Je maakt me bijna aan het huilen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, ik smoke niet. Wat dan, heb je iets tegen wiet? Vuyge Nep Nederlander.
Je moet gewoon je kortzichtige smoel dicht houden. Met je te kleine penis om waarheid te kunnen bevatten.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Je maakt me bijna aan het huilen.
Inmiddels post je dus al acht jaar op dit forum zie ik. Iemand met jouw kennis en inzicht zou onderhand toch al iets minder treurigs met zijn tijd kunnen doen?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je moet gewoon je kortzichtige smoel dicht houden. Met je te kleine penis om waarheid te kunnen bevatten.
Wat ik opperde was niet facultatief. Derhalve ben ik genoodzaakt uw post in het geheel als irrelevant te beschouwen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Inmiddels post je dus al acht jaar op dit forum zie ik. Iemand met jouw kennis en inzicht zou onderhand toch al iets minder treurigs met zijn tijd kunnen doen?
Ik voel me niet echt geroepen naar je te luisteren eigenlijk. Ik denk namelijk dat je in vrijwel alle opzichten inferieur aan mij bent.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ik opperde was niet facultatief. Derhalve ben ik genoodzaakt uw post in het geheel als irrelevant te beschouwen.
In betere tijden konden we nu een duel aan gaan, waarbij jij bij voorbaat al het onderspit hebt gedolven.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt geroepen naar je te luisteren eigenlijk. Ik denk namelijk dat je in vrijwel alle opzichten inferieur aan mij bent.
Lijkt me een leuk baantje.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef Salvad0R het volgende:
Wat dan, heb jij niets beters te doen dan harde movers en shakers aan te vallen op hun kennis, op een online forum?
Of krijg je er voor betaald?
http://www.wired.com/dangerroom/2008/03/report-recruit/
A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely hiring prominent bloggers."
This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll.
lees mijn post vorige pagina. Het zijn allemaal dorpsgekken en mensen die een shrink nodig hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk baantje.
Maar serieus, weet je zeker dat je niet regelmatig wiet (hebt) gebruikt? Ik bespeur hier namelijk een tikkeltje paranoïde schizofrenie, en dat gaat nogal eens samen.
Weetje wat het is?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk baantje.
Maar serieus, weet je zeker dat je niet regelmatig wiet (hebt) gebruikt? Ik bespeur hier namelijk een tikkeltje paranoïde schizofrenie, en dat gaat nogal eens samen.
Alsof zoiets nieuws is. Dit kon ik je op mijn achttiende al vertellen. Daarom juist moet je niet alles geloven wat je op het internet leest.En al zeker niet als het van een of andere blog komt. Wat complotdenkers dus juist wel doen, vaak.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef Salvad0R het volgende:
Wat dan, heb jij niets beters te doen dan harde movers en shakers aan te vallen op hun kennis, op een online forum?
Of krijg je er voor betaald?
http://www.wired.com/dangerroom/2008/03/report-recruit/
A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely hiring prominent bloggers."
This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll.
Jij gaat er van uit dat ik "alles geloof wat ik op het internet lees".quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Alsof zoiets nieuws is. Dit kon ik je op mijn achttiende al vertellen. Daarom juist moet je niet alles geloven wat je op het internet leest.En al zeker niet als het van een of andere blog komt. Wat complotdenkers dus juist wel doen, vaak.
Karl Rove is trots op je.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij kan wel proberen mij als persoon aan te vallen, maar dat doet geen centimeter onder aan de feiten die gespuwd worden. Iedereen weet dat de overheidversie van 9/11 stinkt. Iedereen weet dat Kennedy door zijn opvolgers is afgeschoten. Iedereen weet dat de CIA de coke importeert. Iedereen weet dat de huidige machthebbers kinderen offeren naar hun noobass Daemons.
Vast, en daarom gebruik je dezelfde demagogische truukjes als waar dHr Rove zich van bedient. Kwaad met kwaad bestrijden! Want de poep is kwaad, reeel.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik schijt op Karel Rover en zijn VOC familie.
poep is kwaaaaaaaaad reëel voor Zeker, huisey .quote:Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Terecht het volgende:
[..]
Vast, en daarom gebruik je dezelfde demagogische truukjes als waar dHr Rove zich van bedient. Kwaad met kwaad bestrijden! Want de poep is kwaad, reeel.
Vertaling van heel dit stukje: je hebt al voor je iets leest een idee over wat de waarheid is in je hoofd, en als wat je leest in je straatje past dan geloof je het, anders niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij gaat er van uit dat ik "alles geloof wat ik op het internet lees".
Het tegendeel is waar.
Ik ben iemand die zichzelf vertrouwt met het beoordelen van elke soort informatie, zij het op internet, zij het in een boek, zij het wherever.
Het zijn de mensen die zichzelf niet vertrouwen met het beoordelen van informatie die hun "waarheid" vinden in voorgekauwde televisie.
Het zijn de mensen die niet genoeg ballen hebben om waarheid te facen die mensen die wel sterk genoeg zijn aanvallen met topics als deze.
you're Wrong, assholequote:Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Vertaling van heel dit stukje: je hebt al voor je iets leest een idee over wat de waarheid is in je hoofd, en als wat je leest in je straatje past dan geloof je het, anders niet.
Eigenlijk had je dus zelfs de moeite niet moeten doen om het te lezen.
Ok als ik een "asshole" ben (vreemd toch dat die complotdenkers altijd zo snel beginnen te schelden), en je bent echt zo onafhankelijk als je denkt, dan moet er toch ook wel een bekende samenzweringstheorie zijn die je totaal niet gelooft? Vertel me eens welke je niet gelooft en waarom?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
you're Wrong, asshole
Ik neem niets als "waarheid" aan, voor ik mijn eigen objectieve gedachtengang er op los heb gelaten.
Het probleem is dat er figuren zijn die hun onvermogen wat dat betreft gebruiken als excuus om onafhankelijke heersers (zoals ik) futiel proberen aan te vallen.
Jij bent de idioot die elke samenzwering bij voorbaat afdoet als onzin, omdat je niets weet.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ok als ik een "asshole" ben (vreemd toch dat die complotdenkers altijd zo snel beginnen te schelden), en je bent echt zo onafhankelijk als je denkt, dan moet er toch ook wel een bekende samenzweringstheorie zijn die je totaal niet gelooft? Vertel me eens welke je niet gelooft en waarom?
Eind 2012 gaan we er allemaal aanquote:
Zeer duidelijk ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:11 schreef Salvad0R het volgende:
Alsof het woord "complotdenker" geen scheldwoord is.
Ik voel me totaal niet aangesproken, ik denk niet in complotten. Ik denk in holarchie. Iedereen is deel van het geheel, en als het geheel stinkt, dan zijn er elementen die zuigen. Klaar.
En wat ben jij? Een ongeschoolde uitkeringsslaaf?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef MikeSituation het volgende:
Nee, de leugens van de media zijn wel betrouwbaar.
Noobs.
Ga maar door met jullie loonslaafleventje, sheople
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
En wat ben jij? Een ongeschoolde uitkeringsslaaf?
Dat meisje links denkt er ws aan dat ze nu krap zit door die aankopen van die te dure schoenen en hoe ze het gaat redden de komende 3 weken,quote:Op woensdag 1 december 2010 22:24 schreef Boekenwurm het volgende:
Nog maar eens herhalen in de hoop dat Salvad0r nu wel de lachwekkendheid van zijn verbale zelfbevlekking inziet:
[ afbeelding ]
En dat is dus precies wat deze cartoon probeert aan te tonen: hoe ridicuul het idee is dat jij op de een of andere manier specialer en beter bent dan deze mensen omdat jij denkt te weten waar zij wel of niet aan denken maar zij zich volgens jou niet eens kunnen voorstellen wat er in jouw hoofd omgaat.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat meisje links denkt er ws aan dat ze nu krap zit door die aankopen van die te dure schoenen en hoe ze het gaat redden de komende 3 weken,
Die gozer rechts denkt aan wat hij gaat eten vanavond en hoeveel levels hij gaat spelen om genoeg punten te halen om dat speciale zwaard te kunnen kopen in World of Warcraft,
Weer een andere gozer denkt aan aan zijn kroost dat niet waardeert dat hij tien uur per dag buffelt om vervolgens uit te worden gescholden bij het thuisfront ,
Nog een andere chick is op weg naar haar vriendje maar heeft eigenlijk geen zin om hem weer te pijpen,
Weer een andere gozer waant zich een ster terwijl hij naar Tietso luistert op zijn iPod xTreme touch.
Kortom ik denk dat de meesten zich vrijwel niet bezighouden met wereldvrede in hun kop in het openbaar vervoer.
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat meisje links denkt er ws aan dat ze nu krap zit door die aankopen van die te dure schoenen en hoe ze het gaat redden de komende 3 weken,
Die gozer rechts denkt aan wat hij gaat eten vanavond en hoeveel levels hij gaat spelen om genoeg punten te halen om dat speciale zwaard te kunnen kopen in World of Warcraft,
Weer een andere gozer denkt aan aan zijn kroost dat niet waardeert dat hij tien uur per dag buffelt om vervolgens uit te worden gescholden bij het thuisfront ,
Nog een andere chick is op weg naar haar vriendje maar heeft eigenlijk geen zin om hem weer te pijpen,
Weer een andere gozer waant zich een ster terwijl hij naar Tietso luistert op zijn iPod xTreme touch.
Kortom ik denk dat de meesten zich vrijwel niet bezighouden met wereldvrede in hun kop in het openbaar vervoer.
Zegt een werkloze zwerver zonder geld.. what else is new?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef MikeSituation het volgende:
Noobs.
Ik denk dat elke journalist juist heel erg blij is als hij een leugen van de overheid of zo kan ontmaskeren. Volgens mij hoopt hij dan meteen op promotie of zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:50 schreef MikeSituation het volgende:
Noobs.
Maar jij wel, terwijl jij je afrukt voor de deur van je buurmeisje.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Inderdaad, tenzij de aliens hem in zijn bezit hebben natuurlijk!!!!!quote:Op donderdag 2 december 2010 13:11 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik denk dat elke journalist juist heel erg blij is als hij een leugen van de overheid of zo kan ontmaskeren. Volgens mij hoopt hij dan meteen op promotie of zo.
Als je met succesvol bedoelt dat iedereen je tekeningetje negeert dan ja, redelijk succesvol.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:40 schreef Ensaf het volgende:
't Is wel een van mijn meest succesvolle painttopics te zien aan alle reacties.
Dat is vast ook een complot. Ergens hebben de Illuminati in samenwerking met de Bilderberg-groep bekokstoofd dat de wijzers van de klok voortdurend bewegen. En voor de grap hebben ze toen ook nog zomer- en wintertijd ingevoerd. The horror!quote:
Dat is geen complot. Bankieren en Wallstreet yuppies hebben dit jaar nog 300 miljard gekregen.quote:ENSAF: die hele economische crisis is een excuus voor de hoge heren om hun zakken te vullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |