Dan schenk ik je hokjesdenker als je bijnaam. Zo coulant ben ik dan weer.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
De Barmhartige is my middle name, mijn zoon.
Ik dank je, holistische zwetser.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dan schenk ik je hokjesdenker als je bijnaam. Zo coulant ben ik dan weer.
Moet het zo onbeschoft? Wie is hier nou de kneus?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee domme draak, daar heb ik het niet over. Misschien moet je met die botte rotbek van je mijn bericht fatsoenlijk lezen of ben je te geretardeerd om het te doorgronden? Simpel ventje; ik zei dat iemand die vragen stelt en opzoek gaat naar alternatieve verklaringen zelfstandige denkers zijn. Dat kan dus ook gewoon gelden voor de valse profeten, kneus.
God de simpelheid straalt van je af, ten eerst gaat het niet om het officiële verhaal snappen. Ten tweede gaat het überhaupt niet om een officieel verhaal. En als je daadwerkelijk relevante stof had doorgenomen had je die laatste zin die ik vetgedrukt heb gemaakt niet eens geplaatst.quote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Moet het zo onbeschoft? Wie is hier nou de kneus?
Wat als ik nou geen vragen heb, maar gewoon het officiele verhaal wel duidelijk snap? Ik heb al die tering-documentaires en wat dan ook gezien en dat heeft me er alleen maar meer van overtuigd dat jullie complothonden eens rustig afgeschoten dienen te worden voor het verstoren van de openbare orde en paniekzaaing.
Als al die bullshit echt was, had de overheid toch allang al die grote namen uitgeroeid voordat ze bekend werden? Zo lastig is dat niet voor de almachtige Illuminati.
En ga nu weer kleuren, als je buiten de lijntjes kleurt krijg je klappen van je begeleider, klapjosti.
Ben je hier nog steeds? Ik zei toch dat je moet gaan kleuren voordat je begeleider je terug het hok induwt?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
God de simpelheid straalt van je af, ten eerst gaat het niet om het officiële verhaal snappen. Ten tweede gaat het überhaupt niet om een officieel verhaal. En als je daadwerkelijk relevante stof had doorgenomen had je die laatste zin die ik vetgedrukt heb gemaakt niet eens geplaatst.Je verward denk ik Ketnet met werkelijk relevante stof. Verder ga ik niet eens op je domme gezwets omdat het simpelweg niets te maken heeft met wat ik hier verkondig, leer begrijpend lezen.
I rest my case.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ben je hier nog steeds? Ik zei toch dat je moet gaan kleuren voordat je begeleider je terug het hok induwt?
En vergeet RTL Boulevard en Paul de Leeuw niet, die worden ook vaak genoemd door de complotters...quote:Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef Baalhaar het volgende:
stop nou eens met mensen uit BNW altijd maar weer belachelijk te maken, het zijn tenminste niet van die tokkies die alleen hart van nederland en editie NL kijken en dat dan ook meteen als ''de waarheid'' zien.![]()
Jij bent wakker, want dat klopt:quote:Op woensdag 1 december 2010 12:32 schreef chroestjov het volgende:
Weet je hoe kk koud het buiten is, volgens mij is het een complot.
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:16 schreef Ensaf het volgende:
Eigenlijk is dit hele topic een verkapte promotie om op JoepiePoepie te stemmen in [Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
quote:Op woensdag 1 december 2010 08:25 schreef Flammie het volgende:
[1] Joepiepoepie (3 tieten!!!!)
[2] Ensaf (baas)
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:37 schreef _Led_ het volgende:
[1] Joepiepoepie (3 tieten!!!!)
[2] Ensaf (baas)
Ik lijk Zoetemelk wel, zo vaak sta ik daar als tweede.quote:
Op de PAAZ-afdeling zitten met KERSTquote:Op woensdag 1 december 2010 17:51 schreef Michielos het volgende:
Sowieso, de meeste IRL conspiracy nuts die ik ken, zitten dagelijks op de PAAZ afdeling. Dit is ook om een reden al beweren ze zelf bij hoog en laag dat "op de PAAZ afdeling zitten mensen die WEL diep kunnen nadenken". Waarom is 90% van alle conspiracy nuts of laag opgeleid, of hebben ze last van een psychiatrische aandoening, of gewoon volslagen wereldvreemd? No offense hoor maar de meeste conspiracy nuts zijn echt losers..
Voorbeeld?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:31 schreef Flammie het volgende:
Vind hem vooral agressief over komen zoals de meeste radicalen... Als je het niet met hun eens bent ben je meteen een meeloper en dom en als je ze finaal pwnd met argumenten worden ze alsmaar woester en woester en gaan ze schelden. Ik heb persoonlijk niks met dat soort volk dat meteen boos gaat worden als ze het even niet meer weten. Ik ga liever om met mensen die een minder kort lontje hebben
Ja poe joh.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind hyperviper maar een extremistje om eerlijk te zijn
Ik kan zijn scherpe tong eigenlijk wel waarderen. Familie van Salvador toevallig?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:50 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind hyperviper maar een extremistje om eerlijk te zijn
Insgelijks, geen familie van maar ik ben wel down met Salvad0r, zeer zeker.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik kan zijn scherpe tong eigenlijk wel waarderen. Familie van Salvador toevallig?
Wat is mis met holisme. Past zeker niet in een totalitaire maatschappij?quote:
Als een vliegtuig zonder toestemming over het witte huis vliegt gaan binnen enkele minuten helicopters naar boven en staat NORAD klaar.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef Schieganger het volgende:
Het leuke van 9/11 complottheorieën is dat ze allemaal bewezen bullshit zijn. Het enige wat nog een BEETJE lijkt op die zooi is dat ze amerikaanse overheid er van zou weten, en tja, de amerikaanse overheid weet alles...maar kom op, als iemand zegt dat ze een vliegtuig in jouw flatgebouw gaan rammen neem je ze toch ook niet serieus? Tot het echt gebeurde.
You stupid?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als een vliegtuig zonder toestemming over het witte huis vliegt gaan binnen enkele minuten helicopters naar boven en staat NORAD klaar.
Op 9/11 zijn 4 vliegtuigen gekaapt en hebben 3 van de 4 hun targets gehaald.
En waarom zou ik dom zijn om dat te zeggen he hequote:
Behalve die eerste van de maan... klopt dit.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:46 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik zou het met je eens zijn, als je geen complottheorieen zou noemen die overduidelijk waar zijn. Open je ogen man.
De VVD heeft de gezondheid van de minima al verkocht aan de verzekeringscorporaties.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef ShubNiggurath het volgende:
OHNOES WE GAAN ERAAN DE OVERHEID HEEFT ONZE ZIELEN AL VERKOCHT AAN ALIENS
Dat kon niet, hij had puistjesquote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef ShubNiggurath het volgende:
Tsja, had je je school maar moeten afmaken.
ALIENS BESTAAN OOK MAAR DAT HOUDT DE AMERIKAANSE REGERING GEHEIM EN DOET ALSOF ZE NIET BESTAAN!!!!1111!!11quote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef ShubNiggurath het volgende:
OHNOES WE GAAN ERAAN DE OVERHEID HEEFT ONZE ZIELEN AL VERKOCHT AAN ALIENS
Ik denk dat het komt uit een gevoel van onbelangrijkheid. Door zich te omringen met fantastische complotten die zij als een van de weinigen doorzien, voelen ze zich speciaal. Dan maakt het niet meer zoveel uit dat je een nutteloos en uitzichtloos bestaan leidt.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:55 schreef ShubNiggurath het volgende:
Ik vraag me echt af wat het opleidingsniveau /milieu is van deze mensen.
Mijn gok is dat ze veelaal laag opgeleid zijn, maar hoger dan hun ouders. Ze leven in een wereld vol wantrouwen en er zijn veel dingen die ze niet echt begrijpen, waardoor ze hun eigen theorieen bedenken..
Zoiets iddquote:Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt uit een gevoel van onbelangrijkheid. Door zich te omringen met fantastische complotten die zij als een van de weinigen doorzien, voelen ze zich speciaal. Dan maakt het niet meer zoveel uit dat je een nutteloos en uitzichtloos bestaan leidt.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zoiets iddDat ze over straat kunnen lopen met de gedachten:
"hehe jullie mogen dan wel goede opleidingen genoten hebben en veel geld verdienen maar ik ben toch lekker veel slimmer dan jullie. Ik durf dieper na te denken stelletje sufkutjes gnagna"
Opzich best triest idd
Mensen die er voor kiezen niet het fijne te weten, verdienen hun lot. Een echte man is bewust van wat er in zijn realiteit gaande is.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:22 schreef ShubNiggurath het volgende:
De geboorte van een conspiracy nut.
Je bent zo stereotypequote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mensen die er voor kiezen niet het fijne te weten, verdienen hun lot. Een echte man is bewust van wat er in zijn realiteit gaande is.
Nee, ik smoke niet. Wat dan, heb je iets tegen wiet? Vuyge Nep Nederlander.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef Woodsman het volgende:
[..]
Je bent zo stereotype
Je rookt zeker ook graag een jointje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |