quote:
Eigenlijk zou je ze gewoon in de waan moeten laten en achter hun rug heel hard moeten lachen, maar dat is weer zo kinderachtigquote:
Ge-ni-aal einde van een film! Misschien wel de beste ooit!quote:
quote:Warning given by elder Dan Evehema, of Hotevilla, Arizona, Hopi Nation:
"We will see ... mist ... as a warning ... telling us people of all colour must unite and arise for survival, and that we must uncover the cause of our dilemmas."
http://www.worldgathering.net/stop/hopiwarnings.html
ziet usericon en textquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:59 schreef Trava het volgende:
Ik woon juist in het Oosten van het land, daarbij heb ik nu ook lichtelijke hoofdpijn. De mist kwam ineens weer heel erg op rond 4 uur half 5.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Rijstkoker het volgende:
het is een list zeg ik je, i see misty people
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop