Ach ja, zo is Terecht altijd maar bezig om BNW'ers belachelijk te maken. Ik denk dat hem dat een goed gevoel geeft en dat ie zich meer waardig voelt, omdat ie eindelijk eens het irrationele gevoel heeft dat ie op mensen neer mag kijken. Daarbij moet ie vooral zo intellectueel mogelijk overkomen door het gebruik van allerlei dure woorden die vaak zelfs nogal van de oude stempel zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En weer doe je het; je voelt je superieur omdat je denkt stabieler in de realiteit te staan. Je bent een hypocriet. Een beetje kinderachtig stampen maakt je geraaskal niet meer waar. Je hebt volgens mij ook moeite met lezen want je hele betoog heeft niets maar dan ook niets te maken met het volk waar ik op doel want jij beschrijft mensen die niet voor zichzelf denken. Jij zegt dat complotdenkers zo zijn en denkt dus te kunnen bepalen hoe de realiteit in elkaar steekt en dus ben jij geen flikker beter. Rot nu maar snel zelf op, primaat.
Wat weet ik nu meer? Al die dingen die ik vijf jaar geleden al heb gelezen in het nieuws?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:53 schreef Filosofisch het volgende:
[..]
en ondertussen weet je door wikileaks meer.
Vooral niet zelf nadenken.
Precies! De massa denkt echter anders... die zijn helemaal Wikilyrisch... en denken dat ze nu eindelijk iets wetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:15 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat weet ik nu meer? Al die dingen die ik vijf jaar geleden al heb gelezen in het nieuws?
Wikileaks is gewoon een lachertje en brengt eigenlijk helemaal niks nieuws.
Jij kijkt toch ook neer op de massa makke schapen die niet kunnen en willen weten wat jij allemaal weet? Dan mogen zij wel gestudeerd hebben en een aardige baan hebben, maar jij kent de Waarheid...quote:Op donderdag 23 december 2010 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach ja, zo is Terecht altijd maar bezig om BNW'ers belachelijk te maken. Ik denk dat hem dat een goed gevoel geeft en dat ie zich meer waardig voelt, omdat ie eindelijk eens het irrationele gevoel heeft dat ie op mensen neer mag kijken. Daarbij moet ie vooral zo intellectueel mogelijk overkomen door het gebruik van allerlei dure woorden die vaak zelfs nogal van de oude stempel zijn.
Kortom, het is gewoon een paardenlul.![]()
Dat valt best mee hoor. Ik noem mensen sowieso geen makke schapen. Daarnaast laat ik de meeste mensen gewoon in hun waarde. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:20 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook neer op de massa makke schapen die niet kunnen en willen weten wat jij allemaal weet? Dan mogen zij wel gestudeerd hebben en een aardige baan hebben, maar jij kent de Waarheid...
wikileaks is expres uitgelekt zodat we België kunnen kapen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. Ik noem mensen sowieso geen makke schapen. Daarnaast laat ik de meeste mensen gewoon in hun waarde. Dat zouden meer mensen moeten doen.
Neemt niet weg dat ik soms wel moet lachen om affaires zoals Wikileaks. Ineens ontpoppen mensen die zich normaal nooit met dat soort zaken bezighouden, tot alwetende orakels!
Hmm.. hokjes denken is natuurlijk ook gewoon geen kunst he.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:03 schreef SamEnMoos het volgende:
Het vreemdste nog is dat zoveel zelfstandig denkende aluhoedjes allemaal zelfstandig dezelfde bizarre dingen denken. Neem nu reptilians..hebben jullie die waanbeelden echt allemaal zelf ontwikkeld?
Ik ben het er heus wel mee eens dat een boel dingen gebeuren in de wereld die het daglicht niet kunnen verdragen, maar helaas is het voor de meeste complotdenkers niet mogelijk om het waanzinnige van het waarschijnlijke te scheiden en zo komt het dat slechts weinig mensen ze nog serieus nemen, en ze over één kam geschoren worden.
Wat lievv van je dat je me hier komt opzoeken om mij dat mede te delen. Ik voel me gevleid.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het zit je dwars hé... Terecht? Je bent er zo mee bezig...
Geef jezelf nou niet zoveel eer jongen, je bent namelijk niets waard. Ik kwam je niet opzoeken.... iemand in BNW had in een nieuw topic een linkje geplaatst naar dit topic. Natuurlijk niet verwonderlijk dat ik op pagina 1 al meteen met jouw digitale drek werd geconfronteerd. Maar goed.. succes hoor.. met je semi-intellectueel BNW'ertje bashen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:19 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat lievv van je dat je me hier komt opzoeken om mij dat mede te delen. Ik voel me gevleid.
[Centraal] De maanlanding conspiracyquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Deckard het volgende:
Ik kon mijn oren niet geloven dat een collega van mij ook begon over dat de maanlandingen niet waar waren. Een collega die ik wel wat intelligentie had toegedicht, maar ik maak dus ook wel eens inschattingsfouten.
"oh, je hebt vast die ene documentaire over dat de maanlanding in scene was gezet niet helemaal uitgekeken?", zei ik tegen hem.
Neen, als grootste argument was dat de raket ook weer terug moest en dat dat ontzettend veel kracht kostte ondanks dat de zwaartekracht veel minder was. Toen ik tegen hem zei dat wanneer de zwaartekracht halveert op de maan, de energie niet halveert maar exponentieel terugvalt hield hij zijn mond voor een paar minuten. Helaas is hij nog steeds er van overtuigd
Ah... Joepiepoepie heeft waarschijnlijk een waarschuwing gehad dat ze zich moet gedragen in BNW.. vandaar dat ze daar niet meer zo aan het trollen is. Toch kan ze het niet laten en gaat hier dan maar het vuurtje aanwakkeren..quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[Centraal] De maanlanding conspiracy
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah... Joepiepoepie heeft waarschijnlijk een waarschuwing gehad dat ze zich moet gedragen in BNW.. vandaar dat ze daar niet meer zo aan het trollen is. Toch kan ze het niet laten en gaat hier dan maar het vuurtje aanwakkeren..
De posts van Terecht kunnen me gescheten worden. De eerste paar pagina's van dit topic laten precies zien waarom. Het is een walgelijk arrogant mannetjequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Jij bent er ook altijd als de kippen bij zeg, om anderen uit te maken voor trol op het moment dat jou iets niet bevalt of als jou een visie niet aanstaat
!
Bovendien kwam ik helemaal niet ineens een vuurtje aanwakkeren hier, ik was namelijk al in dit topic aan het posten lang voordat jij hier kwam posten.
Als je toch bezig bent met overal iets achter te zoeken, zou je dat wellicht kunnen vervolgen door het wat beter gaan lezen van de posts van Terecht, misschien dat je dan gaat begrijpen waarom sommige mensen op dit moment wat minder posten in BNW.
Scheld maar even lekker hoor, misschien knap je daar wel van opquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
De posts van Terecht kunnen me gescheten worden. De eerste paar pagina's van dit topic laten precies zien waarom. Het is een walgelijk arrogant mannetje
Daarnaast had ik alle pagina's van dit topic al lang gelezen. Eerst wilde ik me niet met jou bemoeien, maar na je linkjes van vandaag kon ik het niet laten .... triest persoontje.
Dat valt wel mee... ik post prima inhoudelijke posts en doe zo min mogelijk aan linkdumpen. Je zit er alweer naastquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Scheld maar even lekker hoor, misschien knap je daar wel van op!
En wat is er mis met het plaatsen van een link ter ondersteunende informatie? Het is namelijk niet zo dat BNW een geheim en besloten forum is hoor!
Bovendien is het plaatsen van linkjes jou absoluut niet vreemd, je doet namelijk niet anders in BNW!
Het is trouwens kerst![]()
quote:Spinoza was a 17th-century philosopher who made the conjecture that the mere comprehension of a statement entails that you first believe it, whereas disbelief requires that you subsequently reject what you first accepted as true. They concluded that most people have a low tolerance for ambiguity, therefore it is easier and common for most people to believe something plausible, whereas skepticism, or the evaluation and rejection of what seemed plausible at first glance comes more slowly and is less natural.
http://www.nullsession.net/?p=1126
Several psychological studies appear to support [17th-century Dutch philosopher Benedict] Spinozas conjecture that the mere comprehension of a statement entails the tacit acceptance of its being true, whereas disbelief requires a subsequent process of rejection, report Harris and his collaborators on the study in their paper, published in the December
http://www.scientificamer(...)as-conjecture-mar-08
Het kuiken is boos. Wat lievv.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geef jezelf nou niet zoveel eer jongen, je bent namelijk niets waard. Ik kwam je niet opzoeken.... iemand in BNW had in een nieuw topic een linkje geplaatst naar dit topic. Natuurlijk niet verwonderlijk dat ik op pagina 1 al meteen met jouw digitale drek werd geconfronteerd. Maar goed.. succes hoor.. met je semi-intellectueel BNW'ertje bashen!
Figuren die zichzelf op de borst kloppen vrijdenker te zijn, zijn doorgaans de grootste idioten. Daar kun je geheid van op aan!quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]Zichzelf ook echt heerlijk pretentieus omschrijven als 'vrijdenker'.
Of van die figuren die zichzelf omschrijven als 'open-minded'.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Figuren die zichzelf op de borst kloppen vrijdenker te zijn, zijn doorgaans de grootste idioten. Daar kun je geheid van op aan!
Ben jij ooit pijn gedaan door een BNW'er? Heeft een BNW'er je vriendinnetje snoeihard geneukt? Je bent zo met ze bezig.... d'r moet haast iets zijn.quote:
de meeste 'vrijdenkers' die ik ken, zitten op de PAAZ afdeling. no offense, maar als je een aluhoedje bent, ben je tevens ook gewoon echt een achterlijke idioot.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Figuren die zichzelf op de borst kloppen vrijdenker te zijn, zijn doorgaans de grootste idioten. Daar kun je geheid van op aan!
Ook grappig hoe ze verklaringen zoeken om hun stelling kracht bij te geven, precies het omgedraaide van hoe wetenschap eigenlijk werkt. Ik verzin een stelling en ga er allerhande shit bijzoeken die ermee te maken hebben i.p.v. ik observeer iets en onderzoek hoe het werkt na zorgvuldig hypotheses geformuleerd te hebben. DAARNA maak ik pas een theorie die ik hertoets om te kijken of ie kloptquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb 'm al eens gepost in een F&L-topic over de houdbaarheid van dergelijke theorieën:
[ afbeelding ]
Ik zou er een complot achter zoeken als ik jou was, debielquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk een aluhoedje?
En no offense en achterlijke idioot in 1 zin
Stoere internet held.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou er een complot achter zoeken als ik jou was, debiel
Ah het is me al duidelijk... iemand met een sterke hokjesgeest!quote:
Je bent er in ieder geval geen als je hardop schreeuwt dat linkse dhimmi's niets willen doen tegen het complot van moslimovername en Iranbombardering (wist je dat Nederland als eerst door Iran wordt gebombardeerd?) en dat de Linkse Kerk al die moslimhobbies tolereert (zie de veeeeeeeeeele moslims in de regering die streven naar overname) en dat het milieu ook iets te maken heeft met links en moslims enzo.quote:Wanneer ben je eigenlijk een aluhoedje?
En "no offense" en "achterlijke idioot" in 1 zin
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:09 schreef Filosofisch het volgende:
[..]
Je bent er in ieder geval geen als je hardop schreeuwt dat linkse dhimmi's niets willen doen tegen het complot van moslimovername en Iranbombardering (wist je dat Nederland als eerst door Iran wordt gebombardeerd?) en dat de Linkse Kerk al die moslimhobbies tolereert (zie de veeeeeeeeeele moslims in de regering die streven naar overname) en dat het milieu ook iets te maken heeft met links en moslims enzo.
Dan ben je in ieder geval GEEN aluhoedje
Overheids-trollen met een Godcomplexquote:Op woensdag 1 december 2010 13:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
De Barmhartige is my middle name, mijn zoon.
Zo hey jij weet dus alles. Jij hebt het bij het rechte eind. Jouw wereldbeeld is je van het en wat jij dnekt te weten is de absoluut onbetwistbare waarheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Deckard het volgende:
Ik kon mijn oren niet geloven dat een collega van mij ook begon over dat de maanlandingen niet waar waren. Een collega die ik wel wat intelligentie had toegedicht, maar ik maak dus ook wel eens inschattingsfouten.
Hoe weet je dat jij WEL gelijk hebt? Heb je Neil Armstrong toevallig gezien, of accepteer je de maatschappelijke mening?quote:Ik kon mijn oren niet geloven dat een collega van mij ook begon over dat de maanlandingen niet waar waren. Een collega die ik wel wat intelligentie had toegedicht, maar ik maak dus ook wel eens inschattingsfouten.
Heel raar maar; de middelbare school in het scheikunde lokaal.quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Een vraagje, waar haal jij je informatie vandaan
Ik begrijp waar je heen wilt, maar ik vind niet dat je dit de minderbedeelden moet aandoen. Straks gaan die complotdenkers nog echt geloven in hun 'gelijk'.quote:Op zondag 26 december 2010 02:27 schreef Filosofisch het volgende:
[..]
Hoe weet je dat jij WEL gelijk hebt? Heb je Neil Armstrong toevallig gezien, of accepteer je de maatschappelijke mening?
Ik zeg van wel maar kan zeker begrijpen waarom men er NIET in gelooft
Zoals het jouw hobby is je dood te staren op pixeltjes om daar valse slachtoffers van 9/11 in te ontdekken zo heb ik mij toegelegd op het bestuderen van de complotdenker en zijn complottheorieen, alhoewel kwade tongen beweren dat ik het in opdracht zou doen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben jij ooit pijn gedaan door een BNW'er? Heeft een BNW'er je vriendinnetje snoeihard geneukt? Je bent zo met ze bezig.... d'r moet haast iets zijn.
quote:Op zondag 26 december 2010 11:07 schreef Terecht het volgende:
Zoals het jouw hobby is je dood te staren op pixeltjes om daar valse slachtoffers van 9/11 in te ontdekken zo heb ik mij toegelegd op het bestuderen van de complotdenker en zijn complottheorieen, alhoewel kwade tongen beweren dat ik het in opdracht zou doen!
quote:Op zondag 26 december 2010 11:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zoals het jouw hobby is je dood te staren op pixeltjes om daar valse slachtoffers van 9/11 in te ontdekken zo heb ik mij toegelegd op het bestuderen van de complotdenker en zijn complottheorieen, alhoewel kwade tongen beweren dat ik het in opdracht zou doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |