abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89404349
Alsof het woord "complotdenker" geen scheldwoord is.

Ik voel me totaal niet aangesproken, ik denk niet in complotten. Ik denk in holarchie. Iedereen is deel van het geheel, en als het geheel stinkt, dan zijn er elementen die zuigen. Klaar.
pi_89405360
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef Salvad0R het volgende:
Alsof het woord "complotdenker" geen scheldwoord is.

Ik voel me totaal niet aangesproken, ik denk niet in complotten. Ik denk in holarchie. Iedereen is deel van het geheel, en als het geheel stinkt, dan zijn er elementen die zuigen. Klaar.
Zeer duidelijk ja. :') :')
pi_89408380
Zonder aan het welles/nietes spelletje mee te doen, wat doe jij er aan Salvad0r? Mensen bewust maken op FOK! of wat?
Ga weg
pi_89408475
Nog maar eens herhalen in de hoop dat Salvad0r nu wel de lachwekkendheid van zijn verbale zelfbevlekking inziet:

pi_89410046
Nee, de leugens van de media zijn wel betrouwbaar.

Noobs.

Ga maar door met jullie loonslaafleventje, sheople :')
my abs are delicious, white boy
pi_89410773
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef MikeSituation het volgende:

Noobs.

En wat ben jij? Een ongeschoolde uitkeringsslaaf?
  woensdag 1 december 2010 @ 23:30:47 #232
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89412379
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

En wat ben jij? Een ongeschoolde uitkeringsslaaf?
  woensdag 1 december 2010 @ 23:41:43 #233
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89412824
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef Boekenwurm het volgende:
Nog maar eens herhalen in de hoop dat Salvad0r nu wel de lachwekkendheid van zijn verbale zelfbevlekking inziet:

[ afbeelding ]
Dat meisje links denkt er ws aan dat ze nu krap zit door die aankopen van die te dure schoenen en hoe ze het gaat redden de komende 3 weken,
Die gozer rechts denkt aan wat hij gaat eten vanavond en hoeveel levels hij gaat spelen om genoeg punten te halen om dat speciale zwaard te kunnen kopen in World of Warcraft,
Weer een andere gozer denkt aan aan zijn kroost dat niet waardeert dat hij tien uur per dag buffelt om vervolgens uit te worden gescholden bij het thuisfront ,
Nog een andere chick is op weg naar haar vriendje maar heeft eigenlijk geen zin om hem weer te pijpen,
Weer een andere gozer waant zich een ster terwijl hij naar Tietso luistert op zijn iPod xTreme touch.

Kortom ik denk dat de meesten zich vrijwel niet bezighouden met wereldvrede in hun kop in het openbaar vervoer.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 1 december 2010 @ 23:44:36 #234
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89412923
:D! Post van de dag!
pi_89413056
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat meisje links denkt er ws aan dat ze nu krap zit door die aankopen van die te dure schoenen en hoe ze het gaat redden de komende 3 weken,
Die gozer rechts denkt aan wat hij gaat eten vanavond en hoeveel levels hij gaat spelen om genoeg punten te halen om dat speciale zwaard te kunnen kopen in World of Warcraft,
Weer een andere gozer denkt aan aan zijn kroost dat niet waardeert dat hij tien uur per dag buffelt om vervolgens uit te worden gescholden bij het thuisfront ,
Nog een andere chick is op weg naar haar vriendje maar heeft eigenlijk geen zin om hem weer te pijpen,
Weer een andere gozer waant zich een ster terwijl hij naar Tietso luistert op zijn iPod xTreme touch.

Kortom ik denk dat de meesten zich vrijwel niet bezighouden met wereldvrede in hun kop in het openbaar vervoer.
En dat is dus precies wat deze cartoon probeert aan te tonen: hoe ridicuul het idee is dat jij op de een of andere manier specialer en beter bent dan deze mensen omdat jij denkt te weten waar zij wel of niet aan denken maar zij zich volgens jou niet eens kunnen voorstellen wat er in jouw hoofd omgaat.

In jouw geval kunnen we dat overigens prima invullen, gezien je al je neuroses hier op fok uitbraakt.
pi_89413635
quote:

[..]

_O_!
-
pi_89423394
Het vreemdste nog is dat zoveel zelfstandig denkende aluhoedjes allemaal zelfstandig dezelfde bizarre dingen denken. Neem nu reptilians..hebben jullie die waanbeelden echt allemaal zelf ontwikkeld?

Ik ben het er heus wel mee eens dat een boel dingen gebeuren in de wereld die het daglicht niet kunnen verdragen, maar helaas is het voor de meeste complotdenkers niet mogelijk om het waanzinnige van het waarschijnlijke te scheiden en zo komt het dat slechts weinig mensen ze nog serieus nemen, en ze over één kam geschoren worden.
  donderdag 2 december 2010 @ 12:45:43 #238
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_89424899
quote:

Noobs.

Zegt een werkloze zwerver zonder geld.. what else is new? :)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 2 december 2010 @ 13:06:22 #239
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_89425573
Sinterklaas- en zwarte piet muisjes.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_89425744
quote:

Noobs.

Ik denk dat elke journalist juist heel erg blij is als hij een leugen van de overheid of zo kan ontmaskeren. Volgens mij hoopt hij dan meteen op promotie of zo.
pi_89429326
quote:

[..]

Maar jij wel, terwijl jij je afrukt voor de deur van je buurmeisje.
pi_89429352
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Ik denk dat elke journalist juist heel erg blij is als hij een leugen van de overheid of zo kan ontmaskeren. Volgens mij hoopt hij dan meteen op promotie of zo.
Inderdaad, tenzij de aliens hem in zijn bezit hebben natuurlijk!!!!!
  donderdag 2 december 2010 @ 15:40:00 #243
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_89431692
't Is wel een van mijn meest succesvolle painttopics te zien aan alle reacties.

:P
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_89469841
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef Ensaf het volgende:
't Is wel een van mijn meest succesvolle painttopics te zien aan alle reacties.

:P
Als je met succesvol bedoelt dat iedereen je tekeningetje negeert dan ja, redelijk succesvol.
  vrijdag 3 december 2010 @ 15:09:42 #245
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_89477547
Ach ja, de tijden ze veranderen.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_89483715
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 15:09 schreef Ensaf het volgende:
Ach ja, de tijden ze veranderen.
Dat is vast ook een complot. Ergens hebben de Illuminati in samenwerking met de Bilderberg-groep bekokstoofd dat de wijzers van de klok voortdurend bewegen. En voor de grap hebben ze toen ook nog zomer- en wintertijd ingevoerd. The horror!
pi_90356809
quote:
ENSAF: die hele economische crisis is een excuus voor de hoge heren om hun zakken te vullen.
Dat is geen complot. Bankieren en Wallstreet yuppies hebben dit jaar nog 300 miljard gekregen.

Er wordt heel snel met complot en aluhoedje geroepen terwijl feiten gewoon feiten zijn.

Of geloof je ook in het broeikaseffect?

TS FAALT. Zelfstandig nadenken een complot noemen :r
iemand een ijsje likken?
pi_90359869
Meest fucking briljante paint ooit!
pi_90362817
Vooral niet zelf nadenken. Terechte kritiek belachelijk maken met aluhoedje a la 2012, maanhologrammen en aliens die zich verkleden als president.

Vooral niet zelf nadenken waar Bilderberg jaarlijks over praat, waarom de bankiers als enigen voordeel halen met crisissen en vliegtax wordt ingevoerd met broeikaseffectfabels.

Nee, vooral op de man spelen op degenen die durven na te denken en vragen te stellen.
iemand een ijsje likken?
pi_90363215
quote:
Haha ja altijd grappig die luitjes :D . Laatst zei er nog eentje tegen mij dat de amerikaanse ambassades een groot netwerk van spionage vormen. Mallerds :)
en ondertussen weet je door wikileaks meer.

Vooral niet zelf nadenken.
iemand een ijsje likken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')