Klopt, maar gaat hier in def vaak niet op.quote:Op maandag 29 november 2010 16:43 schreef Cobra4 het volgende:
Wint? Is toch normaal. Diegene met de lapo maakt het nieuwe topic?
Woeiiiiquote:
Volgens buienradar nog minimaal 3 uur sneeuw.quote:
Lieverd, geen enkele compassie??quote:
Mietje. Je zit verdomme in een busje.quote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lieverd, geen enkele compassie??
Ik moet morgen voor het eerst gaan werken.............![]()
Opbokken met die sneeuw!!!!!
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............quote:Op maandag 29 november 2010 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mietje. Je zit verdomme in een busje.
Ja dan sta je koffie te sukken bij een receptioniste.quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............
Jij als "geharde" luchtmobieler moet daar zeker tegen kunnen!quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
en 75% van de tijd ben ik buiten het busje...............
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lieverd, geen enkele compassie??
Ik moet morgen voor het eerst gaan werken.............![]()
Opbokken met die sneeuw!!!!!
Ik wil gvd +30 graden hebben!!!! Niet dit pokkeweer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef m.k het volgende:
volgende week gaat het regenen, vind je dat beter?
heb net een craft met lange mouwen aangeschaftquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.
Hup hup schat, ga die ff voor me halen, lever je die woensdag hier bij me afquote:Op maandag 29 november 2010 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb je twee adressen gegeven voor goedkoop thermo ondergoed. Én je bent ex-LMB. Niet zeuren dus.
Het is idd geen EX, maar OUD......quote:Op maandag 29 november 2010 17:09 schreef m.k het volgende:
[..]
heb net een craft met lange mouwen aangeschafttop ding.
je zei EX dat kan niet he
Dat gaat me te snel..............quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef Cobra4 het volgende:
Tja ER. Voor medelijden moet je denk ik even verkassen naar R&P ofzo.
www.wehkamp.nlquote:Op maandag 29 november 2010 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hup hup schat, ga die ff voor me halen, lever je die woensdag hier bij me af
Rembours uiteraard
Kom je ook weer heerlijk buiten..........
Ik ben het voor dit keer helemaal met je eens ja!!!!quote:
Als je op die link klikt, zie je dat ik het al voor je opgezocht heb!!!quote:
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er valt een miniscuul laagje motsneeuw en heel Nederland is weer in paniek
Vorig jaar bij mij: Dump hier je sneeuwfoto's.quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus.
Sneeuw is mooi en cool enzo
Vrouwen hebben een betere smaak qua kleding dan mannen, dus laat ik het maar aan jou over......quote:Op maandag 29 november 2010 17:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je op die link klikt, zie je dat ik het al voor je opgezocht heb!!!
Mooi!!!quote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vorig jaar bij mij: Dump hier je sneeuwfoto's.
Het is fucking thermo ondergoed..... dat staat sowieso nooit. En je hoeft er het huis niet voor uit. Anders ga je lekker zelf naar de Hema of V&Dquote:Op maandag 29 november 2010 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een betere smaak qua kleding dan mannen, dus laat ik het maar aan jou over......
ja maar,.....ja maar.......ik hou m'n kop al.......quote:Op maandag 29 november 2010 17:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is fucking thermo ondergoed..... dat staat sowieso nooit. En je hoeft er het huis niet voor uit. Anders ga je lekker zelf naar de Hema of V&D
1979quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Er is niks moois en cools aan sneeuw. Duizenden kilometers file en langzaam rijdend verkeer. Het hele land ligt meteen plat.
Toen was ik niet eens verwekt!quote:
Ik werd gebracht in een oude Simcaquote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging op de schaats naar school, ja over de weg.
Wat zeur je nou? Jij moet je eigen pakketje bezorgen.quote:Op maandag 29 november 2010 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ja maar,.....ja maar.......ik hou m'n kop al.......
Bestel je, ben je niet thuis (ik dus) dat tot 2 maal toe, postkantoor.............jaja, allemaal geleerd vandaag.
Ik ook.quote:Op maandag 29 november 2010 17:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging op de schaats naar school, ja over de weg.
Was dat maar zoquote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Jij moet je eigen pakketje bezorgen.Komt dan toch altijd goed?
quote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik werd gebracht in een oude Simca
quote:Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Er is niks moois en cools aan sneeuw. Duizenden kilometers file en langzaam rijdend verkeer. Het hele land ligt meteen plat.
Maar ja, daar mag je ook met spijkerbanden rijden. Hier lopen ze al te janken als je een sneeuwketting om je wielen hebt zitten.quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien hoe burgerlijk Nederland in elkaar stort door wat koud water..
Binnenkort iig weer naar Noorwegen om daar te zien hoe het dus wél kan..
Of elk ander land waar het weleens sneeuwt....quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heerlijk om te zien hoe burgerlijk Nederland in elkaar stort door wat koud water..
Vorig jaar in Zweden had het treinverkeer het pas moeilijk door de ergste winter in 30 jaar.quote:Op maandag 29 november 2010 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar ja, daar mag je ook met spijkerbanden rijden. Hier lopen ze al te janken als je een sneeuwketting om je wielen hebt zitten.
Overigens ga ik misschien (als de bezuinigingen het toelaten) begin volgend jaar ook weer naar Noorwegen.
Dat hoor ik wsl 2 dagen voordat we vertrekken... Simpel gezegd, ik weet nog niets.quote:Op maandag 29 november 2010 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
En wat wordt uw rol in dat geheel dan als ik vragen mag?
Noorwegen is dus wel effe een HEEL stuk groter dan Nederland he? Nederland is gewoon overvol en heeft te weinig asfalt. Maarruh, ga je naar de buurt van Rygge?quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Veel te warm...quote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Noorwegen is dus wel effe een HEEL stuk groter dan Nederland he? Nederland is gewoon overvol en heeft te weinig asfalt. Maarruh, ga je naar de buurt van Rygge?
ik denk dat ze flink aan het timmeren zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 17:08 schreef AchJa het volgende:
@Puma
De kruispads al tevoorschijn gehaald?
quote:Op maandag 29 november 2010 18:14 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik denk dat ze flink aan het timmeren zijn.
de sneeuwgrijpers zijn absoluut nodig, straks gebeurd er nog iets spannends in Beverloo.
Blijf je toch bij de kachel zitten?quote:Op maandag 29 november 2010 18:32 schreef Vortix het volgende:
Avond.
Schnee ist immer toll. Maar deze jongen heeft weinig zin in de ijzel die het gaat zijn over een tijdje. Potentieel op je smoel gaan bij het hardlopen kom er maar in
Doe even per PM. Torrents plaatsen is verbodenquote:
okquote:Op maandag 29 november 2010 18:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe even per PM. Torrents plaatsen is verboden
pmverzondenquote:
ik versta geen deensquote:
what happends in Beverlo, stays in Beverloquote:
Meh, dan maar misschien uitglijdenquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Blijf je toch bij de kachel zitten?
Biertje er bij in de soepele broek!quote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
En vervolgens je kakken breken, laat mij maar in huispak bij de kachel in de chillstand zitten!
quote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
En vervolgens je kakken breken, laat mij maar in huispak bij de kachel in de chillstand zitten!
En met de bus naar de sportschoolquote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Biertje er bij in de soepele broek!
Ook een idee natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2010 18:58 schreef jankaas020 het volgende:
Heel aangekomen?quote:Op maandag 29 november 2010 18:54 schreef Maitje het volgende:
Wat een sensatie om naar huis te fietsen
quote:
Gelukkig.quote:
Kan beide erg pijn doen.quote:Alleen het is altijd even inschatten of je op slakkentempo moet fietsen of keihard door trappen... Wanneer val je nu sneller?
snel fietsen, en plat door de bochten is het beste!quote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
uiteraard. Alleen het is altijd even inschatten of je op slakkentempo moet fietsen of keihard door trappen... Wanneer val je nu sneller?
Idd...quote:
Dat laat ik aan jou over!quote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef gerco94 het volgende:
[..]
snel fietsen, en plat door de bochten is het beste!
Nope, Harstadquote:Op maandag 29 november 2010 18:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Noorwegen is dus wel effe een HEEL stuk groter dan Nederland he? Nederland is gewoon overvol en heeft te weinig asfalt. Maarruh, ga je naar de buurt van Rygge?
Superheld.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef AchJa het volgende:
Zit je te googlen op coke en borsthaar (gelul met Marco Kroon). Kom je dit tegen... http://emailer.proxi.nl/image.php?id=52051
Ik ben een Ekokrijger...
Het zou maar zo kunnen. Ik zal morgen eens op de kaart kijken. Ik maak me meestal niet zo druk over waar ik gedumpt wordt.quote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
En psst, achja, bedoel je dat ook niet? Want het zit wel akelijk dicht in de buurt..
Kom jij uberhaupt wel bij de verwarming vandaan?quote:Op maandag 29 november 2010 19:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen. Ik zal morgen eens op de kaart kijken. Ik maak me meestal niet zo druk over waar ik gedumpt wordt.
Natuurlijk niet, daar ben ik veel te teer voor gebouwd...quote:Op maandag 29 november 2010 19:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kom jij uberhaupt wel bij de verwarming vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |