Ik heb er zelfs 1 met achterwielaandrijving, nog leuker.quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
Hebben jullie allemaal geen auto ofzo, dat jullie zo geil zijn op de sneeuw?
Jawelquote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
Gewoon angstquote:Op maandag 29 november 2010 20:15 schreef EllaN het volgende:
Mensen kunnen echt ineens geen auto meer rijden als het sneeuwt.
Correct.quote:Op maandag 29 november 2010 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
PER SE door groen licht rijden en daarmee een kruising vast zetten is geen angst, maar gewoon domquote:
Angst maakt mensen domme mensenquote:Op maandag 29 november 2010 20:16 schreef EllaN het volgende:
[..]
PER SE door groen licht rijden en daarmee een kruising vast zetten is geen angst, maar gewoon dom.
Ik ook! Stiekum toch wel een beetje leuk in de sneeuw..quote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 1 met achterwielaandrijving, nog leuker.
Bron?quote:
Ja dat gaat idd ver.... Ach, gewoon radio wat harder en lekker meebleren..quote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Bron?. Nee, maar ik erger me wel echt hoor. Ik heb 40 minuten gedaan over een stukje dat ik normaal in 7 minuten rijd. Ik snap rustig rijden absoluut, maar dingen als kruisingen vastrijden en absoluut niemand meer door laten vind ik echt belachelijk.
In de NG al meer dan een dag...quote:Op maandag 29 november 2010 18:40 schreef gerco94 het volgende:
op MP.net staat een torrent van restrepo!
wat is NG?quote:
En wat is Restrepo eigenlijkquote:
ah oke, doe ik niet aanquote:
Haha ja, ik had mij er al op voorbereid dus zat vrij ontspannen achter het stuurquote:Op maandag 29 november 2010 20:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja dat gaat idd ver.... Ach, gewoon radio wat harder en lekker meebleren..
Mea Culpa!quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Barbaar!!! Gvd na Apocalypse Now Restrepo niet in de wacht hebben!
quote:Op maandag 29 november 2010 20:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mea Culpa!
Ik ben al bezig om hem te "kopen"
“Only Thing We Have to Fear Is Fear Itself”: FDR’s First Inaugural Addressquote:Op maandag 29 november 2010 20:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Bron?. Nee, maar ik erger me wel echt hoor. Ik heb 40 minuten gedaan over een stukje dat ik normaal in 7 minuten rijd. Ik snap rustig rijden absoluut, maar dingen als kruisingen vastrijden en absoluut niemand meer door laten vind ik echt belachelijk.
Samenvatting?quote:Op maandag 29 november 2010 21:29 schreef Clan het volgende:
[..]
“Only Thing We Have to Fear Is Fear Itself”: FDR’s First Inaugural Address
quote:Op maandag 29 november 2010 21:31 schreef Maitje het volgende:
zit ik net die hardlopers van net gekko's te noemen, komt vaders binnen in ze hardloop kleren binnen...
hardlopen in de sneeuw..
HOOOI!quote:Op maandag 29 november 2010 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
Liedje voor mijn schatje:
Je bent lief.
Daar moest ik ineens aan denken, maar moest wel even opzoeken wie dat ook gezegd had.quote:Op maandag 29 november 2010 21:34 schreef EllaN het volgende:
[..]
Samenvatting?.
Het was een grapje hoor. Ik hoefde niet echt een bron haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zie de post onder je.quote:Op maandag 29 november 2010 21:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vriend bij def werkt?
quote:Op maandag 29 november 2010 21:39 schreef sp3c het volgende:
ik prik me aan nietjes!Alsof jij daar nog iets over te zeggen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben oldbie modquote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alsof jij daar nog iets over te zeggen hebt.
Euh.....quote:Op maandag 29 november 2010 21:44 schreef Maitje het volgende:
Hebben jullie elkaar dan via fok ontmoet of gewoon op straat?
quote:Op maandag 29 november 2010 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euh.....
Dat legt hij wel even uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |