Helaas is het toch vrij veel stof vaak, dus met een simpel rijtje kom je er mogelijk niet. Hoewel een gemiddeld boek vaak veel meer leeswerk is, alleen heeft men daar op de een of andere manier geen moeite mee...quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:29 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Jaja...nou nog iemand die alle 'vicsims' op een rijtje zet waar je niet meer omheen kunt.
Vanaf dag 1 heeft het me bezig gehouden. Pas rond 2005 a 2006 begon ik te twijfelen aan het officiële verhaal. Ik weet nog goed dat in september 2001 dagen aan de buis gekluisterd zat en er vol in trapte. Ik wist toen zeker dat extremistische moslims het hadden gedaan..quote:Vanaf dag 1 van 911.....heb ik eigenlijk altijd al een 'gevoel' gehad van... er kloppen dingen niet.
Zoals ik wel eens eerder hebt gezegd;
Het begon met WTC 1 & 2 en als ze daar waren gestopt....dan waren er wellicht véél minder
vragen geweest. Maar de 'False Flag' is uit de hand gelopen met het Pentagon en S'ville
en daar waren op dat moment veel meer vraagtekens te vinden.
Enige tijd later, kwam pas het WTC 7 verhaal om de hoek kijken.
Dat maakt verder ook geen reet uit natuurlijk. Jij en ik weten dat een groot deel van de slachtoffers, zo niet alle, fake zijn. Hoe het allemaal is uitgevoerd, dat wordt dan imho minder interessant.quote:And i ll stick with the "Drone Story", for the moment. Uit dat verhaal heb ik de logische gedachtengang van diegene die dat verteld heeft gevolgd.
En zover ik het nu kan zien.....klopt zijn verhaal 'aardig'!
Waarom dat? Mis ik iets? Ticker was sowieso al lang niet meer in het 9/11 topic te vinden, dus ik snap je punt eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:23 schreef polderturk het volgende:
Waar is Ticker? Is hij met de staart tussen de benen er vandoor gegaan?
Ik bedoelde eigenlijk Terecht.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom dat? Mis ik iets? Ticker was sowieso al lang niet meer in het 9/11 topic te vinden, dus ik snap je punt eigenlijk niet.
Die is zijn haat jegens BNW'ers digitaal kenbaar aan het maken --> Complotdenkers & Samenzweringstheorien (met PAINT!!!)quote:Op zaterdag 25 december 2010 05:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Terecht.
Geen slapende honden wakker maken....of ergerquote:Op zaterdag 25 december 2010 05:54 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Terecht.
Een oplossing....alle vicsims op één site....en blijven linken die handel.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Helaas is het toch vrij veel stof vaak, dus met een simpel rijtje kom je er mogelijk niet. Hoewel een gemiddeld boek vaak veel meer leeswerk is, alleen heeft men daar op de een of andere manier geen moeite mee...
Als jij zegt dat de victims fake waren, dan wordt je meteen al niet meer serieus genomen. Laat staan dat mensen bereid zijn om zich in de materie te gaan verdiepen. Mensen zijn sowieso heel erg moeilijk te overtuigen. Ze zijn al 9 jaar in de veronderstelling dat het waar is wat ze gezien hebben. Dat is ook de grote kracht van deze psyop geweest. Shockeren en vervolgens herhalen, herhalen, herhalen... da-gen lang zagen we dat vliegtuig het gebouw rammen en zagen we de torens 1 voor 1 verpulveren. Ga ze dan maar eens proberen uit te leggen dat ze in de maling genomen zijn en dat hetgeen ze zagen een hoax was. Dat gaat er echt niet zomaar in. Ook niet met een lijstje. De hoax heeft het gewenste effect gehad ... JUIST door het herhalen, keer op keer op keer. De televisie is een gevaarlijk en o zo belangrijk wapen geworden. Men realiseert zich dat alleen niet...
Daar is sinds 2005 ook al een behoorlijke verschuiving te zien.quote:Pas als een "erkend" persoon dit soort dingen gaat beweren, dan pas zullen enkele oren open gaan, maar dan nog denk ik dat zelfs die persoon voor gek zal worden verklaard door de meerderheid.
Ik ook hoor....met open ogen, maar al vrij gauw had ik in de 'gaten', letterlijk en figuurlijk gezien,quote:Vanaf dag 1 heeft het me bezig gehouden. Pas rond 2005 a 2006 begon ik te twijfelen aan het officiële verhaal. Ik weet nog goed dat in september 2001 dagen aan de buis gekluisterd zat en er vol in trapte. Ik wist toen zeker dat extremistische moslims het hadden gedaan..
In ieder geval véél....maar alle!? Dat betwijfel ik, dat zou betekenen dat 'ze' 6 miljard aardbewoners hebben gepiepeld.quote:Dat maakt verder ook geen reet uit natuurlijk. Jij en ik weten dat een groot deel van de slachtoffers, zo niet alle, fake zijn.
Daar ligt nou net de uitdaging juist!quote:Hoe het allemaal is uitgevoerd, dat wordt dan imho minder interessant.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die kans acht ik ook zeer waarschijnlijk. Ze hebben gewoon een hoeveelheid virtuele kantoorruimte gehuurd. Op papier zat het daar dus lekker vol, maar in werkelijkheid stond het er op de betreffende etages leeg en konden 'krakers' lekker hun gang gaan in de gebouwen. Natuurlijk een prima basis om 2500 VicSims te huisvesten!:
afbeelding
Maar om ze gelijk een stempel met 'MOSSAD' erop te gevenquote:Four of the so-called "Art Students"- (Mossad Agents) - did an "art installation" IN THE WORLD TRADE CENTRE in 2001,before the attacks.
In a radio interview,Jonathon Brown of "Core of Corruption" fame outlines his evidence and explains how his phone has been tapped since discovering this information. The students lived in the WTC for a month.
For more info go to www.coreofcorruption.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Non parles voes frances..kes kies spas
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
quote:Op zondag 26 december 2010 00:03 schreef DarthHouse het volgende:
Ik zocht eigenlijk naar '911 vicsims', via Google afbeeldingen.
Pas op een van de laatste pagina's... kwam ik dit op een Frans-talige site tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto's zeggen 0,0 niets. Ze zouden na iedere willekeurige binnenbrand gemaakt kunnen zijn. Exhibit my ass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Non parles voes frances..kes kies spas
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2010 00:07:14 ]
Naar mijn mening is dit HET BEWIJS dat de beelden van het pentagon aanslag bewerkt zijn. Waar is Terecht?quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:00 schreef DarthHouse het volgende:
Een """"0""Boeing""0"""" die 39 muisklikken lang op dezelfde plaats blijft![]()
Alleen maar mogelijk ik de US of A
Ik had ze nog niet gezien...en een bordje erop met Exhibit zegt inderdaad niks, ik heb ook weinigquote:
Waarom gebruik je de exponentiële verdeling en niet bijvoorbeeld een pareto of inverse gaussian of weibull verdeling, maw: waarom zou de onderscheppingstijd exponentieel verdeeld zijn?quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef polderturk het volgende:
Ik heb besloten uit te rekenen wat de kans is dat er vier vliegtuigen niet onderschept worden door straaljagers. Hiervoor heb ik de negatief exponetiele verdeling gebruikt. Stel het duurt gemiddeld 15 minuten voordat een vliegtuig onderschept wordt.
Op deze link kun je meer vinden over de negatief exponentiele verdeling:
http://ict.ewi.tudelft.nl/~frits/presan/node26.html
Voor t >= 0 is de verdelingsfunctie: F(t)= 1 - exp(-L*t)
(L=lambda)
De gemiddelde tijdsduur m is 15 minuten
m = 1/15, dus L=1/15
Wat is de kans dat een vliegtuig na 1 uur onderschept is?
P1(60) = F(60) = 1 - exp(-(1/15)*60) = 0,9817
Wat is dus de kans P2 dat een vliegtuig na een uur NIET onderschept is?
P2(60) = 1 - F(60) = 0,01832
Wat is dus de kans P3 dat er 4 vliegtuigen binnen een uur niet onderschept worden? Hiervoor gebruiken we de binomiale verdeling:
P3 = (P2)^4 = 1,13*10^-7 = 0,000000113
Zoals je kunt zien is de kans nagenoeg 0.
Ik heb ook uitgerekend wat de kans is als de gemiddelde onderscheppingstijd 30 minuten is. Dan wordt de kans dat alle vier de vliegtuigen niet onderschept worden na 1 uur 0,000335. Ook heb ik uitgerekend wat de kans is als het gemiddelde een kwartier is en dat alle vier de vliegtuigen na 2 uur nog niet onderschept zijn: 1,27*10^-14 =0,0000000000000127.
Kan je me hierover een PM sturen? Ik ken wat mensen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:14 schreef Culto het volgende:
Ik weet uit de eerste hand dat Gerlof Leistra en Max Westerman er heel diep in zitten.
(De bron hiervan durf ik nog niet te noemen, komt nog wel...)
Je hoort nooit wat van ze, maar ze zijn op de hoogte van de morphing en de andere fakery.
http://911logic.blogspot.(...)er-pinocchio_17.htmlquote:"...The fact that there is no hole in the exit face that would accommodate an object of this size proves that the object cannot be real."
"Here is where the perps showed their ability to improvise:
"Because of the most obvious FOX-aired “nose-out” phenomenon, they were forced to copy this blunder into all the other “amateur” footage which would surely have shown it even more clearly than the “Chopper 5” footage did.
"To accomplish this, they had to abandon the independent fuel tank explosion explanation for the separate fireballs and use what would have represented the starboard-side explosion as cover for the “nose-out.” Of course, this subsequently placed the port-side explosion out of position. This was only a minor anomaly compared to having to explain how an entire third of the still-intact plane emerged from the backside of WTC2 in that FOX-aired blooper.
"Unfortunately for them, they had already dug their own graves. Although this solution bought them some time (about 5 years so far), they had to know that the fact that there was no hole in “exit-face” from which the “nosecone” could have “emerged” was going to be their ultimate undoing. There was no way for them to run up there and create the unplanned hole they now needed to exist, but even if there was, it wasn’t like they could “unbroadcast” the already-aired footage of the fully-intact steel beams.
"At this point, they were forced to choose between hoping that nobody figured out this obvious “smoking gun” and providing no amateur footage from the north side at all. If not one person would have captured the “nose-out” on film, that would have rivaled the sheer lunacy of finding Satam Al Suqami’s unscathed passport in the street."
Dus ook geenquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://911logic.blogspot.(...)er-pinocchio_17.html
Dan nog dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tenzij het harde staal weer netjes dicht is geklapt...quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dus ook geen
[ afbeelding ]
wat er uit zijn gevlogen.
Lees de rest hier; http://www.911truth.org/a(...)0813150853871#ftnotequote:The management representatives of these tenant companies were seen to be secretive and powerful. Through these powerful people, the tenants were connected to organizations that benefited greatly from the 9/11 attacks, including the defense contractors Lockheed Martin, Raytheon, General Dynamics, Halliburton, and Science Applications International Corp (SAIC). The tenants also had strong connections to the Bush family and their corporate network, including Dresser Industries (now Halliburton) and UBS, and to Deutsche Bank and its subsidiaries, reported to have brokered the insider trading deals. There were also links between these tenant companies and the terrorist-financing Bank of Credit and Commerce International (BCCI).
Lees de rest hier.quote:When people do things and get away with it, eventually its going to come to me. And when it comes to me, its going to be so big. So it had to be stopped in the beginning when its small, you see, to keep it from spreading.
This is too big for me man. This is a big thing. Man you know this is a world thing happening. Im just a small man. My lifestyle is completely different from this. Im not supposed to be involved in this. This is for other people. People who have money and all this kind of stuff. Well, I not supposed to be involved with this, I dont have nothing.
People with money this is their thing. This is for them.
81 minuten;quote:This is about independent, verifiable evidence which unfortunately happens to conclusively establish as a historical fact that the violence which took place in Arlington that day was not the result of a surprise attack by suicide hijackers, but rather a false flag black operation involving a carefully planned and skillfully executed deception.
If you are skeptical of (or even incensed by) this statement we do not blame you. We are not asking you to take our word for it, nor do we want you to do that. We want you to view the evidence and see with your own eyes that this is the case. We want you to hear it directly from the eyewitnesses who were there, just as we did.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tenzij het harde staal weer netjes dicht is geklapt...
Denk ook eens na over de vleugels van een Boeing. Die zijn zeer kwetsbaar. Er staan zelfs waarschuwingen op dat je alleen op de aangegeven plekken mag lopen. Dit betekent dus waarschijnlijk dat iemand die buiten die plaatsen gaat lopen op de vleugel, mogelijk schade toebrengt aan het vliegtuig.
Maar op 9/11 gaan die vleugels zonder problemen door stalen balken heen. Ze breken niet af. Ze klappen niet naar buiten... nee, ze gaan er gewoon doorheen.![]()
[ afbeelding ]
Geen enkele vertraging, schokgolf of enige terugslag te bespeuren. Een warm mes die door de boter glijdt, dat lijkt mij nog de beste vergelijking. Waarom gelooft men deze bagger?![]()
We moeten even in ons geheugen houden, (afgezien van alle toevalligheden die we hebben opgerakeldquote:Much controversy has surrounded the speeds reported for the World Trade Center attack aircraft. However, none of the arguments for either side of the debate have been properly based on actual data, until now. Pilots For 9/11 Truth have recently analyzed data provided by the National Transportation Safety Board in terms of a "Radar Data Impact Speed Study" in which the NTSB concludes 510 knots and 430 knots for United 175 (South Tower) and American 11 (North Tower), respectively. A benchmark has been set by the October 1999 crash of Egypt Air 990, a 767 which exceeded it's maximum operating limits causing in-flight structural failure, of which data is available to compare to the WTC Attack Aircraft.
Egypt Air 990 (EA990) is a 767 which was reported to have entered a dive and accelerated to a peak speed of .99 Mach at 22,000 feet. Boeing sets maximum operating speeds for the 767 as 360 Knots and .86 Mach. The reason for two airspeed limitations is due to air density at lower vs. higher altitudes. To understand equivalent dynamic pressures on an airframe of low vs. high altitude, there is an airspeed appropriately titled "Equivalent Airspeed" or EAS. EAS is defined as the airspeed at sea level which produces the same dynamic pressure acting on the airframe as the true airspeed at high altitudes.
Pilots For 9/11 Truth have calculated the Equivalent Airspeed for EA990 peak speed of .99 Mach at 22,000 feet as the equivalent dynamic effects of 425 knots at or near sea level. This airspeed is 65 knots over max operating for a 767, 85 knots less than the alleged United 175, and 5 knots less than the alleged American 11. Although it may be probable for the alleged American 11 to achieve such speed as 430 knots is only 5 knots over that of EA990 peak speed, It is impossible for the alleged United 175 to achieve the speeds reported by the NTSB using EA990 as a benchmark.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
@DarthHouse: Dat van die Lloyde England blijft een vreemd verhaal idd! Lijkt wel alsof de man zonder zijn medeweten is gebruikt op bewerkte foto's die als bewijs gebruikt worden.
En zijn FBI vrouw natuurlijkquote:Ranke recounts how he told Hughes how the plane didnt hit the Pentagon but continued on. She said, ya. He said, What? She said, Ya, what you said. Im not going to say anymore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |