zo: waarom, wat ben je van plan? Hij zo: dat zie je zo wel, doe nou maar gewoon. Dus ik iets sturen, roept ie ineens heftig wijzend naar de andere kant: KIJK DAAR VLIEGT EEN DOOD VOGELTJE!!!11EINZ! Dus ik: huh :? Gaat die mafkees aan de handrem hangen terwijl ik in de lucht aan het koekeloeren ben _O-
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89423534
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Purdey: met een golfje 4 is ook niks mis kan ik je vertellen, en die zijn een stuk betaalbaarder. Helemaal als je een van de laatsten neemt, die zitten vaak bommetjevol opties :Y

Monsterd: ik deed examen in de sneeuw :P Op m'n bordeelsluipers, ik door de sneeuw die auto in. Spekgladde zolen natuurlijk, laat ik dat hok afslaan bij het wegrijden van de parkeerplaats _O- Ik zo: hmm, wacht, ff zolen droogwrijven aan de mat :D De wegen waren verder mooi schoon, en gewoon lekker doorgereden verder, beetje met die vent over z'n computer zitten lullen. En geslaagd ook nog >:)

Edit: tijdens de lessen was het ook lache, was op een gegeven moment dus sneeuw gevallen. Zegt die lul de behanger: jah, rijd hier maar eens het parkeerterrein op. Dus ik daarheen, zegt ie: jah, iets naar links sturen. Dus ik zo: waarom, wat ben je van plan? Hij zo: dat zie je zo wel, doe nou maar gewoon. Dus ik iets sturen, roept ie ineens heftig wijzend naar de andere kant: KIJK DAAR VLIEGT EEN DOOD VOGELTJE!!!11EINZ! Dus ik: huh :? Gaat die mafkees aan de handrem hangen terwijl ik in de lucht aan het koekeloeren ben _O-
haha nice die actie :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 2 december 2010 @ 13:24:28 #162
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_89426199
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:48 schreef Bartholomeus het volgende:

Hahaha, wat een kerel. _O_

Gisteren heb ik me ook mooi uitgeleefd. Lekker met mijn werkbusje handrembochtjes maken, precies zoals in dit filmpje op 0:45. Ik heb ook precies zo'n busje. Nou ja, heb, ik ben de enige die er in rijdt.

Jammer dat ik vandaag niet hoef te werken. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Zuunigerd op 02-12-2010 13:35:45 ]
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_89430637
wat een stilte hier :o
saaierds -O- :P
  donderdag 2 december 2010 @ 16:01:22 #164
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89432609
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:15 schreef FalleNk810i het volgende:
wat een stilte hier :o
saaierds -O- :P
Ik ben saai aan het werk :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89433630
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:01 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik ben saai aan het werk :P
Daarom juist :P Nu heb je wat te doen :D
pi_89433715
Wooooot!!!!!!!! :N

Heb mijn eerste boete binnen! 6km te hard :{ 31euro's :(
pi_89433935
Ik zit nog te wachten op de bon :') Zat niet op te letten en zag kastje flitsen, kuuuuuuuuuuuut!
Hopelijk zat ik nog binnen de grenzen ofzo.. Van de parkeerboete van begin september nog steeds niks gehoord *O*

Was vandaag weer gezellig op de weg, bijna 2 uur gereden op stuk waar ik normaal 3 kwartier over doe. Op de terugweg flink geslipt maar kon gelukkig weer recht komen. Schrok me de tering maar kon me nog herinneren van niet tegensturen, gas los. En dan nog mensen achter je die gaan toeteren omdat je niet hard genoeg doorrijdt :{w
pi_89434440
Emp, je moet sturen naar de.kant waar je heen wilt..

Leenauto opgehaald: nieuwe Suzuki swift
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89434907
Ah ja dat deed ik ook. Bedoelde met niet tegensturen dat je niet als een malle aan je stuur moet rukken om weer recht te komen. Maar gewoon vooruit blijven kijken (rechte weg) en rustig blijven.
pi_89435166
Ik ben in google maps me suf aan het zoeken om de flitspaal te vinden maar nee hoor..
  donderdag 2 december 2010 @ 16:39:53 #171
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89435274
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:19 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Daarom juist :P Nu heb je wat te doen :D
Nee, het wordt al langer blijven. Moet nog een artikel schrijven.. net pas mee begonnen :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 2 december 2010 @ 16:40:21 #172
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89435323
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef Dubish het volgende:
Ik ben in google maps me suf aan het zoeken om de flitspaal te vinden maar nee hoor..
Met google earth bedoel je? dan zou je het in principe moeten kunnen zien.

Edit: Of streetview, whatever :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89435686
Ja streetview :)

Dit staat op de boete:

Gemeente: Haarlemmermeer
Plaats: Vijfhuizen
Locatie: Provincialeweg N205 gem richt vijfhuizersweg/provincialeweg N201

Waarom geven ze niet gewoon de adres waar de flitspaal staat >:) _O-
pi_89438456
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Dubish het volgende:
Ja streetview :)

Dit staat op de boete:

Gemeente: Haarlemmermeer
Plaats: Vijfhuizen
Locatie: Provincialeweg N205 gem richt vijfhuizersweg/provincialeweg N201

Waarom geven ze niet gewoon de adres waar de flitspaal staat >:) _O-
Dikke kans dat het een mobiele flitser is geweest. Kom daar ook nog weleens en ken daar eigenlijk ook niet echt flitspalen. Ze controleren daar overigens wel vaker, volgens familie die in Vijfhuizen woont.

Valt overigens nog wel mee 6 km te hard, mijn eerste bekeuring was voor 18 km/h te hard waar je 70 mag binnen de bebouwde kom. Even honderd euro overgemaakt voor dat geintje gister.
pi_89438585
Vandaag ook een A8 W12 gezien :D :P

[ Bericht 21% gewijzigd door BrinkydeBMW op 02-12-2010 18:01:54 ]
Brinky, de nieuwe BMW
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')