abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89401665
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee, ik smoke niet. Wat dan, heb je iets tegen wiet? Vuyge Nep Nederlander.
Je maakt me bijna aan het huilen.
pi_89401788
Het komt er op neer dat mensen een mooie leugen verkiezen boven een moeilijke waarheid, omdat de mensheid per definitie Chill is. Ze willen Chillen, niet hun tijd besteden aan "Evil" definiëren.
pi_89401812
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:28 schreef Woodsman het volgende:

[..]

Je maakt me bijna aan het huilen.
Je moet gewoon je kortzichtige smoel dicht houden. Met je te kleine penis om waarheid te kunnen bevatten.
pi_89401913
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je moet gewoon je kortzichtige smoel dicht houden. Met je te kleine penis om waarheid te kunnen bevatten.
Inmiddels post je dus al acht jaar op dit forum zie ik. Iemand met jouw kennis en inzicht zou onderhand toch al iets minder treurigs met zijn tijd kunnen doen?
pi_89401981
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef Woodsman het volgende:

[..]

Inmiddels post je dus al acht jaar op dit forum zie ik. Iemand met jouw kennis en inzicht zou onderhand toch al iets minder treurigs met zijn tijd kunnen doen?
Wat ik opperde was niet facultatief. Derhalve ben ik genoodzaakt uw post in het geheel als irrelevant te beschouwen.
pi_89402077
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat ik opperde was niet facultatief. Derhalve ben ik genoodzaakt uw post in het geheel als irrelevant te beschouwen.
Ik voel me niet echt geroepen naar je te luisteren eigenlijk. Ik denk namelijk dat je in vrijwel alle opzichten inferieur aan mij bent.
pi_89402126
Wat dan, heb jij niets beters te doen dan harde movers en shakers aan te vallen op hun kennis, op een online forum?

Of krijg je er voor betaald?

http://www.wired.com/dangerroom/2008/03/report-recruit/

A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely hiring prominent bloggers."

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll.
pi_89402200
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef Woodsman het volgende:

[..]

Ik voel me niet echt geroepen naar je te luisteren eigenlijk. Ik denk namelijk dat je in vrijwel alle opzichten inferieur aan mij bent.
In betere tijden konden we nu een duel aan gaan, waarbij jij bij voorbaat al het onderspit hebt gedolven.
pi_89402239
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef Salvad0R het volgende:
Wat dan, heb jij niets beters te doen dan harde movers en shakers aan te vallen op hun kennis, op een online forum?

A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely hiring prominent bloggers."

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll.
Lijkt me een leuk baantje.

Maar serieus, weet je zeker dat je niet regelmatig wiet (hebt) gebruikt? Ik bespeur hier namelijk een tikkeltje paranoïde schizofrenie, en dat gaat nogal eens samen.
pi_89402400
Maar het was gezellig, ik moet naar een vrijmetselaars-bijee.... Oeps, ik bedoel line-dancen.

Groeten.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:41:11 #211
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_89402420
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Woodsman het volgende:

[..]

Maar serieus, weet je zeker dat je niet regelmatig wiet (hebt) gebruikt? Ik bespeur hier namelijk een tikkeltje paranoïde schizofrenie, en dat gaat nogal eens samen.
lees mijn post vorige pagina. Het zijn allemaal dorpsgekken en mensen die een shrink nodig hebben :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_89402492
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef Woodsman het volgende:

[..]

Weetje wat het is?

Persoonlijk heb ik helemaal niets te maken met het feitelijke evil wat plaatsvindt in de wereld.

Jij kan wel proberen mij als persoon aan te vallen, maar dat doet geen centimeter onder aan de feiten die gespuwd worden. Iedereen weet dat de overheidversie van 9/11 stinkt. Iedereen weet dat Kennedy door zijn opvolgers is afgeschoten. Iedereen weet dat de CIA de coke importeert. Iedereen weet dat de huidige machthebbers kinderen offeren naar hun noobass Daemons.

Het enige wat jij probeert te doen is die algemene feiten ontkennen, zonder dat het je gaat lukken natuurlijk, de geesten zijn immersch al lang uit flessen.

Dus beter ga je het niet over mij hebben, maar ga je in op hetgeen wat ik te zeggen heb. Waarom denk jij dat Kennedy gewoon door een "lone gunman" gepakt is, waarom accepteer jij de overduidelijke leugens van dezelfde overheid die je verkracht?
pi_89402549
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:36 schreef Salvad0R het volgende:

Alsof zoiets nieuws is. Dit kon ik je op mijn achttiende al vertellen. Daarom juist moet je niet alles geloven wat je op het internet leest.En al zeker niet als het van een of andere blog komt. Wat complotdenkers dus juist wel doen, vaak.
pi_89403011
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Alsof zoiets nieuws is. Dit kon ik je op mijn achttiende al vertellen. Daarom juist moet je niet alles geloven wat je op het internet leest.En al zeker niet als het van een of andere blog komt. Wat complotdenkers dus juist wel doen, vaak.
Jij gaat er van uit dat ik "alles geloof wat ik op het internet lees".

Het tegendeel is waar.

Ik ben iemand die zichzelf vertrouwt met het beoordelen van elke soort informatie, zij het op internet, zij het in een boek, zij het wherever.
Het zijn de mensen die zichzelf niet vertrouwen met het beoordelen van informatie die hun "waarheid" vinden in voorgekauwde televisie.
Het zijn de mensen die niet genoeg ballen hebben om waarheid te facen die mensen die wel sterk genoeg zijn aanvallen met topics als deze.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:52:41 #215
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89403131
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:42 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij kan wel proberen mij als persoon aan te vallen, maar dat doet geen centimeter onder aan de feiten die gespuwd worden. Iedereen weet dat de overheidversie van 9/11 stinkt. Iedereen weet dat Kennedy door zijn opvolgers is afgeschoten. Iedereen weet dat de CIA de coke importeert. Iedereen weet dat de huidige machthebbers kinderen offeren naar hun noobass Daemons.
Karl Rove is trots op je.
pi_89403169
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Karl Rove is trots op je.
Ik schijt op Karel Rover en zijn VOC familie.
pi_89403270
Vuyge hiërarchische muppets.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:56:03 #218
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89403345
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik schijt op Karel Rover en zijn VOC familie.
Vast, en daarom gebruik je dezelfde demagogische truukjes als waar dHr Rove zich van bedient. Kwaad met kwaad bestrijden! Want de poep is kwaad, reeel.
pi_89403450
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:56 schreef Terecht het volgende:

[..]

Vast, en daarom gebruik je dezelfde demagogische truukjes als waar dHr Rove zich van bedient. Kwaad met kwaad bestrijden! Want de poep is kwaad, reeel.
poep is kwaaaaaaaaad reëel voor Zeker, huisey .
pi_89403576
their hurdmentality is no match for our soevereign life force.
pi_89403586
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:50 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij gaat er van uit dat ik "alles geloof wat ik op het internet lees".

Het tegendeel is waar.

Ik ben iemand die zichzelf vertrouwt met het beoordelen van elke soort informatie, zij het op internet, zij het in een boek, zij het wherever.
Het zijn de mensen die zichzelf niet vertrouwen met het beoordelen van informatie die hun "waarheid" vinden in voorgekauwde televisie.
Het zijn de mensen die niet genoeg ballen hebben om waarheid te facen die mensen die wel sterk genoeg zijn aanvallen met topics als deze.
Vertaling van heel dit stukje: je hebt al voor je iets leest een idee over wat de waarheid is in je hoofd, en als wat je leest in je straatje past dan geloof je het, anders niet.

Eigenlijk had je dus zelfs de moeite niet moeten doen om het te lezen. :')
pi_89403711
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:59 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Vertaling van heel dit stukje: je hebt al voor je iets leest een idee over wat de waarheid is in je hoofd, en als wat je leest in je straatje past dan geloof je het, anders niet.

Eigenlijk had je dus zelfs de moeite niet moeten doen om het te lezen. :')
you're Wrong, asshole

Ik neem niets als "waarheid" aan, voor ik mijn eigen objectieve gedachtengang er op los heb gelaten.

Het probleem is dat er figuren zijn die hun onvermogen wat dat betreft gebruiken als excuus om onafhankelijke heersers (zoals ik B-) ) futiel proberen aan te vallen.
pi_89403921
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:01 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

you're Wrong, asshole

Ik neem niets als "waarheid" aan, voor ik mijn eigen objectieve gedachtengang er op los heb gelaten.

Het probleem is dat er figuren zijn die hun onvermogen wat dat betreft gebruiken als excuus om onafhankelijke heersers (zoals ik B-) ) futiel proberen aan te vallen.
Ok als ik een "asshole" ben (vreemd toch dat die complotdenkers altijd zo snel beginnen te schelden), en je bent echt zo onafhankelijk als je denkt, dan moet er toch ook wel een bekende samenzweringstheorie zijn die je totaal niet gelooft? Vertel me eens welke je niet gelooft en waarom?
pi_89404278
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Ok als ik een "asshole" ben (vreemd toch dat die complotdenkers altijd zo snel beginnen te schelden), en je bent echt zo onafhankelijk als je denkt, dan moet er toch ook wel een bekende samenzweringstheorie zijn die je totaal niet gelooft? Vertel me eens welke je niet gelooft en waarom?
Jij bent de idioot die elke samenzwering bij voorbaat afdoet als onzin, omdat je niets weet.

Ga vooral zo door, met je oogklepgedrag, dikk'n noob.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:11:57 #225
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89404348
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:26 schreef Het_Fenomeen het volgende:
2012 meer zeg ik niet ....
Eind 2012 gaan we er allemaal aan
We hebben dus nog 3 Sinterklaasfeesten te gaan!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')