Bedankt, opbouwende kritiek is altijd welkomquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Protip: prepareer je aas voortaan wat beter voordat je het in het diepe gooit. Zo ga je niks vangen.
* JoepiePoepie is half Aziatisch, maar maakt daar niet zo'n probleem van als jij.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Je komt mij de les lezen, alsof het verschil tussen een Koreaan, Japanner of een andere aziaat jou wat zou kunnen boeien. Maargoed, jij wint.
Das juist leuk toch. Vaak is er uitverkoop bij de kids afdeling van Nike.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[me=JoepiePoepie] is half Aziatisch, maar maakt daar niet zo'n probleem van als jij.
[/me]
Alleen schoenen kopen is soms lastig, ze zijn allemaal zo groot.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Das juist leuk toch. Vaak is er uitverkoop bij de kids afdeling van Nike.
* JoepiePoepie heeft schoenmaat 35 wat dus ook normaal is voor haar kabouterlengtequote:*deze chineees heeft trouwens maat 42 dus normaal voor zijn lengte*
Je hebt het over profeten, zoals Bankfurt.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:47 schreef Flammie het volgende:
Nja als complotdenker word je fantasie ook wel erg op de proef gesteld en het blijft lastig om telkens met nieuwe verhalen te komen nadat alle vorige verhalen reeds keihard onderuitgeschopt zijn.
Dit itt complotdenkers die als makke schaapjes achter iedere idioot aanlopen die zegt wat hen bevalt. Mèèèèèèèh.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je hebt het over profeten, zoals Bankfurt.
Je bedoelt mensen.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dit itt complotdenkers die als makke schaapjes achter iedere idioot aanlopen die zegt wat hen bevalt. Mèèèèèèèh.
Oppervlakkige consumentjes die joetjoep na joetjoep consumeren in hun strooptocht naar De Waarheid? Die mensen, ja.quote:
Aha je bedoelt een fictief soort volk, duidelijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Oppervlakkige consumentjes die joetjoep na joetjoep consumeren in hun strooptocht naar De Waarheid? Die mensen, ja.
Een kleine bloemlezing uit de eerste paar actieve topics in BNW:quote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Aha je bedoelt een fictief soort volk, duidelijk.
Zo zeg, je bent BNW in gekropen en hebt welgeteld 3 onderwerpen gevonden met een paar youtube filmpjes erin, heel goed knul maar dat zet jouw argument natuurlijk geen kracht bij. Jij beweerd dat die mensen elke valse profeet achterna lopen als makke schapen en elk youtube filmpje voor waar aannemen, terwijl je met die links juist het tegendeel bewijst; ik zie mensen discussiëren en vragen stellen aan elkaar. Verder zal het mij een worst wezen, heel BNW mag van mij weg.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Een kleine bloemlezing uit de eerste paar actieve topics in BNW:
NWO manual: Silent Weapons for a Quiet War
De alien bedreiging om een New World Order te beginnen
9/11 #36 obvious government troll = obvious
Argumentum ad Youtubum in vol ornaat!
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef Schieganger het volgende:
Het leuke van 9/11 complottheorieën is dat ze allemaal bewezen bullshit zijn. Het enige wat nog een BEETJE lijkt op die zooi is dat ze amerikaanse overheid er van zou weten, en tja, de amerikaanse overheid weet alles...maar kom op, als iemand zegt dat ze een vliegtuig in jouw flatgebouw gaan rammen neem je ze toch ook niet serieus? Tot het echt gebeurde.
Als ik elke doodsbedreiging die ik kreeg serieus moest nemen was ik een echte Fokker en kwam ik het huis niet uit.quote:
Want terroristische organisaties bedreigen jou dagelijks?quote:Op woensdag 1 december 2010 11:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als ik elke doodsbedreiging die ik kreeg serieus moest nemen was ik een echte Fokker en kwam ik het huis niet uit.
De vlag wapperde niet eens, er zat een deuk in ofzo en hij bleef in die positie hangen.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:23 schreef SamEnMoos het volgende:
Ik zag eens een mooie documentaire waarin bijna alle argumenten om de maanlanding een hoax te noemen werden ontkracht. Inclusief wapperende vlag. Jammer dat ik hem nu niet kan vinden.
Mij welquote:Op woensdag 1 december 2010 11:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Want terroristische organisaties bedreigen jou dagelijks?
Neem ik ook niet serieus, tot ik opeens wel onverw8 een mes in mijn rug krijg.quote:Morgen zal jou een verschrikkelijk iets overkomen. Ik weet al wie je bent en waar je woont, weet ik via je ip van je pc. Ik hou niet van mensen die andere mensen niet uit kunnen staan, en haten vanwege suc6, en om dat te verminderen, moeten deze zielige levensloze mensen, die niks met hun leven doen gewoon opgeruimd worden.
Als je meer kans wilt om te overleven, hou morgen goed je ogen open, onverw8 zal er iemand langs je komen, en je 3 mes steken geven.
The Holy Triade
Ik kan er zo nog een hele zooi van zulke posts vinden hoor. Dit was als een druppeltje engelenpis op het puntje van je tong. Ga nou niet doen alsof het allemaal van die zelfstandige heldere denkertjes zijn, want ook complotters vergaren hun informatie niet zelf maar laten zich ook maar wat op de mouw spelden door windbuilen als Alex Jones, Jim Marrs, Estulin etc. Het is verschil is dat complotdenkers menen eigengereide denkers te zijn. Sterker nog, dat is hun primaire argument voor de waarachtigheid van hun beeld van de werkelijkheid.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zo zeg, je bent BNW in gekropen en hebt welgeteld 3 onderwerpen gevonden met een paar youtube filmpjes erin, heel goed knul maar dat zet jouw argument natuurlijk geen kracht bij. Jij beweerd dat die mensen elke valse profeet achterna lopen als makke schapen en elk youtube filmpje voor waar aannemen, terwijl je met die links juist het tegendeel bewijst; ik zie mensen discussiëren en vragen stellen aan elkaar. Verder zal het mij een worst wezen, heel BNW mag van mij weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |