Inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En te duur voor velen

Nogal jaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Ach ze weten AX-en en 106jes ook wel te vinden.
 vooral 106jes...
 vooral 106jes...

Parrot MKi 9200quote:

Ok maar ik denk meer 106quote:Op donderdag 2 december 2010 23:26 schreef Dubish het volgende:
Ik denk omdat er heel veel sjonnie 206jes rondrijden

Nee, maar er rijden veel gepimpte 206-jes rond.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een sjonnie gezien jij ook een 206 hebt

Oo je hebt dus toch de Parrot besteldquote:Op donderdag 2 december 2010 23:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Parrot MKi 9200
Ik had altijd ruzie met mn bedrade headset in de auto. Hier hoor ik een hoop positieve verhalen over
 .
 . 

Ik ben express wat binnendoor gereden om nog over niet-gestrooide weg te rijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Dubish het volgende:
Ik ging soms expres meer toeren maken om te kunnen slippen

Nope, nog niet. De kabelboom onder mn dashboard is niet helemaal compleet, de stekkers voor de audio zijn afgeknipt. Om dat te fixen moet heel het dashboard er weer uit... Hoop er van het weekend aan toe te komenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:30 schreef Dubish het volgende:
[..]
Oo je hebt dus toch de Parrot besteld.
Al aangesloten?

Ohjaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, maar er rijden veel gepimpte 206-jes rond.
Met LED-achterlichten, vleugeldeuren, etc.

Al moet ik eerlijk wezen dat mijn 206 ook niet helemaal standaard meer is.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:35 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ohja
Sjonnie met vleugeldeuren

Maar niet zoo erg als sjonnnie toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk wezen dat mijn 206 ook niet helemaal standaard meer is.

quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Dubish het volgende:
Zolang je maar geen bodykit erop zet vind ik het geen sjonnie bak
Kijk en oordeel zelf:quote:Op donderdag 2 december 2010 23:39 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Maar niet zoo erg als sjonnnie toch?
Nu ga ik slapen...
Terusten

meegespoten stootstrips en stuk bumper en t ziet er gelijk een stuk luxer uit
 meegespoten stootstrips en stuk bumper en t ziet er gelijk een stuk luxer uit  

Inderdaad. Alleen het kost ook genoeg om te laten doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:50 schreef FalleNk810i het volgende:
Netjes tochmeegespoten stootstrips en stuk bumper en t ziet er gelijk een stuk luxer uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |