Presentquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:26 schreef Terecht het volgende:
Vies briljante paint.
Ik wil ook eens zoeen complotter in levende lijven tegenkomen.Gewoon, om het aapjes kijken, de mallotenfactor en zulks. Als ik ze op het internet tegenkom vraag ik mij altijd al af wat voor een figuur er nu aan de andere kant van het lijntje zulke berichtjes zit te typen.
Zo iemand?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:26 schreef Terecht het volgende:
Vies briljante paint.
Als ik ze op het internet tegenkom vraag ik mij altijd al af wat voor een figuur er nu aan de andere kant van het lijntje zulke berichtjes zit te typen.
Maar niet briljanter dan deze:quote:
Is iemand al opgevallen dat die kat stiekem een alien is??? Kijk naar die ogen en OPEN JE OGEn11!!!!quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar niet briljanter dan deze:
[ afbeelding ]
Kort en krachtig. Perfect!
De ogen van een reptillian.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is iemand al opgevallen dat die kat stiekem een alien is??? Kijk naar die ogen en OPEN JE OGEn11!!!!![]()
![]()
Uitgaanstip voor Terecht!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:26 schreef Terecht het volgende:
Ik wil ook eens zoeen complotter in levende lijven tegenkomen.Gewoon, om het aapjes kijken, de mallotenfactor en zulks. Als ik ze op het internet tegenkom vraag ik mij altijd al af wat voor een figuur er nu aan de andere kant van het lijntje zulke berichtjes zit te typen.
ik heb em laatste nog op de radio gehoordquote:
Beertjes? Waar?quote:
We got a live one, ladies and gentlemen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik houd ook niet van complottheorieen, maar enkele zijn wel WAAR
11 september is gepleegd door terroristen, terwijl er voldoende bewijs is dat de Amerikaanse geheime dienst vooraf was geinformeerd, maar niets deed.
De club van Bilderberg bestaat echt. De club bestaat uit zeer invloedrijke lieden met enorme invloed over de wereld. De politieke en economische elite (www.wikipedia.nl)
Dat de crisis bewust is gecreerd weet ik niet, maar dat de bankiers schat en schatrijk worden van deze crisis is een FEIT. landen volpompen met schulden en zeer hoge rentes heffen is op lange termijn een prima investering dunk mij (voor bankiers dan).
Whehe, uit welk topic komt deze?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar niet briljanter dan deze:
[ afbeelding ]
Kort en krachtig. Perfect!
Bovenstaande bestaat gewoon, heeft niets met complot te maken. Of het is bewezen of berust op feiten. En het is heel logisch als je een land volpompt met schulden en torenhoge rentes heft dat je daar dik aan gaat verdienen op de lange termijn. Bankiers worden niets voor niets winnaars van de crisis genoemd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:51 schreef Terecht het volgende:
[..]
We got a live one, ladies and gentlemen!
Weet ik niet meer, moet je aan Terecht vragen, hij is de kunstenaar ervanquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Whehe, uit welk topic komt deze?
Je bent een uitstekend apologeet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:00 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Bovenstaande bestaat gewoon, heeft niets met complot te maken. Of het is bewezen of berust op feiten. En het is heel logisch als je een land volpompt met schulden en torenhoge rentes heft dat je daar dik aan gaat verdienen op de lange termijn. Bankiers worden niets voor niets winnaars van de crisis genoemd.
En dat van de bilderbergclub bestaat ook gewoon. Die gasten houden elk jaar gewoon vergaderingen, de media schrijft daar ook gewoon over.
En dat van 11 september hebben diverse wetenschappers al onderzocht, dat het een insidejob was kan niet worden bewezen maar WEL dat de autoriteiten VOORAF de aanslag geinformeerd waren, maar niets deden.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent een uitstekend apologeet.
Wat denk je? Zitten die dekselse Reptilians hier ook achter?quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Ensaf het volgende:
Die hele oorlog in Afghanistan en Irak is 1 grote leugen.
In dat schilderij man, dieper kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Beertjes? Waar?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Ensaf het volgende:
Die hele oorlog in Afghanistan en Irak is 1 grote leugen. grap.
Precies, eigenlijk zitten ze gewoon in Drenthe.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:31 schreef Ensaf het volgende:
Die hele oorlog in Afghanistan en Irak is 1 grote leugen.
ik hap welquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:32 schreef Dae1337 het volgende:
LUISTER NIET NAAR TS!!!! DE MAN IN DE KROEG HAD GELIJK:
http://www.google.nl/imag(...)10&aql=&oq=&gs_rfai=
HOE KAN EEN VLAG WAPPEREN OP DE MAAN WAAR GEEN LUCHT IS?!!?
BOVENDIEN OVER 9/11
- DE EERSTE BERICHTEN GINGEN NIET OVER EEN VLIEGTUIG, MAAR OVER EEN KLAP DIE WERD GEHOORD!!!
- ER ZIJN FOTO'S VAN DE FUNDAMENTEN VAN HET WTC EN DAAR ZIE JE DAT DE PILAREN ZIJN DOORGEZAAGD!
Illustratie: http://www.metacafe.com/w(...)_shaped_charges_viv/
Hoe verklaar je dit, fok!
Er zijn zo nog heel veel andere bewijzen,
kijk maar eens de film Zeitgeist ( video google! )
Ik voel de laatste tijd wel weer een aanwezigheid jaquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog weleens last van poepende en kotsende entiteiten, Nik?
je bedoelt die debunkers die in de overheids fabeltjes geloven als "schuld van de vrije markt" enzo?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Blijft lachwekkend, dat soort figuren in hun sprookjeswereld
ja maar ondertussen leef jij al meer dan 30 jaar op de zolderkamer van je moeder, ben je maagd en kom je nooit buitenquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Zo naief zijn jullie he en maar grapjes blijven maken, eromheen draaien, see no evil hear no evil en zulks. Want stel dat jullie mooie veilige wereldje wordt verstoord door de waarheid! Nope dat kunnen jullie niet aan dus kijken jullie de andere kant op. Wat een zonde
Ik woon al sinds mijn 17e op mezelf. Dus praat geen poep.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:07 schreef Elusive het volgende:
[..]
ja maar ondertussen leef jij al meer dan 30 jaar op de zolderkamer van je moeder, ben je maagd en kom je nooit buiten
Ow kut, dus die chemtrails bestaan echt?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je bedoelt die debunkers die in de overheids fabeltjes geloven als "schuld van de vrije markt" enzo?
quote:
Maak je niet druk schenkie, geniet van de show!quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Zo naief zijn jullie he en maar grapjes blijven maken, eromheen draaien, see no evil hear no evil en zulks. Want stel dat jullie mooie veilige wereldje wordt verstoord door de waarheid! Nope dat kunnen jullie niet aan dus kijken jullie de andere kant op. Wat een zonde
Haha daar zal je die zwakzinnige debiele psychisch gestoorde pokdalige pedofiele Chinees hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu sta je in zijn blackbook, je bent fucked.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Haha daar zal je die zwakzinnige debiele psychisch gestoorde pokdalige pedofiele Chinees hebben.
Het enige wat hij kan is zijn bovenbuurvrouw vermoorden, verder komt hij niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nu sta je in zijn blackbook, je bent fucked.
Oliedomme wezens die niet op een gevraagde PM reageren.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:23 schreef Schenkstroop het volgende:
Mensen die zich moedwillig laten bedonderen en alles afschuiven op toeval
Mensen die denken dat complotten niet bestaan en dus nooit een geschiedenisboek hebben gelezen
"Oh complotten bestonden vroeger wel maar nu toch niet meer!?"
Wil jij dat op je geweten hebben?quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het enige wat hij kan is zijn bovenbuurvrouw vermoorden, verder komt hij niet.
Het maakt mij geen reet uit of zijn buren blijven leven of niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:33 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wil jij dat op je geweten hebben?
Wat mot je nou. Vieze Turkse Boemel Zemmelquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:43 schreef Penisbaard het volgende:
Het maakt mij geen reet uit of zijn buren blijven leven of niet.
Nee jij bent slim. Daarom kan een overheid nooit kwaad volgens jou.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oliedomme wezens die niet op een gevraagde PM reageren.
Mits overheden zich toeleggen op de taak vlegels als jij het leven zo moeilijk mogelijk te maken kunnen overheden niets dan goed doen, idd.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee jij bent slim. Daarom kan een overheid nooit kwaad volgens jou.
Tja dat is dus naief.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Mits overheden zich toeleggen op de taak vlegels als jij het leven zo moeilijk mogelijk te maken kunnen overheden niets dan goed doen, idd.
Met je kwesties.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wat mot je nou. Vieze Turkse Boemel Zemmel
Als ik dat ook werkelijk zou geloven wel ja. Je argumenteert echter met een fictie omdat je niet anders kan. Zo fantaseer je er nog wel meer op los, over mogelijke intieme contacten met die zielige bovenbuurvrouw van je bijv.quote:
quote:
Toerkse a zemmel boemel kenker trol.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef yvonne het volgende:
Penisbaard, de user met 61 notes, diverse kloons en dito bans en waar niks slimmers uitkomt
dan: Plas in je kont. Plas in haar kont. Krijg kanker, TS
Moet ik even je hele postgeschiedenis hier neerzetten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
Toerkse a zemmel boemel kenker trol.
Wat een dreigingquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef
Penisbeertje
het volgende:
Moet ik even je hele postgeschiedenis hier neerzetten?
Aan wiens kant sta jij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een dreiging, die staat toch al gewoon op FOK!
quote:
Kom trollenbos chakra 2 danquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou eh, ik kan ook gaan dreigen hoor:
Zal ik even je username in dit topic zetten?!
Gronkel, ZangerPetro, MeissieMeissie, JoepiePoepie, Penisbaard, Schenkstroop...quote:
DEN AAP KOMT UIT DEN MOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT IS DIT!~?!?!?!?!? WAT IS DIT!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gronkel, ZangerPetro, MeissieMeissie, JoepiePoepie, Penisbaard, Schenkstroop...
Ik weet ze helaas niet allemaal.
Oh puhlease ik heb het al moeilijk met Chinees zijn. Ik ben toch geen gammele gammele kut berberquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gronkel, ZangerPetro, MeissieMeissie, JoepiePoepie, Penisbaard, Schenkstroop...
Ik weet ze helaas niet allemaal.
Ik had het kunnen weten met dat lieve beertjequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:41 schreef Ensaf het volgende:
Open je ogen mensen.
Ook ik ben een kloon van Pernispaard.
Ik ben ook geen Turk, Appelstroop, maar ik moet wel erg lachen wanneer je racistisch en debiel doet tegen mensen die dat wel zijn inderdaad. Berbers heb je trouwens in Noord-Afrika, niet in Turkije.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh puhlease ik ben toch geen Turk. Ik heb het al moeilijk met chinees zijn. Ik ben toch geen gammele gammele kut berber
Protip: prepareer je aas voortaan wat beter voordat je het in het diepe gooit. Zo ga je niks vangen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef Singleyouteaare het volgende:
Haha ja altijd grappig die luitjes. Laatst zei er nog eentje tegen mij dat de amerikaanse ambassades een groot netwerk van spionage vormen. Mallerds
Je assquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef Terecht het volgende:
Protip: prepareer je aas voortaan wat beter voordat je het in het diepe gooit. Zo ga je niks vangen.
Je komt mij de les lezen, alsof het verschil tussen een Koreaan, Japanner of een andere aziaat jou wat zou kunnen boeien. Maargoed, jij wint.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Turk, Appelstroop, maar ik moet wel erg lachen wanneer je racistisch en debiel doet tegen mensen die dat wel zijn inderdaad. Berbers heb je trouwens in Noord-Afrika, niet in Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |