Dit is SC. Staat het je niet aan, het staat je vrij NIET te reageren.quote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
men heeft geen problemen met het reageren an sich
het is alleen wat veel van het goede
posten dat je aan het typen bent als het ware
Duidelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef m.k het volgende:
er stond een soort van knipoog achter de tekst, ik heb er niks op tegen zoals ik al eerder had gezegd. ik wens jou en lotusss alle geluk en vind het helemaal top dat jullie elkaar hebben gevonden, ik zei alleen maar dat ik het eens was met Rave de rest was grappen en grollen.
Weltrusten Maitje.quote:
relax ik leg het alleen uitquote:Op maandag 29 november 2010 23:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit is SC. Staat het je niet aan, het staat je vrij NIET te reageren.
Sorry, maar één en ander schoot me in het verkeerde keelgat. Ik ben helemaal relaxedquote:
Nee.quote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef m.k het volgende:
om maar even het onderwerp in iets anders te veranderen, sneeuwt het nog bij jullie ?
Weltrusten Lotusss.quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.
En nu ga ik slapen. Alleen. Dus geen ranzige berichtjes van mij.
Wie zijn mijn "maten" alhier? Kun jij mij die aanwijzen?quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef hcwp het volgende:
Ik snap niet waarom die discussie steeds weer opnieuw gevoerd moet worden. Het moge duidelijk zijn dat een redelijke schare bezoekers zich stoort aan klef gedrag, net zoals dit in 'real life' zou zijn. Als jij uit bent met je maten, en er zit er een non stop met z'n vrouwtje te kleffen, heb je daar ook snel genoeg van. Blijf dan thuis, neuk het er uit, en ga mee zodra je elkaar weer twee seconden los kan laten zonder in paniek te raken...
Sneeuwt niet meer hier nee, gelukkigquote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef m.k het volgende:
om maar even het onderwerp in iets anders te veranderen, sneeuwt het nog bij jullie ?
Die nota bene ook nog zijn dienstplicht heeft ontdoken ja.......quote:
relax...quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.
En nu ga ik slapen. Alleen. Dus geen ranzige berichtjes van mij.
Ik laat mij niet door ene Rave_Nl de les lezen.........Never nooit niet!!!quote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
relax...
als iedereen nu een chillpill neemt gaat t vanzelf goed.
Men , we zouden eigelijk allemaal eens een goede knokpartij moeten organiseren ofzo.. kussengevecht voor de mietjes om alle frustratie uit elkaar te slaan.. en dan is alles gelijk klaar denk ik... Spec Gaat achter Lightning aan, Rave eet erwin op, terwijl Lotuss kamikaze pleegt op iedereen met Indische schotel dat eigelijk een tijdbom is... zoiets gaat het worden.
in ieder geval zit ik af te wachten met gesloten luiken, kom er wel uit zodra t over is.. kunnen we verder met leuke SC.
Die sergeant uit Tour of Duty zat tijdens Vietnam in Amsterdam, was ooit eens een heel intervieuw op Veronica over hem. Soms zie je dat acteurs niet in dienst hebben gezeten aan hun handelen, verkeerd laden etc, Zelf zag ik ooit een compleet verkeerde manier van drukverband leggen bij MASH, of het gebruik van plakkerige watten, waar dat niet nodig is, dat valt je dan wel op.quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die nota bene ook nog zijn dienstplicht heeft ontdoken ja.......
Hier is alles okay, al ga ik niet te lang op internet zitten, zat vrijdag met iets teveel wijn op hier, en ik heb nogal een slechte dronk.quote:
mooi nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |