Presentquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:26 schreef Terecht het volgende:
Vies briljante paint.
Ik wil ook eens zoeen complotter in levende lijven tegenkomen.Gewoon, om het aapjes kijken, de mallotenfactor en zulks. Als ik ze op het internet tegenkom vraag ik mij altijd al af wat voor een figuur er nu aan de andere kant van het lijntje zulke berichtjes zit te typen.
Zo iemand?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:26 schreef Terecht het volgende:
Vies briljante paint.
Als ik ze op het internet tegenkom vraag ik mij altijd al af wat voor een figuur er nu aan de andere kant van het lijntje zulke berichtjes zit te typen.
Maar niet briljanter dan deze:quote:
Is iemand al opgevallen dat die kat stiekem een alien is??? Kijk naar die ogen en OPEN JE OGEn11!!!!quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar niet briljanter dan deze:
[ afbeelding ]
Kort en krachtig. Perfect!
De ogen van een reptillian.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Is iemand al opgevallen dat die kat stiekem een alien is??? Kijk naar die ogen en OPEN JE OGEn11!!!!![]()
![]()
Uitgaanstip voor Terecht!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:26 schreef Terecht het volgende:
Ik wil ook eens zoeen complotter in levende lijven tegenkomen.Gewoon, om het aapjes kijken, de mallotenfactor en zulks. Als ik ze op het internet tegenkom vraag ik mij altijd al af wat voor een figuur er nu aan de andere kant van het lijntje zulke berichtjes zit te typen.
ik heb em laatste nog op de radio gehoordquote:
Beertjes? Waar?quote:
We got a live one, ladies and gentlemen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:48 schreef Leonidas82 het volgende:
Ik houd ook niet van complottheorieen, maar enkele zijn wel WAAR
11 september is gepleegd door terroristen, terwijl er voldoende bewijs is dat de Amerikaanse geheime dienst vooraf was geinformeerd, maar niets deed.
De club van Bilderberg bestaat echt. De club bestaat uit zeer invloedrijke lieden met enorme invloed over de wereld. De politieke en economische elite (www.wikipedia.nl)
Dat de crisis bewust is gecreerd weet ik niet, maar dat de bankiers schat en schatrijk worden van deze crisis is een FEIT. landen volpompen met schulden en zeer hoge rentes heffen is op lange termijn een prima investering dunk mij (voor bankiers dan).
Whehe, uit welk topic komt deze?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar niet briljanter dan deze:
[ afbeelding ]
Kort en krachtig. Perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |