Probeer dat maar eens duidelijk te maken aan de mensen die eens in de zoveel tijd een nieuwe auto kopen...quote:

Kom net de douche uit joh! Geef me de tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Heb je ze al gehaald dan ondertussen?

Ik heb het verkeerd verwoord denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef L0we het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens duidelijk te maken aan de mensen die eens in de zoveel tijd een nieuwe auto kopen...
 Ook ik ben wel eens aan een upgrade van dingen toe, zeker bij dingen voor de heb. Maar dat heb ik dus niet met schoenen, vooral niet met comfortabele semi afgetrapte maar o-zo 'mij'-schoenen
 Ook ik ben wel eens aan een upgrade van dingen toe, zeker bij dingen voor de heb. Maar dat heb ik dus niet met schoenen, vooral niet met comfortabele semi afgetrapte maar o-zo 'mij'-schoenen  .
.

Je zei een uur geleden dat je met naar de stad wilde zoquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kom net de douche uit joh! Geef me de tijd
[..]
 Uurtje is toch genoeg tijd, zeker voor een man
  Uurtje is toch genoeg tijd, zeker voor een man   

De winkels sluiten hier pas om 9 vandaag, tijd zatquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je zei een uur geleden dat je met naar de stad wilde zoUurtje is toch genoeg tijd, zeker voor een man

Maargoed, het heeft nog niet gesneeuwd hier vandaag

Hier om 22 uur iedere werkdagquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
De winkels sluiten hier pas om 9 vandaag, tijd zat

quote:
 nu wil ik nog meer verhuizen.
 nu wil ik nog meer verhuizen.  

Mooi toch, scheelt weer enig krabwerkquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]nu wil ik nog meer verhuizen.
Straks even snel de sneeuw van de auto scheppen. Ben echt verbaasd over hoe goed dat ruitmatje zo'n beetje de hele auto isoleert

Zag je auto net wel staan, reed er net nog langs:Pquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]nu wil ik nog meer verhuizen.
Straks even snel de sneeuw van de auto scheppen. Ben echt verbaasd over hoe goed dat ruitmatje zo'n beetje de hele auto isoleert

Hoe heet dat spul?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:26 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Zag je auto net wel staan, reed er net nog langs:P
Maar ik gebruik van dat spul, dat spuit je op de ramen, en ik hoef al een week lang niet te krabben. blijft gewoon ijsvrij:D

De onderdelenshop in de buurt verwijsde me door naar de dealer, sloop of z'n sportpedalensetje. Maandag even langs de dealer kijken wat dat geintje gaat kosten
 De onderdelenshop in de buurt verwijsde me door naar de dealer, sloop of z'n sportpedalensetje. Maandag even langs de dealer kijken wat dat geintje gaat kosten  

Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Wolla, ik leef nog. Rondje Den Haag, en stiekem ff naar Rotterdam voor een adresje in Barendrecht en 1 in Hellevoetsluis
En nou staat het ding hier in de straat, morgen nog een rondje Dortmund

Rubbertje? Wat bedoel je, iets wat bovenop je koppeling zit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bah. Rubbertje van m'n koppelingspedaal is helemaal naar de klote merkte ik netDe onderdelenshop in de buurt verwijsde me door naar de dealer, sloop of z'n sportpedalensetje. Maandag even langs de dealer kijken wat dat geintje gaat kosten

Ja, voor grip.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Rubbertje? Wat bedoel je, iets wat bovenop je koppeling zit?

Mwah, 2 uur en een kwartier sturen, dus dat is te overzienquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Dortmund is wel even een eindje ja

Optioneel ja, zonder rubbertje functioneert de koppeling ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Rubbertje? Wat bedoel je, iets wat bovenop je koppeling zit?

Lijkt me best eng in zo'n ding rijden met dit weer, respectquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, 2 uur en een kwartier sturen, dus dat is te overzien
Trouwens, het lijdend voorwerp:
[ afbeelding ]
Oh enneh, die opleggert hoort net zo wit als de sneeuw te zijn
[..]
Optioneel ja, zonder rubbertje functioneert de koppeling ook
 . Ja en zonder dat rubbertje glijdt m'n voet van de koppeling af. Geloof me dat dat niet comfortabel is voor het ritje
. Ja en zonder dat rubbertje glijdt m'n voet van de koppeling af. Geloof me dat dat niet comfortabel is voor het ritje  

Wat eng is zijn alle mafketels die van paniek niet meer weten hoe ze rijden moeten, als er ook maar 1 vlokje sneeuw uit de lucht dreigt te sodemieteren. Stelletje angsthazen en paniekvogels gaat echt de meest achterlijke dingen uithalenquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Lijkt me best eng in zo'n ding rijden met dit weer, respect. Ja en zonder dat rubbertje glijdt m'n voet van de koppeling af. Geloof me dat dat niet comfortabel is voor het ritje

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.

quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat eng is zijn alle mafketels die van paniek niet meer weten hoe ze rijden moeten, als er ook maar 1 vlokje sneeuw uit de lucht dreigt te sodemieteren. Stelletje angsthazen en paniekvogels gaat echt de meest achterlijke dingen uithalen
Ennehm, ik hoor eigenlijk alleen maar dat juist zonder rubbertje comfortabeler zou zijn?Hij is weer fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja House, dat tie Nissan geen bekerhouders heeft is nog niet alles.. hij is ook nog eens kapot lelijk
 Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen

Nissan, nuff said. Laatst nog zo'n gedrocht gezien, de ehm... yuki? yuko? Nja, zoietsquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hij is weer fijn
Owja House, dat tie Nissan geen bekerhouders heeft is nog niet alles.. hij is ook nog eens kapot lelijk

quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat eng is zijn alle mafketels die van paniek niet meer weten hoe ze rijden moeten, als er ook maar 1 vlokje sneeuw uit de lucht dreigt te sodemieteren. Stelletje angsthazen en paniekvogels gaat echt de meest achterlijke dingen uithalen
Ennehm, ik hoor eigenlijk alleen maar dat juist zonder rubbertje comfortabeler zou zijn?Jij toch altijd met je vrouwonvriendelijke en te-ver-doordenkende humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 Hoe is het eigenlijk allemaal afgelopen met die dealer enzo? Had je daar geen topic over?quote:
Hoe is het eigenlijk allemaal afgelopen met die dealer enzo? Had je daar geen topic over?quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:25 schreef Catch_me het volgende:
Mijn god net terug van de dealer.
Wat een stelletje apaten op de weg zeg, het sneeuwde niet eens, de weg was mooi schoon en nog steeds rijen met auto's die 30-40 rijden waar je 80 mag
Ook mensen die schijnbaar ineens niet meer weg kunnen rijden bij een groen stoplicht ook al ligt er niks op de weg, kom ik rustig aangerold, kan je alsnog stilstaan en weer optrekken
Op de terugweg toen de motor lekker warm was gelopen me even flink misdragen qua stoplicht sprintjes en de motor even flink doorgetrokken, geen gewoonte maar is eens in de zoveel tijd wel leuk baby you're not here
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.

Sorry schatquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jij toch altijd met je vrouwonvriendelijke en te-ver-doordenkende humor
[..]
Hoe is het eigenlijk allemaal afgelopen met die dealer enzo? Had je daar geen topic over?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |