Blijf zelf ook niet meer telang op internet hoor. Mag er morgen redelijk opt ijd uit (toegegeven, soepele tijd hoor) om voor het eerst op pad te gaan. In het diepe gegooid zeg maarquote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Hier is alles okay, al ga ik niet te lang op internet zitten, zat vrijdag met iets teveel wijn op hier, en ik heb nogal een slechte dronk.
Volgens mij gaat hij halverwege de film de pijp uit, ik heb me aan hem iig niet gestoord. Wel aan een hoop andere onjuistheden, maar dat heeft iedereen met een film in zijn of haar vakgebied.quote:
Ik ga iets heel explosiefs bezorgen bij niets vermoedende burgers, em ja, dan kom ik in persona aan de deur........quote:
Bomb-O-Gramquote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga iets heel explosiefs bezorgen bij niets vermoedende burgers, em ja, dan kom ik in persona aan de deur........
Yep, gelezen. Ontvang dat blad plus het blad "Post-actief". Er staat btw een hoop kolder in moet ik zeggen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef Clan het volgende:
Ik zie dat ik trouwens in een 'iets minder leuke discussie' val'?
Ander verhaal, iemand de laatste Landmacht gelezen, dat item over die versnelde cursus van Koporaal wordt Sergeant?
valt toch niet op vandaagquote:Op maandag 29 november 2010 23:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Hier is alles okay, al ga ik niet te lang op internet zitten, zat vrijdag met iets teveel wijn op hier, en ik heb nogal een slechte dronk.
Wat doe je nu voor de kost, als ik vragen mag?quote:Op maandag 29 november 2010 23:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blijf zelf ook niet meer telang op internet hoor. Mag er morgen redelijk opt ijd uit (toegegeven, soepele tijd hoor) om voor het eerst op pad te gaan. In het diepe gegooid zeg maar
Nee, maar als ik teruglees valt het mijzelf op, en dat neem ik me dan weer kwalijk, dus is gewoon beter met een iets 'nuchtere' blik mijn mening te gevenquote:
Vandaag ben ik aangenomen als TNT koerier. Dus pakketjes rondbrengen in een bepaald spreidings gebied in een bepaalde postcode regio. Tja, heel wat anders dan leraar Engels zijn. Ff wennen dus. Maar werk is werkquote:Op maandag 29 november 2010 23:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat doe je nu voor de kost, als ik vragen mag?
Op zich een mooi blad, soms iet teveel plaatjes dan tekst, maar was ook wel mooi dat ze alle slachtoffers van de Uruzgan missie even hadden vermeld, is toch netjes. Ik was in,ik meen, 2008, op Ereveld Loenen, en daar lagen ook twee graven van die missie, waaronder Timo Smeehuijzen en de zoon van de Bevelhebber van Uhmquote:Op maandag 29 november 2010 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, gelezen. Ontvang dat blad plus het blad "Post-actief". Er staat btw een hoop kolder in moet ik zeggen.
En vergeet die discussie maar, voor mij is die over.
Klopt.quote:Op maandag 29 november 2010 23:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Op zich een mooi blad, soms iet teveel plaatjes dan tekst, maar was ook wel mooi dat ze alle slachtoffers van de Uruzgan missie even hadden vermeld, is toch netjes. Ik was in,ik meen, 2008, op Ereveld Loenen, en daar lagen ook twee graven van die missie, waaronder Timo Smeehuijzen en de zoon van de Bevelhebber van Uhm
Tja, in principe mag een militair natuurlijk geen kritiek hebben op de baas, en zover ik weet is er nog steeds een staakverbod voor militairen, ook geen mening over de politiek is nog steeds standaard.quote:Op maandag 29 november 2010 23:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik doel meer op die praatjes, heel politiek correct, van enkele hoge officieren die hun mening geven op de beoogde bezuinigingen. Wat men zei was wel erg verdomde politiek correct, al snap ik hun positie ook wel..
Heb je gelijk in hoorquote:Op maandag 29 november 2010 23:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Tja, in principe mag een militair natuurlijk geen kritiek hebben op de baas, en zover ik weet is er nog steeds een staakverbod voor militairen, ook geen mening over de politiek is nog steeds standaard.
Maar goed, ik blijf door die bladen, als gewezen militair, op de hoogte van wat er zich afspeelt binnen defensie, soms zie ik nog wel eens iemand langskomen die ik heb opgeleid, of ken van vroeger, altijd leuk.
Als ik in het manschappenverblijf zit is het een grote gezelllige chaos die ik niet eens kan beschrijven omdat daar simpelweg geen termen voor te vinden zijn..quote:Op maandag 29 november 2010 22:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, ik zit ook "anders" aan de bar als er wat hoge pieten tegenover me zitten.
Gelukkig bestaat voor 90% van de mensen de kennis over geschiedenis over wat ze in films hebben gezien. Nog even en ze denken dat alle Duitsers in WW2 Engels spraken..quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Inderdaad, geniaal zijn de Amerikanen daarin, heb het me eigelijk nooit afgevraagd! terwijl ik die film 400 x gezien heb, en al langer weet dat bletchley park hierachter zat...
terrible
they almost got away with it!
Dat is me teveel, al die lijsten, ik lees wel de overledenen, maar om al die namen af te gaan, nou nee, wel lees ik in de Checkpoint al die mensen die contact zoeken of vragen hebben, achterin.quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor
Ik lees het ook allemaal graag, al was het maar om de lijsten van bevorderingen of actieve dienst verlaten. Kom soms nog hele bekende namen voor. Adjudant Odenkirchen bv, die ken ik nog wel Al was hij toen SGT1, nu Adjudant voor de oof's.
Checkpoint krijg ik ook elke maand. Lees het van voren tot achter. Rete interessant blad met al die artikels. Heb Cobra beloofd hem zodra ik ze uit heb het naar hem toe te sturen. Jammer dat actieve militairen daar geen toegang toe hebben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:02 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat is me teveel, al die lijsten, ik lees wel de overledenen, maar om al die namen af te gaan, nou nee, wel lees ik in de Checkpoint al die mensen die contact zoeken of vragen hebben, achterin.
Nogmaals mijn dank en eensch.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Checkpoint krijg ik ook elke maand. Lees het van voren tot achter. Rete interessant blad met al die artikels. Heb Cobra beloofd hem zodra ik ze uit heb het naar hem toe te sturen. Jammer dat actieve militairen daar geen toegang toe hebben.
Welcome back Sinequote:Op dinsdag 30 november 2010 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
Ben ik weer, moest er even tussen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |