Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:46 schreef Purdey het volgende:
Het is net of je 106 eerst grijs was, en nu blauwig is Goddelijker

Moet je ook niet doen he?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:53 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen het kost ook genoeg om te laten doen.
En als je ergens tegenaan zit krijg je dit
[ afbeelding ]

Je kan maar beter op tijd zijn inderdaad... Verwachten ze nog veel sneeuw daar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:09 schreef monsterd. het volgende:
Ik ga vanavond mijn zusje ophalen van het vliegveld. Trek alvast voor de weg naar het vliegeld 20 minuten extra uit

Ik heb zelf het weer niet gecheckt wat de weersverwachting is, maar een collega van me zei dat er schijnbaar weer een sneeuwstorm aan ziet te komen vanavond. Ik heb alleen geen idee hoe laat etc. Het zou ook best 's nachts kunnen zijn. Daarnaast hou ik nu al heel de dag het vliegveldverkeer tussen eindhoven en warschau in de gaten. Dus hopelijk komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Je kan maar beter op tijd zijn inderdaad... Verwachten ze nog veel sneeuw daar?

Het zal ongetwijfeld goedkomenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:11 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb zelf het weer niet gecheckt wat de weersverwachting is, maar een collega van me zei dat er schijnbaar weer een sneeuwstorm aan ziet te komen vanavond. Ik heb alleen geen idee hoe laat etc. Het zou ook best 's nachts kunnen zijn. Daarnaast hou ik nu al heel de dag het vliegveldverkeer tussen eindhoven en warschau in de gaten. Dus hopelijk komt het allemaal goed
 .
.  

Interessant maar nog altijd een te kleine actieradius lijkt me. Waarschijnlijk ideaal voor in de stad en als je 'm om de paar dagen aan het stopcontact hangt net als je telefoon. Prijskaartje is ook aardig hoog, al komt dat waarschijnlijk door de nieuwe technieken?quote:Nissan introduceert Leaf in Japan
Door Wilbert de Vries, vrijdag 3 december 2010 11:48, views: 5.606
Ruim een jaar na de aankondiging van de Nissan Leaf, is de elektrische auto officieel geïntroduceerd. In Japan is de auto vanaf 20 december te koop. De VS volgt ook nog in december, waarna enkele Europese landen begin 2011 volgen.
De Nissan Leaf is volgens de fabrikant een betaalbare elektrische auto, waarvan de motor wordt gevoed door lithium-ion-accu's die tot 90kW kunnen leveren. De auto zelf heeft een maximaal motorvermogen van 80kW en een koppel van 280Nm.
Het geheel van accu's en motor is goed voor een actieradius van 160 kilometer en een maximumsnelheid van 140 km/uur, waarna acht uur nodig is om de accu's weer volledig op te laden. Een 'snelle' oplaadbeurt van 30 minuten kan de accu's echter alweer tot 80 procent vullen. Opladen is niet alleen mogelijk bij speciale oplaadpunten langs de weg; het kan ook bij de eigenaar thuis, door de auto op een normaal stopcontact aan te sluiten.
Eerder al bevestigde Nissan aan Tweakers.net dat er ook in Nederland speciale oplaadpunten bij tankstations zullen worden aangelegd. Naast de quick chargers bij benzinestations wil Nissan ook in de grote Nederlandse steden oplaadpunten aanleggen. Tevens wil Nissan kopers van een Leaf helpen met het aanleggen van een oplaadpunt, bijvoorbeeld in de buurt van een eigen parkeerplaats of een garage. Of dit gratis zal zijn, is nog onbekend.
De Leaf is voorzien van energiebesparende led-verlichting en een volgens Nissan zeer geavanceerde boordcomputer. Zo geeft de Leaf op het dashboard niet alleen aan hoeveel kilometer er nog kan worden gereden, maar ook waar het dichtsbijzijnde oplaadpunt is. Daarnaast kan de airconditioning op afstand met een mobiele telefoon worden aan- of uitgeschakeld en staat de Leaf in verbinding met een datacenter voor het uitwisselen van diagnostische gegevens.
Nissan stelt dat de auto in theorie nog veel futuristischer had kunnen worden uitgevoerd, maar om de kosten laag te houden zijn er concessies gedaan. Hoeveel de auto in Nederland gaat kosten, is nog niet bekend. De consumentenprijs bedraagt in Japan 27.000 euro. Dit is het bedrag dat overblijft nadat de overheid met subsidie heeft bijgedragen, in ruil waarvoor de Japanse koper minimaal zes jaar in de Leaf moet rijden.![1249289532.jpeg]()
![1249289608.jpeg]()

Jaa de meeste wegen naar het centrum zijn tog wel gestrooid?:P, maarja lopen is beterquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
FlowMaster je staat erbij. Monsterd succes vanavond
Moet straks even naar het centrum.. lopen of auto.. hmmz.

Het is ook meer een issue van ben ik lui ofnietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:33 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa de meeste wegen naar het centrum zijn tog wel gestrooid?:P, maarja lopen is beter

Owjaa dat heb ik ook altijd:P, meestal nu gewoon met de auto. en dan zet ik hem daar bij de Action in de parkeergarage, is altijd plek zat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Het is ook meer een issue van ben ik lui ofniet

Kost het daar nog wat? Duurder dan de rest van de outdoor parkeerplekken hier? Ik zet m vrijwel altijd bij de C1000 of dat kleine parkeerplaatsje achter de Gouv.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:39 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Owjaa dat heb ik ook altijd:P, meestal nu gewoon met de auto. en dan zet ik hem daar bij de Action in de parkeergarage, is altijd plek zat.
Lopend zul je mij niet vaak tegenkomenXD

Jaa ligt er maar net aan hoelang je wil blijven, laatst was ik met 10 min weg was het gratis.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kost het daar nog wat? Duurder dan de rest van de outdoor parkeerplekken hier? Ik zet m vrijwel altijd bij de C1000 of dat kleine parkeerplaatsje achter de Gouv.

Standaardprijs dus, tof ik ga 'm onthouden voor de langere bezoekjes daar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa ligt er maar net aan hoelang je wil blijven, laatst was ik met 10 min weg was het gratis.
en dacht een half uurtje is 30cent:P en hij staat mooi sneeuwvrij heXD

Jaa tis mooi plekkie daar, en alleen slippend geluid duurt niet heel lang he? anders is het de V-snaar moet je even aanspannenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Standaardprijs dus, tof ik ga 'm onthouden voor de langere bezoekjes daar.
Mensen een raadsel voor mij: waarom piept mijn auto enorm (slippend metaal/waterkoker geluid?) als ik 'm start? Het gebeurt vooral als het heel koud is en alleen maar sinds de grote beurt van laatst.

Zodra ik wegrijd is het weer weg. V-snaar? Ik ben niet zo technisch wat auto's betreftquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef FlowMaster het volgende:
[..]
Jaa tis mooi plekkie daar, en alleen slippend geluid duurt niet heel lang he? anders is het de V-snaar moet je even aanspannen

Jaa die zit aan de Dynamo enzo, die slipt dan omdat hij niet strak genoeg zit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zodra ik wegrijd is het weer weg. V-snaar? Ik ben niet zo technisch wat auto's betreft

Als je hard in een aan je stuur draait terwijl je praktisch heel langzaam voor of achteruit gaat hoor ik het ook wel eens. Is mij ook verteld dat het de V-snaar isquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zodra ik wegrijd is het weer weg. V-snaar? Ik ben niet zo technisch wat auto's betreft

Uhuquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Als je hard in een aan je stuur draait terwijl je praktisch heel langzaam voor of achteruit gaat hoor ik het ook wel eens. Is mij ook verteld dat het de V-snaar is
Ga je nou met de auto naar de stad?
 ik moet veters hebben voor m'n winterproof schoenen want nu ik er zo over nagedacht heb zou het wel een koude hel zijn om te lopen. Zegmaar gewoon geen schoenen
 ik moet veters hebben voor m'n winterproof schoenen want nu ik er zo over nagedacht heb zou het wel een koude hel zijn om te lopen. Zegmaar gewoon geen schoenen  Bloody Primarkkwaliteit ook
 Bloody Primarkkwaliteit ook  

Kun je dan niet beter gewoon gelijk andere schoenen halen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Uhuik moet veters hebben voor m'n winterproof schoenen want nu ik er zo over nagedacht heb zou het wel een koude hel zijn om te lopen. Zegmaar gewoon geen schoenen
Bloody Primarkkwaliteit ook

Maar ze zijn nog goed en tof. Is alleen maar 1 veter die faalde! Scheelt weer een uitgave enzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon gelijk andere schoenen halen?
 Kan ik weer vliegtickets van halen.
 Kan ik weer vliegtickets van halen.  

Oh zo, ik dacht dat ze sowieso faalden als winterschoenenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog goed en tof. Is alleen maar 1 veter die faalde! Scheelt weer een uitgave enzoKan ik weer vliegtickets van halen.

. Sorry verkeerd gelezen dus
. Sorry verkeerd gelezen dus  

Als ze nog goed zijn, waarom dan nieuwe halenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog goed en tof. Is alleen maar 1 veter die faalde! Scheelt weer een uitgave enzoKan ik weer vliegtickets van halen.

tis je vergevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:25 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat ze sowieso faalden als winterschoenen. Sorry verkeerd gelezen dus

Goede manier van denkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:26 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Als ze nog goed zijn, waarom dan nieuwe halen

Heb je ze al gehaald dan ondertussen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
tis je vergeven
[..]
Goede manier van denken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |