Klopt, maar gaat hier in def vaak niet op.quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
Wint? Is toch normaal. Diegene met de lapo maakt het nieuwe topic?
Woeiiiiquote:
Volgens buienradar nog minimaal 3 uur sneeuw.quote:
Lieverd, geen enkele compassie??quote:
Mietje. Je zit verdomme in een busje.quote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lieverd, geen enkele compassie??
Ik moet morgen voor het eerst gaan werken.............![]()
Opbokken met die sneeuw!!!!!
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mietje. Je zit verdomme in een busje.
Ja dan sta je koffie te sukken bij een receptioniste.quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............
Jij als "geharde" luchtmobieler moet daar zeker tegen kunnen!quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lieverd, geen enkele compassie??
Ik moet morgen voor het eerst gaan werken.............![]()
Opbokken met die sneeuw!!!!!
Ik wil gvd +30 graden hebben!!!! Niet dit pokkeweer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef m.k het volgende:
volgende week gaat het regenen, vind je dat beter?
heb net een craft met lange mouwen aangeschaftquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.
Hup hup schat, ga die ff voor me halen, lever je die woensdag hier bij me afquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.
Het is idd geen EX, maar OUD......quote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef m.k het volgende:
[..]
heb net een craft met lange mouwen aangeschafttop ding.
je zei EX dat kan niet he
Dat gaat me te snel..............quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
Tja ER. Voor medelijden moet je denk ik even verkassen naar R&P ofzo.
www.wehkamp.nlquote:Op maandag 29 november 2010 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hup hup schat, ga die ff voor me halen, lever je die woensdag hier bij me af
Rembours uiteraard
Kom je ook weer heerlijk buiten..........
Ik ben het voor dit keer helemaal met je eens ja!!!!quote:
Als je op die link klikt, zie je dat ik het al voor je opgezocht heb!!!quote:
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er valt een miniscuul laagje motsneeuw en heel Nederland is weer in paniek
Vorig jaar bij mij: Dump hier je sneeuwfoto's.quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus.
Sneeuw is mooi en cool enzo
Vrouwen hebben een betere smaak qua kleding dan mannen, dus laat ik het maar aan jou over......quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je op die link klikt, zie je dat ik het al voor je opgezocht heb!!!
Mooi!!!quote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vorig jaar bij mij: Dump hier je sneeuwfoto's.
Het is fucking thermo ondergoed..... dat staat sowieso nooit. En je hoeft er het huis niet voor uit. Anders ga je lekker zelf naar de Hema of V&Dquote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een betere smaak qua kleding dan mannen, dus laat ik het maar aan jou over......
ja maar,.....ja maar.......ik hou m'n kop al.......quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is fucking thermo ondergoed..... dat staat sowieso nooit. En je hoeft er het huis niet voor uit. Anders ga je lekker zelf naar de Hema of V&D
1979quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Er is niks moois en cools aan sneeuw. Duizenden kilometers file en langzaam rijdend verkeer. Het hele land ligt meteen plat.
Toen was ik niet eens verwekt!quote:
Ik werd gebracht in een oude Simcaquote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging op de schaats naar school, ja over de weg.
Wat zeur je nou? Jij moet je eigen pakketje bezorgen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja maar,.....ja maar.......ik hou m'n kop al.......
Bestel je, ben je niet thuis (ik dus) dat tot 2 maal toe, postkantoor.............jaja, allemaal geleerd vandaag.
Ik ook.quote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging op de schaats naar school, ja over de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |