Goed, dat gedraaikont af en toe van Lotuss en ER, tja ik lees het en denk, leuk voor ze.quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Muah, ten eerste niet alleen ik, maar dat terzijde.
Kijk even naar boven, geouwehoer, van defensiegerelateerd tot het weer.
Maar aan sommige dingen stoor ik, en vele andere, mij/zich.
Op het moment dat erwin meldt dat hij koffie gaat zetten, lotusss meldt dat hij een superlieve vent is, hij vervolgens met zijn blote tokus uit bed stapt en een minuut later weer meldt dat hij er weer is waarna lotusss meldt dat ze weer lekker tegen hem aan gaat liggen dan is dat gewoon schreeuwen om aandacht waar ze in het echte leven dus blijkbaar niet genoeg van krijgen.
Zegt genoeg imo.
Rij voorzichtig!!quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil lightning wel weer gaan pesten anders
voor de rest ... no commentJe mag ook Rave gaan pestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Jij weet heel goed over ik over een "all ranks" denk. Heb ik zin in herrie dan ga ik wel naar de Raaf. Wil ik het wat kalmer aan doen dan stap ik wel in de lift.quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het heeft zijn eigel doel voorbijgestreeft en geprobeerd de hart en ziel uit het bedrijf te rukken.
In plaats van een gezellige bruine kroeg waar iemand zonder de juiste instelling zich niet thuis voelde tussen al die ouwe rotten hebben ze een grote kille betonnen ruimte gecreeerd met 0 ruimte om zelf invulling te geven.
Gelukkig worden er nog steeds zelf alternatieven gecreeerd...
Dude....quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op het moment dat erwin meldt dat hij koffie gaat zetten, lotusss meldt dat hij een superlieve vent is, hij vervolgens met zijn blote tokus uit bed stapt en een minuut later weer meldt dat hij er weer is waarna lotusss meldt dat ze weer lekker tegen hem aan gaat liggen dan is dat gewoon schreeuwen om aandacht waar ze in het echte leven dus blijkbaar niet genoeg van krijgen.
Zegt genoeg imo.
En als ik zin heb om muf te ouwehoeren met mn collega's over mijn superieuren is het handig als die niet een tafel verderop zitten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij weet heel goed over ik over een "all ranks" denk. Heb ik zin in herrie dan ga ik wel naar de Raaf. Wil ik het wat kalmer aan doen dan stap ik wel in de lift.
Ach, het is wel bekend hoe de media over mijn slag denkt..quote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ben bij de KM gegaan met de wilde verhalen van m'n maten in het achterhoofd, en tegen de tijd dat ik eerste klas was, was ik volgens de media een doorgesnoven, vrouwenmisbruikende, alcoholistische vechtersbaas...Vervolgens was al het leuke verboten, en dat heeft ze ook behoorlijk wat lui gekost..
Ik zit trouwens met een half oog U-571 te kijken, wat een slechte bedoening..
Dat dus, ik zit ook "anders" aan de bar als er wat hoge pieten tegenover me zitten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En als ik zin heb om muf te ouwehoeren met mn collega's over mijn superieuren is het handig als die niet een tafel verderop zitten.
Laat staan als ik mij onfatsoenlijk gedraag..
gefrustreerd kerel?quote:Op maandag 29 november 2010 22:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zegt genoeg imo.
Inderdaad, geniaal zijn de Amerikanen daarin, heb het me eigelijk nooit afgevraagdquote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, het is wel bekend hoe de media over mijn slag denkt..
en U-571?
Is dat niet die Amerikaanse film die verklaard dat zij eigenhandig de Enigmacode gekraakt hebben?
nee die vind ik stiekem wel okquote:
En vervolgens verwarren ze ons 2en nog...quote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, het is wel bekend hoe de media over mijn slag denkt..
en U-571?
Is dat niet die Amerikaanse film die verklaard dat zij eigenhandig de Enigmacode gekraakt hebben?
Lama dan.quote:
das toch niet die film met bon joviquote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Inderdaad, geniaal zijn de Amerikanen daarin, heb het me eigelijk nooit afgevraagd! terwijl ik die film 400 x gezien heb, en al langer weet dat bletchley park hierachter zat...
terrible
they almost got away with it!
ik denk dat niet veel mensen zin hebben om discussies uit te lokken omdat je dan gelijk een heel spervuur van reacties over je heen krijgt. rave daarentegen is een bikkel die zich dat niet aantrekt, ik hoop dan ook dat ik ooit net zo stoer zal zijnquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Maitje het volgende:
Ik lees dat m.k. zich meld en het met jou eens is, maar vind het jammer dat jij altijd alleen je mond opend hierover en nooit is een ander.
Dude, als je niet wil dat ER en ik hier nog reageren (ook al is het voor de gein) dan moet je het gewoon melden. Dan kom ik hier alleen om te modden en meer niet.quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
ik denk dat niet veel mensen zin hebben om discussies uit te lokken omdat je dan gelijk een heel spervuur van reacties over je heen krijgt. rave daarentegen is een bikkel die zich dat niet aantrekt, ik hoop dan ook dat ik ooit net zo stoer zal zijn
Correct, en dan weet je dat ik daar als KL'er iets anders tegenover sta als de rest van de politiek correcte figuren.quote:Op maandag 29 november 2010 22:57 schreef jankaas020 het volgende:
We hebben trouwens vorige week nog een hele discussie gehad over allranks vs eigen verblijven.
Jezus anders doe je even rustig. wanneer heb ik dat gezegd? ik vind het helemaal prima dat jullie je persoonlijke relaas hier posten, maar het is wel aandachttrekkerij.quote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, als je niet wil dat ER en ik hier nog reageren (ook al is het voor de gein) dan moet je het gewoon melden. Dan kom ik hier alleen om te modden en meer niet.
men heeft geen problemen met het reageren an sichquote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude, als je niet wil dat ER en ik hier nog reageren (ook al is het voor de gein) dan moet je het gewoon melden. Dan kom ik hier alleen om te modden en meer niet.
Rave een Bikkel? Hoe weet JIJ dat? Een ieder kan zich op internet voordoen als een grote stoere bikkel. Beeldvorming zegt nl. niks. Het zal me verder jeuken, maar vergeet niet dat dit DEF SC is. Als er iets serieus te melden is, of te vragen, dan doe ik dat wel in de daarvoor bestemde topics. Dit is SC!!quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef m.k het volgende:
[..]
ik denk dat niet veel mensen zin hebben om discussies uit te lokken omdat je dan gelijk een heel spervuur van reacties over je heen krijgt. rave daarentegen is een bikkel die zich dat niet aantrekt, ik hoop dan ook dat ik ooit net zo stoer zal zijn
Dit is SC. Staat het je niet aan, het staat je vrij NIET te reageren.quote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
men heeft geen problemen met het reageren an sich
het is alleen wat veel van het goede
posten dat je aan het typen bent als het ware
Duidelijk.quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef m.k het volgende:
er stond een soort van knipoog achter de tekst, ik heb er niks op tegen zoals ik al eerder had gezegd. ik wens jou en lotusss alle geluk en vind het helemaal top dat jullie elkaar hebben gevonden, ik zei alleen maar dat ik het eens was met Rave de rest was grappen en grollen.
Weltrusten Maitje.quote:
relax ik leg het alleen uitquote:Op maandag 29 november 2010 23:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit is SC. Staat het je niet aan, het staat je vrij NIET te reageren.
Sorry, maar één en ander schoot me in het verkeerde keelgat. Ik ben helemaal relaxedquote:
Nee.quote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef m.k het volgende:
om maar even het onderwerp in iets anders te veranderen, sneeuwt het nog bij jullie ?
Weltrusten Lotusss.quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.
En nu ga ik slapen. Alleen. Dus geen ranzige berichtjes van mij.
Wie zijn mijn "maten" alhier? Kun jij mij die aanwijzen?quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef hcwp het volgende:
Ik snap niet waarom die discussie steeds weer opnieuw gevoerd moet worden. Het moge duidelijk zijn dat een redelijke schare bezoekers zich stoort aan klef gedrag, net zoals dit in 'real life' zou zijn. Als jij uit bent met je maten, en er zit er een non stop met z'n vrouwtje te kleffen, heb je daar ook snel genoeg van. Blijf dan thuis, neuk het er uit, en ga mee zodra je elkaar weer twee seconden los kan laten zonder in paniek te raken...
Sneeuwt niet meer hier nee, gelukkigquote:Op maandag 29 november 2010 23:27 schreef m.k het volgende:
om maar even het onderwerp in iets anders te veranderen, sneeuwt het nog bij jullie ?
Die nota bene ook nog zijn dienstplicht heeft ontdoken ja.......quote:
relax...quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee.
En nu ga ik slapen. Alleen. Dus geen ranzige berichtjes van mij.
Ik laat mij niet door ene Rave_Nl de les lezen.........Never nooit niet!!!quote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
relax...
als iedereen nu een chillpill neemt gaat t vanzelf goed.
Men , we zouden eigelijk allemaal eens een goede knokpartij moeten organiseren ofzo.. kussengevecht voor de mietjes om alle frustratie uit elkaar te slaan.. en dan is alles gelijk klaar denk ik... Spec Gaat achter Lightning aan, Rave eet erwin op, terwijl Lotuss kamikaze pleegt op iedereen met Indische schotel dat eigelijk een tijdbom is... zoiets gaat het worden.
in ieder geval zit ik af te wachten met gesloten luiken, kom er wel uit zodra t over is.. kunnen we verder met leuke SC.
Die sergeant uit Tour of Duty zat tijdens Vietnam in Amsterdam, was ooit eens een heel intervieuw op Veronica over hem. Soms zie je dat acteurs niet in dienst hebben gezeten aan hun handelen, verkeerd laden etc, Zelf zag ik ooit een compleet verkeerde manier van drukverband leggen bij MASH, of het gebruik van plakkerige watten, waar dat niet nodig is, dat valt je dan wel op.quote:Op maandag 29 november 2010 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die nota bene ook nog zijn dienstplicht heeft ontdoken ja.......
Hier is alles okay, al ga ik niet te lang op internet zitten, zat vrijdag met iets teveel wijn op hier, en ik heb nogal een slechte dronk.quote:
mooi nummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |