er is koffie melk?quote:
wat ik eigenlijk met dit topic wou bereiken is eens kijken als er mensen animo voor hebben om eens gezellige te kletsen over onderwerpen die in dit forum voorkomt,quote:
Ik geloof niet dat er ooit een consensus kan ontstaan tussen de rationeel denkende mensen en de emotioneel geëngageerden onder ons. Bovendien denk ik dat het een gros van de mensen hier slechts erom zou gaan om lambiekje, bankfurt, alikannibali en orchestra uit te lachen (en nog een paar die ik vergeten ben). Die blijven daarop natuurlijk lekker thuis in de bescherming van hun eigen vertrouwde kamer. En terecht.quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk met dit topic wou bereiken is eens kijken als er mensen animo voor hebben om eens gezellige te kletsen over onderwerpen die in dit forum voorkomt,
ik dacht eerst lambiekje of bankfurt ofzo om te kopen dan zouden standaard wel mensen komen, maar toen ik in me portomonee keek, was dat niet zo goed plan.
maar in feiten heb ik wel gelijk, ik bedoel we kunnen hier eindeloos door type om onzen toetsenbord maar daar komen we geen centimeter verder, we zouden bij elkaar moeten komen en eens kijken hoeveel van de onderwerpen een braadje aap verhaal is en hoeveel niet, en ik denk door dat zijn we allemaal al een stapje dichterbij bij de waarheid, zou je denken?
Ik kan me anders nog voorbeelden voor de geest halen waar jij niet bepaald rationeel was. En dit soort indirecte sneren zijn daar weer een voorbeeld van.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ooit een consensus kan ontstaan tussen de rationeel denkende mensen en de emotioneel geëngageerden onder ons. Bovendien denk ik dat het een gros van de mensen hier slechts erom zou gaan om lambiekje, bankfurt, alikannibali en orchestra uit te lachen (en nog een paar die ik vergeten ben). Die blijven daarop natuurlijk lekker thuis in de bescherming van hun eigen vertrouwde kamer. En terecht.
Zouden deze personen wel komen, dan loopt het geheid uit op ruzie, omdat de frustratie van het ontbreken van bronnen en feiten bij het voeren van een discussie ze te groot word. Op FOK kan je nog doen alsof je het niet gelezen hebt, of het domweg negeren, maar dat kan in zo'n situatie niet.
Het lijkt me zeer vermakelijk om zoiets als dit mee te maken, maar ik zie het gewoonweg niet gebeuren. Jammer.
When in Rome... Ik ben ook maar een mens.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog voorbeelden voor de geest halen waar jij niet bepaald rationeel was. En dit soort indirecte sneren zijn daar weer een voorbeeld van.
Ik noem het ook geen vereiste, maar ik heb het idee dat TS dat als doel stelt voor z'n bijeenkomst. Ruzie acht ik wel mogelijk, gezien de verhitte discussies over sommige onderwerpen. Negeren lost dat vaak weer op, maar dat is lastig als je tegenover elkaar zit.quote:Ik denk ook niet dat een BNW meet nu iets is waar mensen op zitten te wachten. Maar hoezo zou een "consensus" een vereiste zijn om samen wat te drinken? Ruzie zie ik ook niet gebeuren. Maar misschien wat dodelijke stiltes lol.
Ik vind het ook leuk dat ze er zijn! Kan ik lekker debunken!quote:BNW was er niet geweest zonder de mensen die je noemt. Ali durft teminste nog zijn belevingen te delen. En Lambiekje komt met dingen die echt een toevoeging zijn hier.
Dat dingen vallen te debunken is een deel in BNW. Maar dan moeten er wel eerst dingen zijn.
Verheven? Niet de bedoeling om zo over te komen, excuses als het zo is.quote:Verder heb je wel gelijk ik denk ook niet dat er veel is dat mensen in BNW bind. De benaderingen zijn over het algemeen te divers, te veel verschillende motieven. Maar ik vind dat iig geen rede om verheven te gaan doen. Dat zou dan weer goedkoop zijn.
Ja man, als we ergens met z'n alleen gaan zitten dan komen we een heeel stuk verder dan via internet.quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef ForbiddenChapters het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk met dit topic wou bereiken is eens kijken als er mensen animo voor hebben om eens gezellige te kletsen over onderwerpen die in dit forum voorkomt,
ik dacht eerst lambiekje of bankfurt ofzo om te kopen dan zouden standaard wel mensen komen, maar toen ik in me portomonee keek, was dat niet zo goed plan.
maar in feiten heb ik wel gelijk, ik bedoel we kunnen hier eindeloos door type om onzen toetsenbord maar daar komen we geen centimeter verder, we zouden bij elkaar moeten komen en eens kijken hoeveel van de onderwerpen een braadje aap verhaal is en hoeveel niet, en ik denk door dat zijn we allemaal al een stapje dichterbij bij de waarheid, zou je denken?
Laat ook maar. Maar als je mensen gaat indelen dan krijg je al snel dat het verheven overkomt. I guess.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:46 schreef Gray het volgende:
Verheven? Niet de bedoeling om zo over te komen, excuses als het zo is.
Idd, iedereen weet: wie koffie drinkt speelt met adenosine niveaus en er zit ook dihydrogen monoxide in.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:48 schreef Trava het volgende:
[..]
Ja man, als we ergens met z'n alleen gaan zitten dan komen we een heeel stuk verder dan via internet.
Je wilt ons uitmoorden man, wat doe je.
Ach, wie het laatst lacht, lacht het best.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik kan me anders nog voorbeelden voor de geest halen waar jij niet bepaald rationeel was. En dit soort indirecte sneren zijn daar weer een voorbeeld van.
Ik denk ook niet dat een BNW meet nu iets is waar mensen op zitten te wachten. Maar hoezo zou een "consensus" een vereiste zijn om samen wat te drinken? Ruzie zie ik ook niet gebeuren. Maar misschien wat dodelijke stiltes lol.
BNW was er niet geweest zonder de mensen die je noemt. Ali durft teminste nog zijn belevingen te delen. En Lambiekje komt met dingen die echt een toevoeging zijn hier.
Dat dingen vallen te debunken is een deel in BNW. Maar dan moeten er wel eerst dingen zijn.
Verder heb je wel gelijk ik denk ook niet dat er veel is dat mensen in BNW bind. De benaderingen zijn over het algemeen te divers, te veel verschillende motieven. Maar ik vind dat iig geen rede om verheven te gaan doen. Dat zou dan weer goedkoop zijn.
Ik snap het gewoon niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er ooit een consensus kan ontstaan tussen de rationeel denkende mensen en de emotioneel geëngageerden onder ons. Bovendien denk ik dat het een gros van de mensen hier slechts erom zou gaan om lambiekje, bankfurt, alikannibali en orchestra uit te lachen (en nog een paar die ik vergeten ben). Die blijven daarop natuurlijk lekker thuis in de bescherming van hun eigen vertrouwde kamer. En terecht.
Zouden deze personen wel komen, dan loopt het geheid uit op ruzie, omdat de frustratie van het ontbreken van bronnen en feiten bij het voeren van een discussie ze te groot word. Op FOK kan je nog doen alsof je het niet gelezen hebt, of het domweg negeren, maar dat kan in zo'n situatie niet.
Het lijkt me zeer vermakelijk om zoiets als dit mee te maken, maar ik zie het gewoonweg niet gebeuren. Jammer.
Je had m'n post niet heel veel verkeerder kunnen lezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet.
Als je jezelf continu maar blijft bestempelen als emotioneel geëngageerd, hoe wil je dan ooit weer die vrolijke knul zijn van vroeger.
Misschien is deze meeting juist iets voor jou.
Heb je honger?quote:Op vrijdag 3 december 2010 01:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Je had m'n post niet heel veel verkeerder kunnen lezen.
Nee hij toonde aan dat 'ie heul niet het scherpste mes uit de lade is.quote:
Of de felste potlood in de doos!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee hij toonde aan dat 'ie heul niet het scherpste mes uit de lade is.
klopt wat je zegt maar, als je het eens niet zo aanpakt van zet iedereen recht voor elkaar en brand maar los. maar als je het wat subtieler aanpakt door mensen juist niet recht voor elkaar neer te zetten maar gewoon wat organiseren net zo als vroeger, gewoon lekker in het Amsterdamse bos met een biertje beetje eten of een bbq. en gewoon ff relaxen dude fock dat er vreemden mensen om je heen zitten, die waarschijnlijk allemaal jaren lang informatie in hun hoofd hebben ingepropt over propaganda, aliens,reptialiens,samenzweringen, geschiedenis,new world order,illuminatie,oorlog misdaden, vergiftig,genocide,sex misbruik,religie,hole aarde,d.u.m.b.s,jfk assination,2pac assisantion,chips in je hand/voorhoofd,nasatroep,banken,rotschild,gemodificeerd voedsel,wikileaks,occultisme,etc etc etc.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien ook wel een unieke ervaring word.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:14 schreef Bastard het volgende:
Leuk idee hoor.
Ik denk dat zo'n meeting veel begrip tussen mensen kan geven eigenlijk. Zeker niet het uitlachen maar meer met elkaar lachen zal worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |