abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:09:36 #101
259484 Singleyouteaare
Ongerelateerd aan Doubleyou
pi_89362760
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef Terecht het volgende:

[..]

Protip: prepareer je aas voortaan wat beter voordat je het in het diepe gooit. Zo ga je niks vangen.
Bedankt, opbouwende kritiek is altijd welkom
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:13:07 #102
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89362973
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Je komt mij de les lezen, alsof het verschil tussen een Koreaan, Japanner of een andere aziaat jou wat zou kunnen boeien. Maargoed, jij wint.
* JoepiePoepie is half Aziatisch, maar maakt daar niet zo'n probleem van als jij.

Alleen schoenen kopen is soms lastig, ze zijn allemaal zo groot ;(.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:24:50 #103
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_89363634
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[me=JoepiePoepie] is half Aziatisch, maar maakt daar niet zo'n probleem van als jij.
[/me]

Alleen schoenen kopen is soms lastig, ze zijn allemaal zo groot ;(.
Das juist leuk toch. Vaak is er uitverkoop bij de kids afdeling van Nike.

*deze chineees heeft trouwens maat 42 dus normaal voor zijn lengte*
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:27:14 #104
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_89363792
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Das juist leuk toch. Vaak is er uitverkoop bij de kids afdeling van Nike.
:{w Nikes staan me niet. Ik heb wel kinder-Allstars :').

quote:
*deze chineees heeft trouwens maat 42 dus normaal voor zijn lengte*
* JoepiePoepie heeft schoenmaat 35 wat dus ook normaal is voor haar kabouterlengte :).
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_89372838
believers :')
  woensdag 1 december 2010 @ 09:44:05 #106
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_89374721
Het mooiste vind ik nog dat er nu weer mensen zijn die denken dat de samenzwerings theorien samenzweringen zijn.

Ofwel, de theoriën over 11 september dat de regering erachter zat komen zelf van de regering af!!
Het wordt steeds gekker in ieder geval.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_89374805
Nja als complotdenker word je fantasie ook wel erg op de proef gesteld en het blijft lastig om telkens met nieuwe verhalen te komen nadat alle vorige verhalen reeds keihard onderuitgeschopt zijn.
pi_89374860
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:47 schreef Flammie het volgende:
Nja als complotdenker word je fantasie ook wel erg op de proef gesteld en het blijft lastig om telkens met nieuwe verhalen te komen nadat alle vorige verhalen reeds keihard onderuitgeschopt zijn.
Je hebt het over profeten, zoals Bankfurt.
  woensdag 1 december 2010 @ 10:02:00 #109
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89375183
quote:
4s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je hebt het over profeten, zoals Bankfurt.
Dit itt complotdenkers die als makke schaapjes achter iedere idioot aanlopen die zegt wat hen bevalt. Mèèèèèèèh.
pi_89375893
Wel een vermakeljike paint in de OP. Die muizen maken het ook helmaal af :D
En goed topic dit :Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_89376142
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:02 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dit itt complotdenkers die als makke schaapjes achter iedere idioot aanlopen die zegt wat hen bevalt. Mèèèèèèèh.
Je bedoelt mensen.
  woensdag 1 december 2010 @ 10:40:27 #112
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89376242
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:36 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Je bedoelt mensen.
Oppervlakkige consumentjes die joetjoep na joetjoep consumeren in hun strooptocht naar De Waarheid? Die mensen, ja.
pi_89376429
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Oppervlakkige consumentjes die joetjoep na joetjoep consumeren in hun strooptocht naar De Waarheid? Die mensen, ja.
Aha je bedoelt een fictief soort volk, duidelijk.
  woensdag 1 december 2010 @ 10:54:56 #114
153970 Terecht
Apodictisch.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:09:02 #115
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89377116
Je hebt natuurlijk ook nog de investigoogler, het ietwat intelligentere broertje van de joetjoepstruiner. Onder het motto 'Ik google dus daarom is mijn mening relevant' trekken zij het wereldwijde web door de mensen de ogen te openen.
pi_89377144
Het leuke van 9/11 complottheorieën is dat ze allemaal bewezen bullshit zijn. Het enige wat nog een BEETJE lijkt op die zooi is dat ze amerikaanse overheid er van zou weten, en tja, de amerikaanse overheid weet alles...maar kom op, als iemand zegt dat ze een vliegtuig in jouw flatgebouw gaan rammen neem je ze toch ook niet serieus? Tot het echt gebeurde.
pi_89377171
quote:
Zo zeg, je bent BNW in gekropen en hebt welgeteld 3 onderwerpen gevonden met een paar youtube filmpjes erin, heel goed knul maar dat zet jouw argument natuurlijk geen kracht bij. Jij beweerd dat die mensen elke valse profeet achterna lopen als makke schapen en elk youtube filmpje voor waar aannemen, terwijl je met die links juist het tegendeel bewijst; ik zie mensen discussiëren en vragen stellen aan elkaar. Verder zal het mij een worst wezen, heel BNW mag van mij weg.
pi_89377237
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef Schieganger het volgende:
Het leuke van 9/11 complottheorieën is dat ze allemaal bewezen bullshit zijn. Het enige wat nog een BEETJE lijkt op die zooi is dat ze amerikaanse overheid er van zou weten, en tja, de amerikaanse overheid weet alles...maar kom op, als iemand zegt dat ze een vliegtuig in jouw flatgebouw gaan rammen neem je ze toch ook niet serieus? Tot het echt gebeurde.
:')
pi_89377508
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef HyperViper het volgende:

[..]

:')
Als ik elke doodsbedreiging die ik kreeg serieus moest nemen was ik een echte Fokker en kwam ik het huis niet uit.
pi_89377534
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:21 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Als ik elke doodsbedreiging die ik kreeg serieus moest nemen was ik een echte Fokker en kwam ik het huis niet uit.
Want terroristische organisaties bedreigen jou dagelijks?
pi_89377569
Ik zag eens een mooie documentaire waarin bijna alle argumenten om de maanlanding een hoax te noemen werden ontkracht. Inclusief wapperende vlag. Jammer dat ik hem nu niet kan vinden.
pi_89377633
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:23 schreef SamEnMoos het volgende:
Ik zag eens een mooie documentaire waarin bijna alle argumenten om de maanlanding een hoax te noemen werden ontkracht. Inclusief wapperende vlag. Jammer dat ik hem nu niet kan vinden.
De vlag wapperde niet eens, er zat een deuk in ofzo en hij bleef in die positie hangen.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:29:41 #123
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89377756
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:22 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Want terroristische organisaties bedreigen jou dagelijks?
Mij wel

quote:
Morgen zal jou een verschrikkelijk iets overkomen. Ik weet al wie je bent en waar je woont, weet ik via je ip van je pc. Ik hou niet van mensen die andere mensen niet uit kunnen staan, en haten vanwege suc6, en om dat te verminderen, moeten deze zielige levensloze mensen, die niks met hun leven doen gewoon opgeruimd worden.

Als je meer kans wilt om te overleven, hou morgen goed je ogen open, onverw8 zal er iemand langs je komen, en je 3 mes steken geven.

The Holy Triade
Neem ik ook niet serieus, tot ik opeens wel onverw8 een mes in mijn rug krijg.
pi_89377826
stop nou eens met mensen uit BNW altijd maar weer belachelijk te maken, het zijn tenminste niet van die tokkies die alleen hart van nederland en editie NL kijken en dat dan ook meteen als ''de waarheid'' zien. :r
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  woensdag 1 december 2010 @ 11:31:59 #125
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89377837
quote:
4s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zo zeg, je bent BNW in gekropen en hebt welgeteld 3 onderwerpen gevonden met een paar youtube filmpjes erin, heel goed knul maar dat zet jouw argument natuurlijk geen kracht bij. Jij beweerd dat die mensen elke valse profeet achterna lopen als makke schapen en elk youtube filmpje voor waar aannemen, terwijl je met die links juist het tegendeel bewijst; ik zie mensen discussiëren en vragen stellen aan elkaar. Verder zal het mij een worst wezen, heel BNW mag van mij weg.
Ik kan er zo nog een hele zooi van zulke posts vinden hoor. Dit was als een druppeltje engelenpis op het puntje van je tong. Ga nou niet doen alsof het allemaal van die zelfstandige heldere denkertjes zijn, want ook complotters vergaren hun informatie niet zelf maar laten zich ook maar wat op de mouw spelden door windbuilen als Alex Jones, Jim Marrs, Estulin etc. Het is verschil is dat complotdenkers menen eigengereide denkers te zijn. Sterker nog, dat is hun primaire argument voor de waarachtigheid van hun beeld van de werkelijkheid.

Figuren die in joetjoepjes communiceren discussieren overigens niet, die delen jou mede. Niet voor niets roepen zij om de haverklap 'OPEN JE OGEn11!!!', 'wakker worden!', 'ontwaak!' en meer van dat soort kreten.
pi_89377875
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:29 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Mij wel

[..]

Neem ik ook niet serieus, tot ik opeens wel onverw8 een mes in mijn rug krijg.
Gelukkig dan dat jij niet verantwoordelijk bent voor miljoenen mensen, anders zou dat behoorlijk onverantwoordelijk zijn van je. Maar ik snap het ook wel; living on the edge!
  woensdag 1 december 2010 @ 11:35:17 #127
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_89377938
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:33 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Gelukkig dan dat jij niet verantwoordelijk bent voor miljoenen mensen, anders zou dat behoorlijk onverantwoordelijk zijn van je. Maar ik snap het ook wel; living on the edge!
Alsof ik een neuk geef om die mensen, zolang ik het maar kan gebruiken om landen binnen te vallen.
pi_89378047
quote:
13s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:35 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Alsof ik een neuk geef om die mensen, zolang ik het maar kan gebruiken om landen binnen te vallen.
Dat jij geen neuk geeft om die mensen maakt het niet minder onverantwoordelijk. Wat je voor de rest wil of zou doen interesseert mij dan weer geen fuck.
pi_89378389
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik kan er zo nog een hele zooi van zulke posts vinden hoor. Dit was als een druppeltje engelenpis op het puntje van je tong. Ga nou niet doen alsof het allemaal van die zelfstandige heldere denkertjes zijn, want ook complotters vergaren hun informatie niet zelf maar laten zich ook maar wat op de mouw spelden door windbuilen als Alex Jones, Jim Marrs, Estulin etc. Het is verschil is dat complotdenkers menen eigengereide denkers te zijn. Sterker nog, dat is hun primaire argument voor de waarachtigheid van hun beeld van de werkelijkheid.

Figuren die in joetjoepjes communiceren discussieren overigens niet, die delen jou mede. Niet voor niets roepen zij om de haverklap 'OPEN JE OGEn11!!!', 'wakker worden!', 'ontwaak!' en meer van dat soort kreten.
Als het geen zelfstandige denkers waren dreven ze niet af van de mainstream media en gingen ze niet op zoek naar alternatieve verklaringen voor dingen, tevens maak jij je op dit moment schuldig aan dat waar jij hen van beschuldigd.
pi_89378820
quote:
3s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:31 schreef Terecht het volgende:
Die "grote namen" zoals Alex Jones verdienen er ook vaak hun geld mee. Ze publiceren boeken en DVD's, hebben radioshows etc. In dat opzicht verschillen ze niet zo sterk van die gestoorde priesters of dominees uit de USA met hun massashows inclusief handoplegging etc. (en de verkoop van boeken achteraf natuurlijk).
  woensdag 1 december 2010 @ 11:57:48 #131
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89378932
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als het geen zelfstandige denkers waren dreven ze niet af van de mainstream media en gingen ze niet op zoek naar alternatieve verklaringen voor dingen, tevens maak jij je op dit moment schuldig aan dat waar jij hen van beschuldigd.
Waarom zou de MSM de default-positie zijn? De meeste complotdenkers zijn dat geworden omdat ze er bij toeval op zijn gestuit (niet in de laatste plaats via de MSM!) en niet omdat zij dat bewust zelf ontdekt hebben, hoor.
pi_89379028
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:45 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als iemand geen merkkleding draagt, omdat het merkkleding is, en daarom in alto-merken gaat lopen, is het toch ook gewoon een merkhoer?

Same thing. Het irritante is dat complottheoristen die altijd ZEKER WETEN DAT DIT WAAR IS EN WIJ DIE ER NIET ION GELOVEN ZIJN DOMME SCHAPEN! denken dat ze dus door andere merken te dragen, uniek zijn, terwijl ze gewoon dezelfde achterlijke schapen zijn van andere valse profeten.
  woensdag 1 december 2010 @ 12:07:02 #133
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89379319
Het etiketje zelfstandige denker klinkt heel aantrekkelijk, net zoals lolbertariers zich zelf graag als voorvechters van de vrijheid zien. Vanuit zo'n positie is het makkelijk roepen dat degenen die jouw opvattingen niet delen makke schaapjes dan wel statisten en onderdrukkers zijn. Tot je gaat kijken hoe libertariers vrijheid definieren, of hoe complotdenkers het begrip zelfstandig denken opvatten. Dan blijkt dat hun beeld van de werkelijkheid vaak veel bekrompener is dan die van laten we zeggen Henk en Ingrid. Het aanhangen van een Idee, en dat tot de uiterste consequentie doorvoeren is misschien wel het domste en gevaarlijkste wat een mens kan doen.
pi_89379366
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarom zou de MSM de default-positie zijn? De meeste complotdenkers zijn dat geworden omdat ze er bij toeval op zijn gestuit (niet in de laatste plaats via de MSM!) en niet omdat zij dat bewust zelf ontdekt hebben, hoor.
Duh, wat raaskal je nou man? Ze zijn toch ook niet helderziend of wel soms? :{ Het gaat erom HOE je omgaat met informatie.
  woensdag 1 december 2010 @ 12:15:01 #135
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89379648
quote:
13s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Duh, wat raaskal je nou man? Ze zijn toch ook niet helderziend of wel soms? :{ Het gaat erom HOE je omgaat met informatie.
Ja, en daarin schieten complotdenkers door. Velen wijzen a priori zo'n beetje alles wat van de gevestigde media en wetenschap komt af. Dan kijken ze snel op de thuisbasis van Alex Jones e.a. om te lezen hoe zij erover denken om vervolgens die mening over te nemen, om het daarna als een zelfstandige en onafhankelijk verkregen opinie te verkopen op fora als FOK! en NUjij.
pi_89379807
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:15 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja, en daarin schieten complotdenkers door. Velen wijzen a priori zo'n beetje alles wat van de gevestigde media en wetenschap komt af. Dan kijken ze snel op de thuisbasis van Alex Jones e.a. om te lezen hoe zij erover denken om vervolgens die mening over te nemen, om die mening vervolgens als een zelfstandige en onafhankelijke opinie te verkopen op fora als FOK! en NUjij.
Ja en? Die heb je overal, je hebt mensen die doorschieten in geloof, voetbal, drinken. Welkom in de echte wereld. Aan jou om die mensen te vermijden.
  woensdag 1 december 2010 @ 12:23:15 #137
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89379959
quote:
13s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:18 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ja en? Die heb je overal, je hebt mensen die doorschieten in geloof, voetbal, drinken. Welkom in de echte wereld. Aan jou om die mensen te vermijden.
Ja, rot eens gauw op uit deze draad vieze kutconsument dat je er bent.

Dat doorschieten is bij complotdenkers eerder regel dan uitzondering, hoor. Het is nl zo'n beetje het voornaamste dogma van de complotdenker, eenieder die de MSM durft te vertrouwen is een laf schaap. Dus wordt je al gauw radicaal om die schijn maar te vermijden.
pi_89380119
www.capitalismsucks.hyves.nl
Dit soort mensen
pi_89380269
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja, rot eens gauw op uit deze draad vieze kutconsument dat je er bent.

Dat doorschieten is bij complotdenkers eerder regel dan uitzondering, hoor. Het is nl zo'n beetje het voornaamste dogma van de complotdenker, eenieder die de MSM durft te vertrouwen is een laf schaap. Dus wordt je al gauw radicaal om die schijn maar te vermijden.
En weer doe je het; je voelt je superieur omdat je denkt stabieler in de realiteit te staan. Je bent een hypocriet. Een beetje kinderachtig stampen maakt je geraaskal niet meer waar. Je hebt volgens mij ook moeite met lezen want je hele betoog heeft niets maar dan ook niets te maken met het volk waar ik op doel want jij beschrijft mensen die niet voor zichzelf denken. Jij zegt dat complotdenkers zo zijn en denkt dus te kunnen bepalen hoe de realiteit in elkaar steekt en dus ben jij geen flikker beter. Rot nu maar snel zelf op, primaat.
pi_89380388
Weet je hoe kk koud het buiten is, volgens mij is het een complot.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 1 december 2010 @ 12:36:26 #141
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_89380563
Beetje kritisch naar het nieuws en gebeurtenissen kijken is altijd goed, maar dit soort theoriën gaan veels te ver.

Daarbij zijn het vaak enorm irritante personen waar je geen normaal gesprek mee kan voeren en hun eigen ideeën aan je opdringen.
Tis net religie.
Een bepaald idee waar je aan hangt, je probeert anderen te overtuigen dat jouw 'geloof' de juiste is, luistert niet naar tegenargumenten waarom dat niet zo zou zijn.
Meningen worden als feiten gezien.
Yup, net religie.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  woensdag 1 december 2010 @ 12:41:08 #142
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89380774
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:29 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En weer doe je het; je voelt je superieur omdat je denkt stabieler in de realiteit te staan. Je bent een hypocriet. Een beetje kinderachtig stampen maakt je geraaskal niet meer waar. Je hebt volgens mij ook moeite met lezen want je hele betoog heeft niets maar dan ook niets te maken met het volk waar ik op doel want jij beschrijft mensen die niet voor zichzelf denken. Jij zegt dat complotdenkers zo zijn en denkt dus te kunnen bepalen hoe de realiteit in elkaar steekt en dus ben jij geen flikker beter. Rot nu maar snel zelf op, primaat.
Als ik zo in BNW, de thuishaven van iedere zichzelf respecterende complotdenker op FOK!, rondneus, dan ben ik idd wel tevreden met mijn verstandelijke vermogens. Zo'n egoistische klootzak ben ik dan weer wel. 8-)

Ik vind het wel grappig om te zien hoe jij de fictie van zelfstandig opererende denkertjes probeert vol te houden. Daarvan zijn er maar enkelen, en die enkeling daarvan die ook nog eens op FOK! vertoeft zijn zeer zeker niet representatief voor de complotdenkerscommune. Met die no true Scotsman kom je niet weg.
pi_89380925
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als ik zo in BNW, de thuishaven van iedere zichzelf respecterende complotdenker op FOK!, rondneus, dan ben ik idd wel tevreden met mijn verstandelijke vermogens. Zo'n egoistische klootzak ben ik dan weer wel. 8-)

Ik vind het wel grappig om te zien hoe jij de fictie van zelfstandig opererende denkertjes probeert vol te houden. Daarvan zijn er maar enkelen, en die enkeling daarvan die ook nog eens op FOK! vertoeft zijn zeer zeker niet representatief zijn voor de complotdenkerscommune. Met die no true Scotsman kom je niet weg.
:') Kan je nou begrijpend lezen of niet? Ik doe dat namelijk niet. Misschien moet je je verstandelijke vermogen toch eens opnieuw gaan evalueren.
  woensdag 1 december 2010 @ 12:49:57 #144
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89381123
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:44 schreef HyperViper het volgende:

[..]

:') Kan je nou begrijpend lezen of niet? Ik doe dat namelijk niet. Misschien moet je je verstandelijke vermogen toch eens opnieuw gaan evalueren.
Ook buiten BNW zijn er maar heel weinig users die aan jouw omschrijving voldoen. Die zijn op één hand te tellen, zeg maar. Dus nee, jouw uber-complotdenker is een dappere poging maar blijft goed en wel een fictie.
pi_89381183
Stormfront is een paradijs voor complotdenkers, stelletje mongolen.
“The Beatles saved the world from boredom.”
pi_89381703
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ook buiten BNW zijn er maar heel weinig users die aan jouw omschrijving voldoen. Die zijn op één hand te tellen, zeg maar. Dus nee, jouw uber-complotdenker is een dappere poging maar blijft goed en wel een fictie.
Dat jij er weinig kent ligt misschien aan gebrek aan intellect binnen jouw sociale omgeving; voor mij is het een realiteit. Ook zijn het geen uber-complotdenkers maar uber-denkers, ik zie het als iets positiefs wanneer mensen vragen stellen en verder kijken als dat hun neus lang is. Mensen die alleen informatie accepteren dat hun positief beïnvloed heb je binnen beide partijen.

[ Bericht 0% gewijzigd door HyperViper op 01-12-2010 13:12:31 ]
  woensdag 1 december 2010 @ 13:08:18 #147
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89381844
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:04 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dat jij er weinig kent ligt misschien aan gebrek aan intellect binnen jouw sociale omgeving; voor mij is het een realiteit. Ook zijn het geen uber-complotdenkers maar uber-denkers, ik zie het als iets positiefs wanneer mensen vragen stellen en verder kijken als dat hun neus lang is. Mensen die alleen informatie accepteren die hun positief beïnvloed heb je binnen beide partijen.
Als jij model staat voor die uber-denkers in jouw sociale omgeving dan moet ik om je treuren.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:08:59 #148
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_89381874
Sprak laatst nog iemand die geloofde dat er aspartaam in het eten werd gestopt om het orgaan dat ons verbindt met de spirituele wereld kapot te maken...
pi_89381888
quote:
9s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

Als jij model staat voor die uber-denkers in jouw sociale omgeving dan moet ik om je treuren.
Heel goed knul.
  woensdag 1 december 2010 @ 13:15:02 #150
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_89382098
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2010 13:09 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Heel goed knul.
De Barmhartige is my middle name, mijn zoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')