Of van die figuren die zichzelf omschrijven als 'open-minded'.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Figuren die zichzelf op de borst kloppen vrijdenker te zijn, zijn doorgaans de grootste idioten. Daar kun je geheid van op aan!
Ben jij ooit pijn gedaan door een BNW'er? Heeft een BNW'er je vriendinnetje snoeihard geneukt? Je bent zo met ze bezig.... d'r moet haast iets zijn.quote:
de meeste 'vrijdenkers' die ik ken, zitten op de PAAZ afdeling. no offense, maar als je een aluhoedje bent, ben je tevens ook gewoon echt een achterlijke idioot.quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Figuren die zichzelf op de borst kloppen vrijdenker te zijn, zijn doorgaans de grootste idioten. Daar kun je geheid van op aan!
Ook grappig hoe ze verklaringen zoeken om hun stelling kracht bij te geven, precies het omgedraaide van hoe wetenschap eigenlijk werkt. Ik verzin een stelling en ga er allerhande shit bijzoeken die ermee te maken hebben i.p.v. ik observeer iets en onderzoek hoe het werkt na zorgvuldig hypotheses geformuleerd te hebben. DAARNA maak ik pas een theorie die ik hertoets om te kijken of ie kloptquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:41 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb 'm al eens gepost in een F&L-topic over de houdbaarheid van dergelijke theorieën:
[ afbeelding ]
Ik zou er een complot achter zoeken als ik jou was, debielquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer ben je eigenlijk een aluhoedje?
En no offense en achterlijke idioot in 1 zin
Stoere internet held.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou er een complot achter zoeken als ik jou was, debiel
Ah het is me al duidelijk... iemand met een sterke hokjesgeest!quote:
Je bent er in ieder geval geen als je hardop schreeuwt dat linkse dhimmi's niets willen doen tegen het complot van moslimovername en Iranbombardering (wist je dat Nederland als eerst door Iran wordt gebombardeerd?) en dat de Linkse Kerk al die moslimhobbies tolereert (zie de veeeeeeeeeele moslims in de regering die streven naar overname) en dat het milieu ook iets te maken heeft met links en moslims enzo.quote:Wanneer ben je eigenlijk een aluhoedje?
En "no offense" en "achterlijke idioot" in 1 zin
quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:09 schreef Filosofisch het volgende:
[..]
Je bent er in ieder geval geen als je hardop schreeuwt dat linkse dhimmi's niets willen doen tegen het complot van moslimovername en Iranbombardering (wist je dat Nederland als eerst door Iran wordt gebombardeerd?) en dat de Linkse Kerk al die moslimhobbies tolereert (zie de veeeeeeeeeele moslims in de regering die streven naar overname) en dat het milieu ook iets te maken heeft met links en moslims enzo.
Dan ben je in ieder geval GEEN aluhoedje
Overheids-trollen met een Godcomplexquote:Op woensdag 1 december 2010 13:15 schreef Terecht het volgende:
[..]
De Barmhartige is my middle name, mijn zoon.
Zo hey jij weet dus alles. Jij hebt het bij het rechte eind. Jouw wereldbeeld is je van het en wat jij dnekt te weten is de absoluut onbetwistbare waarheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Deckard het volgende:
Ik kon mijn oren niet geloven dat een collega van mij ook begon over dat de maanlandingen niet waar waren. Een collega die ik wel wat intelligentie had toegedicht, maar ik maak dus ook wel eens inschattingsfouten.
Hoe weet je dat jij WEL gelijk hebt? Heb je Neil Armstrong toevallig gezien, of accepteer je de maatschappelijke mening?quote:Ik kon mijn oren niet geloven dat een collega van mij ook begon over dat de maanlandingen niet waar waren. Een collega die ik wel wat intelligentie had toegedicht, maar ik maak dus ook wel eens inschattingsfouten.
Heel raar maar; de middelbare school in het scheikunde lokaal.quote:Op zondag 26 december 2010 00:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Een vraagje, waar haal jij je informatie vandaan
Ik begrijp waar je heen wilt, maar ik vind niet dat je dit de minderbedeelden moet aandoen. Straks gaan die complotdenkers nog echt geloven in hun 'gelijk'.quote:Op zondag 26 december 2010 02:27 schreef Filosofisch het volgende:
[..]
Hoe weet je dat jij WEL gelijk hebt? Heb je Neil Armstrong toevallig gezien, of accepteer je de maatschappelijke mening?
Ik zeg van wel maar kan zeker begrijpen waarom men er NIET in gelooft
Zoals het jouw hobby is je dood te staren op pixeltjes om daar valse slachtoffers van 9/11 in te ontdekken zo heb ik mij toegelegd op het bestuderen van de complotdenker en zijn complottheorieen, alhoewel kwade tongen beweren dat ik het in opdracht zou doen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben jij ooit pijn gedaan door een BNW'er? Heeft een BNW'er je vriendinnetje snoeihard geneukt? Je bent zo met ze bezig.... d'r moet haast iets zijn.
quote:Op zondag 26 december 2010 11:07 schreef Terecht het volgende:
Zoals het jouw hobby is je dood te staren op pixeltjes om daar valse slachtoffers van 9/11 in te ontdekken zo heb ik mij toegelegd op het bestuderen van de complotdenker en zijn complottheorieen, alhoewel kwade tongen beweren dat ik het in opdracht zou doen!
quote:Op zondag 26 december 2010 11:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zoals het jouw hobby is je dood te staren op pixeltjes om daar valse slachtoffers van 9/11 in te ontdekken zo heb ik mij toegelegd op het bestuderen van de complotdenker en zijn complottheorieen, alhoewel kwade tongen beweren dat ik het in opdracht zou doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |