no commentquote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh.....
Dat legt hij wel even uit.
quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
Kan iemand [DEF] nu officieel in [R&P] veranderen??
Gemeenquote:
Zeiksnorquote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
echt hoor ... zeg is iets boeiends?quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
Hebben we gvd eindelijk Lotusss en ER een beetje in toom begint een stel andere idioten de topics te kapen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
How how how.... Ik ben met niemand hier een stelquote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef jankaas020 het volgende:
Lijkt hier wel een typische KM vrouwen-boot ja, alleen maar stelletjes...
KM vrouwenboot... HrMs de Ruyter?quote:Op maandag 29 november 2010 21:56 schreef jankaas020 het volgende:
Lijkt hier wel een typische KM vrouwen-boot ja, alleen maar stelletjes...
KLu, elke vliegbasisquote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
KM vrouwenboot... HrMs de Ruyter?
KL, schoolbat...
Veelal doen we het nu maar toch privéquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben we gvd eindelijk Lotusss en ER een beetje in toom begint een stel andere idioten de topics te kapen.
ik deed nixquote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben we gvd eindelijk Lotusss en ER een beetje in toom begint een stel andere idioten de topics te kapen.
Het was een grapje.quote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eigenlijk elke schuit, op de onderzeeërs na..quote:Op maandag 29 november 2010 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
KM vrouwenboot... HrMs de Ruyter?
KL, schoolbat...
Ik heb wat "ervaring" op de Ruyter, die vond ik de ergste. Alhoewel de van Nes ook een behoorlijke duit in het zakje deed.quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Eigenlijk elke schuit, op de onderzeeërs na..
Wat deed jij op de Ruyter dan?quote:Op maandag 29 november 2010 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb wat "ervaring" op de Ruyter, die vond ik de ergste. Alhoewel de van Nes ook een behoorlijke duit in het zakje deed.
Wapenles geven, Cartagena (Colombia) Tromp klasse.quote:Op maandag 29 november 2010 22:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wat deed jij op de Ruyter dan?
het sneeuwt?quote:
KIJK!quote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 1 met achterwielaandrijving, nog leuker.
Ahh, das al een tijdje terug dan, ik dacht eerst dat je de ze-prov klasse bedoelde.. Was het nog een beetje een leuke trip?quote:Op maandag 29 november 2010 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wapenles geven, Cartagena (Colombia) Tromp klasse.
Mwoah, de mooiste trip heb ik met de Rotterdam gehad ergens in 2004. Lissabon, Cadiz etc. Heul veul bier, toen mocht dat nog....quote:Op maandag 29 november 2010 22:13 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ahh, das al een tijdje terug dan, ik dacht eerst dat je de ze-prov klasse bedoelde.. Was het nog een beetje een leuke trip?
Mercedes uit "77... Gewoon hobbelen, deden we vroeger ook.quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
Rijdt ook een auto met achterwiel aandrijving.. heb nog steeds trauma omdat ik het eens in de sneeuw wilde proberen ermee.
Sindsdien kijk ik niet meer naar die auto...Niet meer als het sneeuwt... in fact heb hem voor mijn eigen bescherming maar uit elkaar gehaald
.
rijdt nu een golf 2 uit 1987...
morgen
sneeuw
golf uit 1987...
shit men.
Laatste keer dat ik tactisch op het strand lag was het onder palmbomen met een graad of 35..quote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt hoor ... zeg is iets boeiends?
koud op het strand?
Dat waren de tijden, idd. Ik werd ingevlogen in de Golf, in 2005, toen waren we drooggelegd. En totdat commissie Staal er door gedrukt werd, liep ik zeewacht. Dus mijn enige bier op zee was afkomend, dat was wel altijd gezellig maar ik miste wel alle feestjes. Na commissie Staal werd ik boerenachtgast en hebben we alleen nog maar de 'three can rule' gehad, als de ouwe het toestond.quote:Op maandag 29 november 2010 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwoah, de mooiste trip heb ik met de Rotterdam gehad ergens in 2004. Lissabon, Cadiz etc. Heul veul bier, toen mocht dat nog....
Dan vraag ik mij af waar je het continu over wilt hebben?quote:Op maandag 29 november 2010 22:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik tactisch op het strand lag was het onder palmbomen met een graad of 35..
Maar ik vind het een beetje meelijwekkend als mensen op een internetfora mensen informatie door hun strot moeten rammen wat voor hun relatie is bedoeld (maar uiteraard wel diezelfde mensen willen laten meelezen om aan te tonen dat hun relatie toch echt super te gek is).
Laat staan als je godbeterd naast elkaar in bed ligt te fokken..__!
Als je een puber van 16 ben kan het nog enigzins op wat meedelijden rekenen maar als je inmiddels al bijna of zelfs al in de dertig bent is het eigenlijk alleen nog maar diep en dieptriest te noemen...
En nu schop ik verschillende mensen waarschijnlijk weer tegen de benen en ben ik de weer de boeman, terwijl ik verwoord wat meerdere vaste def-bezoekers mij via de PM al gedeeld hebben...
Just my two cents...
Muah, ten eerste niet alleen ik, maar dat terzijde.quote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waar je het continu over wilt hebben?
ik wil lightning wel weer gaan pesten andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik kwam op de RDM en las in een order dat ze de "two can rule" hanteerden. Ik in het Gouden Bal (ja daar mocht ik komen!) een biertje bestellen, daarna nog 1. Vervolgens aan de cola, ik snapte de "two can rule" bij de KM wsl niet...quote:Op maandag 29 november 2010 22:22 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat waren de tijden, idd. Ik werd ingevlogen in de Golf, in 2005, toen waren we drooggelegd. En totdat commissie Staal er door gedrukt werd, liep ik zeewacht. Dus mijn enige bier op zee was afkomend, dat was wel altijd gezellig maar ik miste wel alle feestjes. Na commissie Staal werd ik boerenachtgast en hebben we alleen nog maar de 'three can rule' gehad, als de ouwe het toestond.
drive safe!quote:
Ik drink eigenlijk ook altijd teveel, ach zolang je maar 'capabel' bleef...quote:Op maandag 29 november 2010 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kwam op de RDM en las in een order dat ze de "two can rule" hanteerden. Ik in het Gouden Bal (ja daar mocht ik komen!) een biertje bestellen, daarna nog 1. Vervolgens aan de cola, ik snapte de "two can rule" bij de KM wsl niet...
Overigens is dat destijds ruimschoots ingehaald, ik kreeg nog een vermelding van de chef der equipage dat de KL toch goed mee kon doen met de KM collega's.
meld zich * m.k gaat schuilenquote:
Het heeft zijn eigel doel voorbijgestreeft en geprobeerd de hart en ziel uit het bedrijf te rukken.quote:
Weet ik. Vroegah zou ik wel naar de KM gewild hebben, maar tegenwoordig vind ik het allemaal maar bagger/quote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk ook altijd teveel, ach zolang je maar 'capabel' bleef...![]()
En bij de KM is het allang al niet meer zo dat een alcolist een gezellige meedrinker is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |