Klopt, maar gaat hier in def vaak niet op.quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
Wint? Is toch normaal. Diegene met de lapo maakt het nieuwe topic?
Woeiiiiquote:
Volgens buienradar nog minimaal 3 uur sneeuw.quote:
Lieverd, geen enkele compassie??quote:
Mietje. Je zit verdomme in een busje.quote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lieverd, geen enkele compassie??
Ik moet morgen voor het eerst gaan werken.............![]()
Opbokken met die sneeuw!!!!!
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mietje. Je zit verdomme in een busje.
Ja dan sta je koffie te sukken bij een receptioniste.quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............
Jij als "geharde" luchtmobieler moet daar zeker tegen kunnen!quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lieverd, geen enkele compassie??
Ik moet morgen voor het eerst gaan werken.............![]()
Opbokken met die sneeuw!!!!!
Ik wil gvd +30 graden hebben!!!! Niet dit pokkeweer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef m.k het volgende:
volgende week gaat het regenen, vind je dat beter?
heb net een craft met lange mouwen aangeschaftquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.
Hup hup schat, ga die ff voor me halen, lever je die woensdag hier bij me afquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.
Het is idd geen EX, maar OUD......quote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef m.k het volgende:
[..]
heb net een craft met lange mouwen aangeschafttop ding.
je zei EX dat kan niet he
Dat gaat me te snel..............quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
Tja ER. Voor medelijden moet je denk ik even verkassen naar R&P ofzo.
www.wehkamp.nlquote:Op maandag 29 november 2010 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hup hup schat, ga die ff voor me halen, lever je die woensdag hier bij me af
Rembours uiteraard
Kom je ook weer heerlijk buiten..........
Ik ben het voor dit keer helemaal met je eens ja!!!!quote:
Als je op die link klikt, zie je dat ik het al voor je opgezocht heb!!!quote:
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er valt een miniscuul laagje motsneeuw en heel Nederland is weer in paniek
Vorig jaar bij mij: Dump hier je sneeuwfoto's.quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus.
Sneeuw is mooi en cool enzo
Vrouwen hebben een betere smaak qua kleding dan mannen, dus laat ik het maar aan jou over......quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je op die link klikt, zie je dat ik het al voor je opgezocht heb!!!
Mooi!!!quote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vorig jaar bij mij: Dump hier je sneeuwfoto's.
Het is fucking thermo ondergoed..... dat staat sowieso nooit. En je hoeft er het huis niet voor uit. Anders ga je lekker zelf naar de Hema of V&Dquote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een betere smaak qua kleding dan mannen, dus laat ik het maar aan jou over......
ja maar,.....ja maar.......ik hou m'n kop al.......quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is fucking thermo ondergoed..... dat staat sowieso nooit. En je hoeft er het huis niet voor uit. Anders ga je lekker zelf naar de Hema of V&D
1979quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Er is niks moois en cools aan sneeuw. Duizenden kilometers file en langzaam rijdend verkeer. Het hele land ligt meteen plat.
Toen was ik niet eens verwekt!quote:
Ik werd gebracht in een oude Simcaquote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging op de schaats naar school, ja over de weg.
Wat zeur je nou? Jij moet je eigen pakketje bezorgen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja maar,.....ja maar.......ik hou m'n kop al.......
Bestel je, ben je niet thuis (ik dus) dat tot 2 maal toe, postkantoor.............jaja, allemaal geleerd vandaag.
Ik ook.quote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging op de schaats naar school, ja over de weg.
Was dat maar zoquote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Jij moet je eigen pakketje bezorgen.Komt dan toch altijd goed?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik werd gebracht in een oude Simca
quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Er is niks moois en cools aan sneeuw. Duizenden kilometers file en langzaam rijdend verkeer. Het hele land ligt meteen plat.
Maar ja, daar mag je ook met spijkerbanden rijden. Hier lopen ze al te janken als je een sneeuwketting om je wielen hebt zitten.quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien hoe burgerlijk Nederland in elkaar stort door wat koud water..
Binnenkort iig weer naar Noorwegen om daar te zien hoe het dus wél kan..
Of elk ander land waar het weleens sneeuwt....quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien hoe burgerlijk Nederland in elkaar stort door wat koud water..
Vorig jaar in Zweden had het treinverkeer het pas moeilijk door de ergste winter in 30 jaar.quote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ja, daar mag je ook met spijkerbanden rijden. Hier lopen ze al te janken als je een sneeuwketting om je wielen hebt zitten.
Overigens ga ik misschien (als de bezuinigingen het toelaten) begin volgend jaar ook weer naar Noorwegen.
Dat hoor ik wsl 2 dagen voordat we vertrekken... Simpel gezegd, ik weet nog niets.quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
En wat wordt uw rol in dat geheel dan als ik vragen mag?
Noorwegen is dus wel effe een HEEL stuk groter dan Nederland he? Nederland is gewoon overvol en heeft te weinig asfalt. Maarruh, ga je naar de buurt van Rygge?quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Veel te warm...quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Noorwegen is dus wel effe een HEEL stuk groter dan Nederland he? Nederland is gewoon overvol en heeft te weinig asfalt. Maarruh, ga je naar de buurt van Rygge?
ik denk dat ze flink aan het timmeren zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef AchJa het volgende:
@Puma
De kruispads al tevoorschijn gehaald?
quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik denk dat ze flink aan het timmeren zijn.
de sneeuwgrijpers zijn absoluut nodig, straks gebeurd er nog iets spannends in Beverloo.
Blijf je toch bij de kachel zitten?quote:Op maandag 29 november 2010 18:32 schreef Vortix het volgende:
Avond.
Schnee ist immer toll. Maar deze jongen heeft weinig zin in de ijzel die het gaat zijn over een tijdje. Potentieel op je smoel gaan bij het hardlopen kom er maar in
Doe even per PM. Torrents plaatsen is verbodenquote:
okquote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe even per PM. Torrents plaatsen is verboden
pmverzondenquote:
ik versta geen deensquote:
what happends in Beverlo, stays in Beverloquote:
Meh, dan maar misschien uitglijdenquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blijf je toch bij de kachel zitten?
Biertje er bij in de soepele broek!quote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
En vervolgens je kakken breken, laat mij maar in huispak bij de kachel in de chillstand zitten!
quote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
En vervolgens je kakken breken, laat mij maar in huispak bij de kachel in de chillstand zitten!
En met de bus naar de sportschoolquote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Biertje er bij in de soepele broek!
Ook een idee natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
Heel aangekomen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef Maitje het volgende:
Wat een sensatie om naar huis te fietsen
quote:
Gelukkig.quote:
Kan beide erg pijn doen.quote:Alleen het is altijd even inschatten of je op slakkentempo moet fietsen of keihard door trappen... Wanneer val je nu sneller?
snel fietsen, en plat door de bochten is het beste!quote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
uiteraard. Alleen het is altijd even inschatten of je op slakkentempo moet fietsen of keihard door trappen... Wanneer val je nu sneller?
Idd...quote:
Dat laat ik aan jou over!quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef gerco94 het volgende:
[..]
snel fietsen, en plat door de bochten is het beste!
Nope, Harstadquote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Noorwegen is dus wel effe een HEEL stuk groter dan Nederland he? Nederland is gewoon overvol en heeft te weinig asfalt. Maarruh, ga je naar de buurt van Rygge?
Superheld.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef AchJa het volgende:
Zit je te googlen op coke en borsthaar (gelul met Marco Kroon). Kom je dit tegen... http://emailer.proxi.nl/image.php?id=52051
Ik ben een Ekokrijger...
Het zou maar zo kunnen. Ik zal morgen eens op de kaart kijken. Ik maak me meestal niet zo druk over waar ik gedumpt wordt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
En psst, achja, bedoel je dat ook niet? Want het zit wel akelijk dicht in de buurt..
Kom jij uberhaupt wel bij de verwarming vandaan?quote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen. Ik zal morgen eens op de kaart kijken. Ik maak me meestal niet zo druk over waar ik gedumpt wordt.
Natuurlijk niet, daar ben ik veel te teer voor gebouwd...quote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kom jij uberhaupt wel bij de verwarming vandaan?
Ik heb er zelfs 1 met achterwielaandrijving, nog leuker.quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
Hebben jullie allemaal geen auto ofzo, dat jullie zo geil zijn op de sneeuw?
Jawelquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
Gewoon angstquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef EllaN het volgende:
Mensen kunnen echt ineens geen auto meer rijden als het sneeuwt.
Correct.quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
PER SE door groen licht rijden en daarmee een kruising vast zetten is geen angst, maar gewoon domquote:
Angst maakt mensen domme mensenquote:Op maandag 29 november 2010 20:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
PER SE door groen licht rijden en daarmee een kruising vast zetten is geen angst, maar gewoon dom.
Ik ook! Stiekum toch wel een beetje leuk in de sneeuw..quote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 1 met achterwielaandrijving, nog leuker.
Bron?quote:
Ja dat gaat idd ver.... Ach, gewoon radio wat harder en lekker meebleren..quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Bron?. Nee, maar ik erger me wel echt hoor. Ik heb 40 minuten gedaan over een stukje dat ik normaal in 7 minuten rijd. Ik snap rustig rijden absoluut, maar dingen als kruisingen vastrijden en absoluut niemand meer door laten vind ik echt belachelijk.
In de NG al meer dan een dag...quote:Op maandag 29 november 2010 18:40 schreef gerco94 het volgende:
op MP.net staat een torrent van restrepo!
wat is NG?quote:
En wat is Restrepo eigenlijkquote:
ah oke, doe ik niet aanquote:
Haha ja, ik had mij er al op voorbereid dus zat vrij ontspannen achter het stuurquote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja dat gaat idd ver.... Ach, gewoon radio wat harder en lekker meebleren..
Mea Culpa!quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Barbaar!!! Gvd na Apocalypse Now Restrepo niet in de wacht hebben!
quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mea Culpa!
Ik ben al bezig om hem te "kopen"
“Only Thing We Have to Fear Is Fear Itself”: FDR’s First Inaugural Addressquote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Bron?. Nee, maar ik erger me wel echt hoor. Ik heb 40 minuten gedaan over een stukje dat ik normaal in 7 minuten rijd. Ik snap rustig rijden absoluut, maar dingen als kruisingen vastrijden en absoluut niemand meer door laten vind ik echt belachelijk.
Samenvatting?quote:Op maandag 29 november 2010 21:29 schreef Clan het volgende:
[..]
“Only Thing We Have to Fear Is Fear Itself”: FDR’s First Inaugural Address
quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Maitje het volgende:
zit ik net die hardlopers van net gekko's te noemen, komt vaders binnen in ze hardloop kleren binnen...
hardlopen in de sneeuw..
HOOOI!quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Liedje voor mijn schatje:
Je bent lief.
Daar moest ik ineens aan denken, maar moest wel even opzoeken wie dat ook gezegd had.quote:Op maandag 29 november 2010 21:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Samenvatting?.
Het was een grapje hoor. Ik hoefde niet echt een bron haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zie de post onder je.quote:Op maandag 29 november 2010 21:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vriend bij def werkt?
quote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef sp3c het volgende:
ik prik me aan nietjes!Alsof jij daar nog iets over te zeggen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben oldbie modquote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof jij daar nog iets over te zeggen hebt.
Euh.....quote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef Maitje het volgende:
Hebben jullie elkaar dan via fok ontmoet of gewoon op straat?
quote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh.....
Dat legt hij wel even uit.
no commentquote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh.....
Dat legt hij wel even uit.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
Kan iemand [DEF] nu officieel in [R&P] veranderen??
Gemeenquote:
Zeiksnorquote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
echt hoor ... zeg is iets boeiends?quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
Hebben we gvd eindelijk Lotusss en ER een beetje in toom begint een stel andere idioten de topics te kapen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
How how how.... Ik ben met niemand hier een stelquote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef jankaas020 het volgende:
Lijkt hier wel een typische KM vrouwen-boot ja, alleen maar stelletjes...
KM vrouwenboot... HrMs de Ruyter?quote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef jankaas020 het volgende:
Lijkt hier wel een typische KM vrouwen-boot ja, alleen maar stelletjes...
KLu, elke vliegbasisquote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
KM vrouwenboot... HrMs de Ruyter?
KL, schoolbat...
Veelal doen we het nu maar toch privéquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben we gvd eindelijk Lotusss en ER een beetje in toom begint een stel andere idioten de topics te kapen.
ik deed nixquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben we gvd eindelijk Lotusss en ER een beetje in toom begint een stel andere idioten de topics te kapen.
Het was een grapje.quote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eigenlijk elke schuit, op de onderzeeërs na..quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
KM vrouwenboot... HrMs de Ruyter?
KL, schoolbat...
Ik heb wat "ervaring" op de Ruyter, die vond ik de ergste. Alhoewel de van Nes ook een behoorlijke duit in het zakje deed.quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Eigenlijk elke schuit, op de onderzeeërs na..
Wat deed jij op de Ruyter dan?quote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb wat "ervaring" op de Ruyter, die vond ik de ergste. Alhoewel de van Nes ook een behoorlijke duit in het zakje deed.
Wapenles geven, Cartagena (Colombia) Tromp klasse.quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat deed jij op de Ruyter dan?
het sneeuwt?quote:
KIJK!quote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 1 met achterwielaandrijving, nog leuker.
Ahh, das al een tijdje terug dan, ik dacht eerst dat je de ze-prov klasse bedoelde.. Was het nog een beetje een leuke trip?quote:Op maandag 29 november 2010 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wapenles geven, Cartagena (Colombia) Tromp klasse.
Mwoah, de mooiste trip heb ik met de Rotterdam gehad ergens in 2004. Lissabon, Cadiz etc. Heul veul bier, toen mocht dat nog....quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ahh, das al een tijdje terug dan, ik dacht eerst dat je de ze-prov klasse bedoelde.. Was het nog een beetje een leuke trip?
Mercedes uit "77... Gewoon hobbelen, deden we vroeger ook.quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
Rijdt ook een auto met achterwiel aandrijving.. heb nog steeds trauma omdat ik het eens in de sneeuw wilde proberen ermee.
Sindsdien kijk ik niet meer naar die auto...Niet meer als het sneeuwt... in fact heb hem voor mijn eigen bescherming maar uit elkaar gehaald
.
rijdt nu een golf 2 uit 1987...
morgen
sneeuw
golf uit 1987...
shit men.
Laatste keer dat ik tactisch op het strand lag was het onder palmbomen met een graad of 35..quote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt hoor ... zeg is iets boeiends?
koud op het strand?
Dat waren de tijden, idd. Ik werd ingevlogen in de Golf, in 2005, toen waren we drooggelegd. En totdat commissie Staal er door gedrukt werd, liep ik zeewacht. Dus mijn enige bier op zee was afkomend, dat was wel altijd gezellig maar ik miste wel alle feestjes. Na commissie Staal werd ik boerenachtgast en hebben we alleen nog maar de 'three can rule' gehad, als de ouwe het toestond.quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, de mooiste trip heb ik met de Rotterdam gehad ergens in 2004. Lissabon, Cadiz etc. Heul veul bier, toen mocht dat nog....
Dan vraag ik mij af waar je het continu over wilt hebben?quote:Op maandag 29 november 2010 22:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik tactisch op het strand lag was het onder palmbomen met een graad of 35..
Maar ik vind het een beetje meelijwekkend als mensen op een internetfora mensen informatie door hun strot moeten rammen wat voor hun relatie is bedoeld (maar uiteraard wel diezelfde mensen willen laten meelezen om aan te tonen dat hun relatie toch echt super te gek is).
Laat staan als je godbeterd naast elkaar in bed ligt te fokken..__!
Als je een puber van 16 ben kan het nog enigzins op wat meedelijden rekenen maar als je inmiddels al bijna of zelfs al in de dertig bent is het eigenlijk alleen nog maar diep en dieptriest te noemen...
En nu schop ik verschillende mensen waarschijnlijk weer tegen de benen en ben ik de weer de boeman, terwijl ik verwoord wat meerdere vaste def-bezoekers mij via de PM al gedeeld hebben...
Just my two cents...
Muah, ten eerste niet alleen ik, maar dat terzijde.quote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waar je het continu over wilt hebben?
ik wil lightning wel weer gaan pesten andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik kwam op de RDM en las in een order dat ze de "two can rule" hanteerden. Ik in het Gouden Bal (ja daar mocht ik komen!) een biertje bestellen, daarna nog 1. Vervolgens aan de cola, ik snapte de "two can rule" bij de KM wsl niet...quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat waren de tijden, idd. Ik werd ingevlogen in de Golf, in 2005, toen waren we drooggelegd. En totdat commissie Staal er door gedrukt werd, liep ik zeewacht. Dus mijn enige bier op zee was afkomend, dat was wel altijd gezellig maar ik miste wel alle feestjes. Na commissie Staal werd ik boerenachtgast en hebben we alleen nog maar de 'three can rule' gehad, als de ouwe het toestond.
drive safe!quote:
Ik drink eigenlijk ook altijd teveel, ach zolang je maar 'capabel' bleef...quote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kwam op de RDM en las in een order dat ze de "two can rule" hanteerden. Ik in het Gouden Bal (ja daar mocht ik komen!) een biertje bestellen, daarna nog 1. Vervolgens aan de cola, ik snapte de "two can rule" bij de KM wsl niet...
Overigens is dat destijds ruimschoots ingehaald, ik kreeg nog een vermelding van de chef der equipage dat de KL toch goed mee kon doen met de KM collega's.
meld zich * m.k gaat schuilenquote:
Het heeft zijn eigel doel voorbijgestreeft en geprobeerd de hart en ziel uit het bedrijf te rukken.quote:
Weet ik. Vroegah zou ik wel naar de KM gewild hebben, maar tegenwoordig vind ik het allemaal maar bagger/quote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk ook altijd teveel, ach zolang je maar 'capabel' bleef...![]()
En bij de KM is het allang al niet meer zo dat een alcolist een gezellige meedrinker is..
Goed, dat gedraaikont af en toe van Lotuss en ER, tja ik lees het en denk, leuk voor ze.quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, ten eerste niet alleen ik, maar dat terzijde.
Kijk even naar boven, geouwehoer, van defensiegerelateerd tot het weer.
Maar aan sommige dingen stoor ik, en vele andere, mij/zich.
Op het moment dat erwin meldt dat hij koffie gaat zetten, lotusss meldt dat hij een superlieve vent is, hij vervolgens met zijn blote tokus uit bed stapt en een minuut later weer meldt dat hij er weer is waarna lotusss meldt dat ze weer lekker tegen hem aan gaat liggen dan is dat gewoon schreeuwen om aandacht waar ze in het echte leven dus blijkbaar niet genoeg van krijgen.
Zegt genoeg imo.
Rij voorzichtig!!quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil lightning wel weer gaan pesten anders
voor de rest ... no commentJe mag ook Rave gaan pestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Jij weet heel goed over ik over een "all ranks" denk. Heb ik zin in herrie dan ga ik wel naar de Raaf. Wil ik het wat kalmer aan doen dan stap ik wel in de lift.quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het heeft zijn eigel doel voorbijgestreeft en geprobeerd de hart en ziel uit het bedrijf te rukken.
In plaats van een gezellige bruine kroeg waar iemand zonder de juiste instelling zich niet thuis voelde tussen al die ouwe rotten hebben ze een grote kille betonnen ruimte gecreeerd met 0 ruimte om zelf invulling te geven.
Gelukkig worden er nog steeds zelf alternatieven gecreeerd...
Dude....quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op het moment dat erwin meldt dat hij koffie gaat zetten, lotusss meldt dat hij een superlieve vent is, hij vervolgens met zijn blote tokus uit bed stapt en een minuut later weer meldt dat hij er weer is waarna lotusss meldt dat ze weer lekker tegen hem aan gaat liggen dan is dat gewoon schreeuwen om aandacht waar ze in het echte leven dus blijkbaar niet genoeg van krijgen.
Zegt genoeg imo.
En als ik zin heb om muf te ouwehoeren met mn collega's over mijn superieuren is het handig als die niet een tafel verderop zitten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij weet heel goed over ik over een "all ranks" denk. Heb ik zin in herrie dan ga ik wel naar de Raaf. Wil ik het wat kalmer aan doen dan stap ik wel in de lift.
Ach, het is wel bekend hoe de media over mijn slag denkt..quote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ben bij de KM gegaan met de wilde verhalen van m'n maten in het achterhoofd, en tegen de tijd dat ik eerste klas was, was ik volgens de media een doorgesnoven, vrouwenmisbruikende, alcoholistische vechtersbaas...Vervolgens was al het leuke verboten, en dat heeft ze ook behoorlijk wat lui gekost..
Ik zit trouwens met een half oog U-571 te kijken, wat een slechte bedoening..
Dat dus, ik zit ook "anders" aan de bar als er wat hoge pieten tegenover me zitten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En als ik zin heb om muf te ouwehoeren met mn collega's over mijn superieuren is het handig als die niet een tafel verderop zitten.
Laat staan als ik mij onfatsoenlijk gedraag..
gefrustreerd kerel?quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zegt genoeg imo.
Inderdaad, geniaal zijn de Amerikanen daarin, heb het me eigelijk nooit afgevraagdquote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, het is wel bekend hoe de media over mijn slag denkt..
en U-571?
Is dat niet die Amerikaanse film die verklaard dat zij eigenhandig de Enigmacode gekraakt hebben?
nee die vind ik stiekem wel okquote:
En vervolgens verwarren ze ons 2en nog...quote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, het is wel bekend hoe de media over mijn slag denkt..
en U-571?
Is dat niet die Amerikaanse film die verklaard dat zij eigenhandig de Enigmacode gekraakt hebben?
Lama dan.quote:
das toch niet die film met bon joviquote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Inderdaad, geniaal zijn de Amerikanen daarin, heb het me eigelijk nooit afgevraagd! terwijl ik die film 400 x gezien heb, en al langer weet dat bletchley park hierachter zat...
terrible
they almost got away with it!
ik denk dat niet veel mensen zin hebben om discussies uit te lokken omdat je dan gelijk een heel spervuur van reacties over je heen krijgt. rave daarentegen is een bikkel die zich dat niet aantrekt, ik hoop dan ook dat ik ooit net zo stoer zal zijnquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Maitje het volgende:
Ik lees dat m.k. zich meld en het met jou eens is, maar vind het jammer dat jij altijd alleen je mond opend hierover en nooit is een ander.
Dude, als je niet wil dat ER en ik hier nog reageren (ook al is het voor de gein) dan moet je het gewoon melden. Dan kom ik hier alleen om te modden en meer niet.quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
ik denk dat niet veel mensen zin hebben om discussies uit te lokken omdat je dan gelijk een heel spervuur van reacties over je heen krijgt. rave daarentegen is een bikkel die zich dat niet aantrekt, ik hoop dan ook dat ik ooit net zo stoer zal zijn
Correct, en dan weet je dat ik daar als KL'er iets anders tegenover sta als de rest van de politiek correcte figuren.quote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef jankaas020 het volgende:
We hebben trouwens vorige week nog een hele discussie gehad over allranks vs eigen verblijven.
Jezus anders doe je even rustig. wanneer heb ik dat gezegd? ik vind het helemaal prima dat jullie je persoonlijke relaas hier posten, maar het is wel aandachttrekkerij.quote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, als je niet wil dat ER en ik hier nog reageren (ook al is het voor de gein) dan moet je het gewoon melden. Dan kom ik hier alleen om te modden en meer niet.
men heeft geen problemen met het reageren an sichquote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, als je niet wil dat ER en ik hier nog reageren (ook al is het voor de gein) dan moet je het gewoon melden. Dan kom ik hier alleen om te modden en meer niet.
Rave een Bikkel? Hoe weet JIJ dat? Een ieder kan zich op internet voordoen als een grote stoere bikkel. Beeldvorming zegt nl. niks. Het zal me verder jeuken, maar vergeet niet dat dit DEF SC is. Als er iets serieus te melden is, of te vragen, dan doe ik dat wel in de daarvoor bestemde topics. Dit is SC!!quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
ik denk dat niet veel mensen zin hebben om discussies uit te lokken omdat je dan gelijk een heel spervuur van reacties over je heen krijgt. rave daarentegen is een bikkel die zich dat niet aantrekt, ik hoop dan ook dat ik ooit net zo stoer zal zijn
Dit is SC. Staat het je niet aan, het staat je vrij NIET te reageren.quote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
men heeft geen problemen met het reageren an sich
het is alleen wat veel van het goede
posten dat je aan het typen bent als het ware
Duidelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef m.k het volgende:
er stond een soort van knipoog achter de tekst, ik heb er niks op tegen zoals ik al eerder had gezegd. ik wens jou en lotusss alle geluk en vind het helemaal top dat jullie elkaar hebben gevonden, ik zei alleen maar dat ik het eens was met Rave de rest was grappen en grollen.
Weltrusten Maitje.quote:
relax ik leg het alleen uitquote:Op maandag 29 november 2010 23:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit is SC. Staat het je niet aan, het staat je vrij NIET te reageren.
Sorry, maar één en ander schoot me in het verkeerde keelgat. Ik ben helemaal relaxedquote:
Nee.quote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef m.k het volgende:
om maar even het onderwerp in iets anders te veranderen, sneeuwt het nog bij jullie ?
Weltrusten Lotusss.quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.
En nu ga ik slapen. Alleen. Dus geen ranzige berichtjes van mij.
Wie zijn mijn "maten" alhier? Kun jij mij die aanwijzen?quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef hcwp het volgende:
Ik snap niet waarom die discussie steeds weer opnieuw gevoerd moet worden. Het moge duidelijk zijn dat een redelijke schare bezoekers zich stoort aan klef gedrag, net zoals dit in 'real life' zou zijn. Als jij uit bent met je maten, en er zit er een non stop met z'n vrouwtje te kleffen, heb je daar ook snel genoeg van. Blijf dan thuis, neuk het er uit, en ga mee zodra je elkaar weer twee seconden los kan laten zonder in paniek te raken...
Sneeuwt niet meer hier nee, gelukkigquote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef m.k het volgende:
om maar even het onderwerp in iets anders te veranderen, sneeuwt het nog bij jullie ?
Die nota bene ook nog zijn dienstplicht heeft ontdoken ja.......quote:
relax...quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.
En nu ga ik slapen. Alleen. Dus geen ranzige berichtjes van mij.
Ik laat mij niet door ene Rave_Nl de les lezen.........Never nooit niet!!!quote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
relax...
als iedereen nu een chillpill neemt gaat t vanzelf goed.
Men , we zouden eigelijk allemaal eens een goede knokpartij moeten organiseren ofzo.. kussengevecht voor de mietjes om alle frustratie uit elkaar te slaan.. en dan is alles gelijk klaar denk ik... Spec Gaat achter Lightning aan, Rave eet erwin op, terwijl Lotuss kamikaze pleegt op iedereen met Indische schotel dat eigelijk een tijdbom is... zoiets gaat het worden.
in ieder geval zit ik af te wachten met gesloten luiken, kom er wel uit zodra t over is.. kunnen we verder met leuke SC.
Die sergeant uit Tour of Duty zat tijdens Vietnam in Amsterdam, was ooit eens een heel intervieuw op Veronica over hem. Soms zie je dat acteurs niet in dienst hebben gezeten aan hun handelen, verkeerd laden etc, Zelf zag ik ooit een compleet verkeerde manier van drukverband leggen bij MASH, of het gebruik van plakkerige watten, waar dat niet nodig is, dat valt je dan wel op.quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die nota bene ook nog zijn dienstplicht heeft ontdoken ja.......
Hier is alles okay, al ga ik niet te lang op internet zitten, zat vrijdag met iets teveel wijn op hier, en ik heb nogal een slechte dronk.quote:
mooi nummerquote:
Blijf zelf ook niet meer telang op internet hoor. Mag er morgen redelijk opt ijd uit (toegegeven, soepele tijd hoor) om voor het eerst op pad te gaan. In het diepe gegooid zeg maarquote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Hier is alles okay, al ga ik niet te lang op internet zitten, zat vrijdag met iets teveel wijn op hier, en ik heb nogal een slechte dronk.
Volgens mij gaat hij halverwege de film de pijp uit, ik heb me aan hem iig niet gestoord. Wel aan een hoop andere onjuistheden, maar dat heeft iedereen met een film in zijn of haar vakgebied.quote:
Ik ga iets heel explosiefs bezorgen bij niets vermoedende burgers, em ja, dan kom ik in persona aan de deur........quote:
Bomb-O-Gramquote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga iets heel explosiefs bezorgen bij niets vermoedende burgers, em ja, dan kom ik in persona aan de deur........
Yep, gelezen. Ontvang dat blad plus het blad "Post-actief". Er staat btw een hoop kolder in moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Clan het volgende:
Ik zie dat ik trouwens in een 'iets minder leuke discussie' val'?
Ander verhaal, iemand de laatste Landmacht gelezen, dat item over die versnelde cursus van Koporaal wordt Sergeant?
valt toch niet op vandaagquote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Hier is alles okay, al ga ik niet te lang op internet zitten, zat vrijdag met iets teveel wijn op hier, en ik heb nogal een slechte dronk.
Wat doe je nu voor de kost, als ik vragen mag?quote:Op maandag 29 november 2010 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blijf zelf ook niet meer telang op internet hoor. Mag er morgen redelijk opt ijd uit (toegegeven, soepele tijd hoor) om voor het eerst op pad te gaan. In het diepe gegooid zeg maar
Nee, maar als ik teruglees valt het mijzelf op, en dat neem ik me dan weer kwalijk, dus is gewoon beter met een iets 'nuchtere' blik mijn mening te gevenquote:
Vandaag ben ik aangenomen als TNT koerier. Dus pakketjes rondbrengen in een bepaald spreidings gebied in een bepaalde postcode regio. Tja, heel wat anders dan leraar Engels zijn. Ff wennen dus. Maar werk is werkquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat doe je nu voor de kost, als ik vragen mag?
Op zich een mooi blad, soms iet teveel plaatjes dan tekst, maar was ook wel mooi dat ze alle slachtoffers van de Uruzgan missie even hadden vermeld, is toch netjes. Ik was in,ik meen, 2008, op Ereveld Loenen, en daar lagen ook twee graven van die missie, waaronder Timo Smeehuijzen en de zoon van de Bevelhebber van Uhmquote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, gelezen. Ontvang dat blad plus het blad "Post-actief". Er staat btw een hoop kolder in moet ik zeggen.
En vergeet die discussie maar, voor mij is die over.
Klopt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Op zich een mooi blad, soms iet teveel plaatjes dan tekst, maar was ook wel mooi dat ze alle slachtoffers van de Uruzgan missie even hadden vermeld, is toch netjes. Ik was in,ik meen, 2008, op Ereveld Loenen, en daar lagen ook twee graven van die missie, waaronder Timo Smeehuijzen en de zoon van de Bevelhebber van Uhm
Tja, in principe mag een militair natuurlijk geen kritiek hebben op de baas, en zover ik weet is er nog steeds een staakverbod voor militairen, ook geen mening over de politiek is nog steeds standaard.quote:Op maandag 29 november 2010 23:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik doel meer op die praatjes, heel politiek correct, van enkele hoge officieren die hun mening geven op de beoogde bezuinigingen. Wat men zei was wel erg verdomde politiek correct, al snap ik hun positie ook wel..
Heb je gelijk in hoorquote:Op maandag 29 november 2010 23:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Tja, in principe mag een militair natuurlijk geen kritiek hebben op de baas, en zover ik weet is er nog steeds een staakverbod voor militairen, ook geen mening over de politiek is nog steeds standaard.
Maar goed, ik blijf door die bladen, als gewezen militair, op de hoogte van wat er zich afspeelt binnen defensie, soms zie ik nog wel eens iemand langskomen die ik heb opgeleid, of ken van vroeger, altijd leuk.
Als ik in het manschappenverblijf zit is het een grote gezelllige chaos die ik niet eens kan beschrijven omdat daar simpelweg geen termen voor te vinden zijn..quote:Op maandag 29 november 2010 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, ik zit ook "anders" aan de bar als er wat hoge pieten tegenover me zitten.
Gelukkig bestaat voor 90% van de mensen de kennis over geschiedenis over wat ze in films hebben gezien. Nog even en ze denken dat alle Duitsers in WW2 Engels spraken..quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Inderdaad, geniaal zijn de Amerikanen daarin, heb het me eigelijk nooit afgevraagd! terwijl ik die film 400 x gezien heb, en al langer weet dat bletchley park hierachter zat...
terrible
Dat is me teveel, al die lijsten, ik lees wel de overledenen, maar om al die namen af te gaan, nou nee, wel lees ik in de Checkpoint al die mensen die contact zoeken of vragen hebben, achterin.quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor
Ik lees het ook allemaal graag, al was het maar om de lijsten van bevorderingen of actieve dienst verlaten. Kom soms nog hele bekende namen voor. Adjudant Odenkirchen bv, die ken ik nog wel Al was hij toen SGT1, nu Adjudant voor de oof's.
Checkpoint krijg ik ook elke maand. Lees het van voren tot achter. Rete interessant blad met al die artikels. Heb Cobra beloofd hem zodra ik ze uit heb het naar hem toe te sturen. Jammer dat actieve militairen daar geen toegang toe hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is me teveel, al die lijsten, ik lees wel de overledenen, maar om al die namen af te gaan, nou nee, wel lees ik in de Checkpoint al die mensen die contact zoeken of vragen hebben, achterin.
Nogmaals mijn dank en eensch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Checkpoint krijg ik ook elke maand. Lees het van voren tot achter. Rete interessant blad met al die artikels. Heb Cobra beloofd hem zodra ik ze uit heb het naar hem toe te sturen. Jammer dat actieve militairen daar geen toegang toe hebben.
Welcome back Sinequote:Op dinsdag 30 november 2010 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Ben ik weer, moest er even tussen uit.
Kijk eens wat het bij ons gezellig was, en het bier stond er nog geeneensquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik in het manschappenverblijf zit is het een grote gezelllige chaos die ik niet eens kan beschrijven omdat daar simpelweg geen termen voor te vinden zijn..
Als ik in een toko als de witte raaf zit drink ik een drankje.
[..]
Gelukkig bestaat voor 90% van de mensen de kennis over geschiedenis over wat ze in films hebben gezien. Nog even en ze denken dat alle Duitsers in WW2 Engels spraken..
Je vacantie is voorbij?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Succes bij je nieuwe werkgever.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga zo m'n nest in, Mag morgen mijn eerste rit alleen draaien.
goedemiddagquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Dank je. Laat morgen wel weten hoe het gegaan is.quote:
Good luck. Blow 'm away.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je. Laat morgen wel weten hoe het gegaan is.
Erger nog, ik heb het nog net eventjes opgezocht.quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
terrible
Ik heb ze allemaal, van alle tien jaar! bewaar ze speciaal om iets terug te lezen, ik heb ook nog een hele doos van de OnderOffcier staan ( die kleine blaadjes ) en de Legerkoerier, als je iets interessant vind scan ik het wel voor je in. We hebben nu een hele mooie sanner/printer/faxer ( weet niet wat die allemaal nog meer doet?) Checkpoint zou eigenlijk voor iedereen verkrijgbaar moeten zijn, maar er was hier weinig animo voor, ik denk dat dat kwam omdat iedereen die ander vakbladen kent.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:15 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja gister avond weer terug gekomen. Moest er weer tegen aan vandaag. Maar was zo even ook op SC maar het werd me te klef met sp3c en liesje1979.Nee geintje, baas riep dus moest even afhaken.
Thxquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal, van alle tien jaar! bewaar ze speciaal om iets terug te lezen, ik heb ook nog een hele doos van de OnderOffcier staan ( die kleine blaadjes ) en de Legerkoerier, als je iets interessant vind scan ik het wel voor je in. We hebben nu een hele mooie sanner/printer/faxer ( weet niet wat die allemaal nog meer doet?) Checkpoint zou eigenlijk voor iedereen verkrijgbaar moeten zijn, maar er was hier weinig animo voor, ik denk dat dat kwam omdat iedereen die ander vakbladen kent.
Het ontstaan van de LM zat ik gisteren nog te lezen in een oude OO, reuze interessant.
Nog nooit gehoord van Operation Ilex Silva?quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:13 schreef Rave_NL het volgende:
Toen was Amerika nog geeneens in oorlog...
Nee.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Operation Ilex Silva?
Ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van Operation Ilex Silva?
Nu weet ik nog niet wat de missie inhield? Enlaiten usquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Ilex Silva -> ilexsilva -> Laitn for Hollywood
Ah, de plek waar de evacuatie van Duinkerken, the Battle of Britain, het zinken van de Bismarck zonder hulp van Amerika nooit gelukt zou zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:35 schreef Sine_Pari het volgende:
Ilex Silva -> ilexsilva -> Laitn for Hollywood
Dacht dat er nu een verhaal zou komen waar me de mond van openviel, maar helaas, een beetje een anti-climax.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:41 schreef Sine_Pari het volgende:
Bedoelde daarmee dat in Hollywood alles mogelijk is.
Maar niet hier vermelden.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja climaxen moet jezelf (of de vrouw) maar voor zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |