quote:
Toerkse a zemmel boemel kenker trol.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef yvonne het volgende:
Penisbaard, de user met 61 notes, diverse kloons en dito bans en waar niks slimmers uitkomt
dan: Plas in je kont. Plas in haar kont. Krijg kanker, TS
Moet ik even je hele postgeschiedenis hier neerzetten?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
Toerkse a zemmel boemel kenker trol.
Wat een dreigingquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef
Penisbeertje
het volgende:
Moet ik even je hele postgeschiedenis hier neerzetten?
Aan wiens kant sta jij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een dreiging, die staat toch al gewoon op FOK!
quote:
Kom trollenbos chakra 2 danquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou eh, ik kan ook gaan dreigen hoor:
Zal ik even je username in dit topic zetten?!
Gronkel, ZangerPetro, MeissieMeissie, JoepiePoepie, Penisbaard, Schenkstroop...quote:
DEN AAP KOMT UIT DEN MOUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT IS DIT!~?!?!?!?!? WAT IS DIT!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gronkel, ZangerPetro, MeissieMeissie, JoepiePoepie, Penisbaard, Schenkstroop...
Ik weet ze helaas niet allemaal.
Oh puhlease ik heb het al moeilijk met Chinees zijn. Ik ben toch geen gammele gammele kut berberquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gronkel, ZangerPetro, MeissieMeissie, JoepiePoepie, Penisbaard, Schenkstroop...
Ik weet ze helaas niet allemaal.
Ik had het kunnen weten met dat lieve beertjequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:41 schreef Ensaf het volgende:
Open je ogen mensen.
Ook ik ben een kloon van Pernispaard.
Ik ben ook geen Turk, Appelstroop, maar ik moet wel erg lachen wanneer je racistisch en debiel doet tegen mensen die dat wel zijn inderdaad. Berbers heb je trouwens in Noord-Afrika, niet in Turkije.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh puhlease ik ben toch geen Turk. Ik heb het al moeilijk met chinees zijn. Ik ben toch geen gammele gammele kut berber
Protip: prepareer je aas voortaan wat beter voordat je het in het diepe gooit. Zo ga je niks vangen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:56 schreef Singleyouteaare het volgende:
Haha ja altijd grappig die luitjes. Laatst zei er nog eentje tegen mij dat de amerikaanse ambassades een groot netwerk van spionage vormen. Mallerds
Je assquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef Terecht het volgende:
Protip: prepareer je aas voortaan wat beter voordat je het in het diepe gooit. Zo ga je niks vangen.
Je komt mij de les lezen, alsof het verschil tussen een Koreaan, Japanner of een andere aziaat jou wat zou kunnen boeien. Maargoed, jij wint.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Turk, Appelstroop, maar ik moet wel erg lachen wanneer je racistisch en debiel doet tegen mensen die dat wel zijn inderdaad. Berbers heb je trouwens in Noord-Afrika, niet in Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |